Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Ne dec 06, 2009 2:11 pm

ni sicer avtoelektronika, valji so pa isti

Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 2:12 pm

LoCo je napisal/-a:Se opravičujem, gledam sem graf od maximalno uporabnega saxoja... My bad.


Saxo se po krivulji komot kosa s prvo evolucijo Edotovega RS2 naprimer :-)
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Ne dec 06, 2009 2:29 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Pri obeh Imprezah z zacetka ni "luknje".


moj post se je nanasal na grafe ki so bili objavljeni.
torej si lahko razlagam, da uporabnik te luknje tudi zelo občuti....
graf evo8: padec 30KM pri 6500 vrtljajih bi se zlo čutilo in bilo bi zelo moteče vsakomur.
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Ne dec 06, 2009 3:06 pm

Yoni je napisal/-a:Dejte nehat tega saxoja štulit čist v vsako temo no... :roll: V drugi temi saxo gor, saxo dol, saxo levo, saxo desno. Pa koga tolk boli k. za tega saxoja... Na dirki oz. na cesti(še boljše na dirkališču) ni pokazal še nič...koga pa briga če gre tistih 315km/h na valjih...jaz grem tudi z biciklom 150km/h...če je števec na zadnjem kolesu le to pa v zraku...

Manjka samo še Lancia da vpade spet v temo :lol: :lol: :lol: :lol:
Sorry za OT
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Unikat555
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Pe maj 09, 2008 2:59 pm

Napisal/-a Unikat555 Ne dec 06, 2009 3:33 pm

Pro_Tuning, mogoče veš, ali je imela Impreza WRX kakšno aftermarket bencinsko črpalko ali pač originalno? No, slučajno če veš...

Lp
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne dec 06, 2009 3:40 pm

bostjanITR je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Dejte nehat tega saxoja štulit čist v vsako temo no... :roll: V drugi temi saxo gor, saxo dol, saxo levo, saxo desno. Pa koga tolk boli k. za tega saxoja... Na dirki oz. na cesti(še boljše na dirkališču) ni pokazal še nič...koga pa briga če gre tistih 315km/h na valjih...jaz grem tudi z biciklom 150km/h...če je števec na zadnjem kolesu le to pa v zraku...

Manjka samo še Lancia da vpade spet v temo :lol: :lol: :lol: :lol:
Sorry za OT


V take zgodbice, se pa res nesplača Lancie umešavati ;) :lol: :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 4:00 pm

Unikat555 je napisal/-a:Pro_Tuning, mogoče veš, ali je imela Impreza WRX kakšno aftermarket bencinsko črpalko ali pač originalno? No, slučajno če veš...

Lp


Serijska je dovolj.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Ne dec 06, 2009 4:52 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:škoda da ne najdem grafa od deklice punta GT... tisto je pa neuporaben avto.. da gre ga moraš tišat, v 5. prestavi (ki je krajša kot pri golfu 6. ) avto ne vleče... pač posledica odličnega razmišljanja italjanov, kako narediti avto z malo konji in mega turbo efektom ki traja... 1s.. k dizel... :lol:

lp


Se najde tudi meritev Punta GT. Lahko bi jo uvrstili pod "zanimive" krivulje.

Slika


eto... o tem jaz govorim... tole je moj bivši punto... neuporaben avto... za impresionirat tiste ki so do sedaj vozili 55konjskega punta pa prov fajn... :) pa da ne bom preveč grajal... mi je ravno včeraj pririsal nasmeh na obraz... je kar igračka...
pa še lastnica je čist ponosna.. to pa največ šteje...

@rs2 ... ne vem koliko konjev ima, ker manjka spodnji del grafa... vem da avto vleče od 1500 obratov navzgor bp... in ko govorim o normalni vožnji je to meni najboj pomembno... in očitno je za vsak dan 50 konjev dovolj... poraba pa na veselje lastnika minimalna... vse ima svoje prednosti... :)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 06, 2009 4:55 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:Se opravičujem, gledam sem graf od maximalno uporabnega saxoja... My bad.


Saxo se po krivulji komot kosa s prvo evolucijo Edotovega RS2 naprimer :-)


Ali jih lahko za foro prerišeš na isti graf?
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Ne dec 06, 2009 5:27 pm

kaj če bi res nehal saxsoja primerjat z normalnimi oz hudimi avti? Se mi zdi smešno eno kartonasto škatlo skupi tlačit z orenk mašinami.
Podobno, kot če bi imel jaz npr golf gti in nekdo drug bugattija, jaz pa bi mu stalno nabijal kolk je moj gti superiooren. bla bla
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne dec 06, 2009 5:43 pm

sarcasm on
Pa itak da je sej je golf! Kaj majo italjanska j***a od bugatija sploh za praskat zravn :lol:
sarcasm off
Hehe sej vem tud bugatti veyron je nemc :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 9:34 pm

rs2 je napisal/-a:Ali jih lahko za foro prerišeš na isti graf?


Uporabil sem faktor kolikor je razlike med 1.4 in 2.2. Nimam pojma kaksen faktor bi dal za razliko v stevilu ventilov. 8 proti 20. Gotovo se pozna pri pretocnosti zraka v motor. Ali pa med ball bearing in navadno turbino.

Samo navor, saj je dovolj pregledno.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po dec 07, 2009 6:45 pm

Kaj je v tej temi kartuše zmankalo, za nadaljne raznoraznih krivulj. ;) :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Lovo dyno

Napisal/-a Pro_Tuning Po dec 07, 2009 6:46 pm

Danes smo izmerili se Evota od Locota

Slika

Meritev v peti prestavi. Toliko da se vidi koliko so izgube na kolesih vecje kot v cetrti. Bom potem nalozil se meritve v cetrti prestavi.

Ni slabo, navor je zelo dober.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po dec 07, 2009 6:49 pm

Slika

4. prestava.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po dec 07, 2009 7:00 pm

Visja prestava bolj obremeni tako mocan motor na valjih. Turbina "bolje dela". Lepo se vidi po krivulji. Turbo motorji so kar svojeglavi na valjih.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po dec 07, 2009 7:36 pm

Z izjemo golfa TSI (Mito) dalec najlepsa krivulja, kar spremljam tele debate...

LpF
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po dec 07, 2009 7:57 pm

Res so lepe krivulje, sploh nazivne vrednosti, navor.

Kakšne so sedaj ugotovitve, ko se bili valji testirani s kontrolnim avtom?

@loco, te mape si sam spisu?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po dec 07, 2009 8:02 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:@loco, te mape si sam spisu?


Jep.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Po dec 07, 2009 8:10 pm

@loco: daj nam še zaupaj kaj vse si pomenjal na avtu.


lp
evo4fun
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov