Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe jan 23, 2004 6:04 pm

Punto II je napisal/-a:Na primer.. kok KM, pospeški id ma pa ta star Punto GT?


1.4 turbo 134 HP, o končni ne vem, mislim da nekaj čez 200, pospešek okoli 7.8, al neki taga..Ampak filing je pravi, to je pa najbolj vazn..
1.8HGT vleče zvezno, skratka nimas nobenega občutka da avto kam gre..
1.4 GT, ma pa dokaj velko luknjo in ko turbina zagrab avto orng prlima..
AUDI S2, little modified
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Pe jan 23, 2004 6:13 pm

Punto II je napisal/-a:Na primer.. kok KM, pospeški id ma pa ta star Punto GT?


"star punto gt" sej novga niti ni :lol:

1. serije ima 136 konjev (100kw) od leta 94 do 95
2. serije ima 133 konjev (98 kw) od 95 do 97
3. serije ima 130 konjev (96 kw) od 97 do 99

Pospeške imajo tko pravi fiat 7,9 s na 100, ma po moje ima tolko samo 1. serija drugi dva imasta tm okoli 8 s.
Končna v knjižici kaže 200< (pomeni neki čez 200)

Meni mi je stgnlo po števci max 230 km/h

Na tle dobiš malo več info o vseh puntotih:

http://www.puntopower.com/gt.html

Pa še to:
http://www.fabrio.it/puntogt/index.htm
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe jan 23, 2004 6:29 pm

Mater napisu sm pa točno tiste konje, k jih ni.. :lol:
Zdel sem mi je, da jih je okol 134..
AUDI S2, little modified
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Pe jan 23, 2004 6:50 pm

greddy je napisal/-a:Mater napisu sm pa točno tiste konje, k jih ni.. :lol:
Zdel sem mi je, da jih je okol 134..



Ma ja sej je itak vse tm tm :lol:
 
Uporabniški avatar
Matjaz86
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če jan 22, 2004 9:37 pm

Napisal/-a Matjaz86 Pe jan 23, 2004 7:52 pm

greddy je napisal/-a:
Punto II je napisal/-a:Na primer.. kok KM, pospeški id ma pa ta star Punto GT?


1.4 turbo 134 HP, o končni ne vem, mislim da nekaj čez 200, pospešek okoli 7.8, al neki taga..Ampak filing je pravi, to je pa najbolj vazn..
1.8HGT vleče zvezno, skratka nimas nobenega občutka da avto kam gre..
1.4 GT, ma pa dokaj velko luknjo in ko turbina zagrab avto orng prlima..


Rdeče obravano.. kaj si s tem mislu? Ma še serijsko turbino al kwa? Abarth ej nima kokr vem? Pa kako mislš da se "vleče", sej ma 8.6... men se zdi to dost ;) Al pa recimo 1.4 16V (ta čist novi majo to možnost mašine po tem predvidevam da se da tut II kupt tazga, i think..) ma pa 9.9? Stari punto.. tut 1.4 pa tok.. zanimivo? Čakam odgovore :)[/b]
 
Uporabniški avatar
BadBoy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jan 13, 2004 9:52 pm

Napisal/-a BadBoy Pe jan 23, 2004 8:54 pm

Mene pa tudi se neki zanima. Zdele sm prebrav celo debato pa vidim da imaste kar dosti pojma o turbotih. Pa mogoče veste kako se montira električni boost controler? Zdej pa se dobim iz amerike turbotimer pa mi se ni cist jasno kako ga bom vtaknil v avto.Lp BadBoy
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 12:06 am

Punto II je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
Punto II je napisal/-a:Na primer.. kok KM, pospeški id ma pa ta star Punto GT?


1.4 turbo 134 HP, o končni ne vem, mislim da nekaj čez 200, pospešek okoli 7.8, al neki taga..Ampak filing je pravi, to je pa najbolj vazn..
1.8HGT vleče zvezno, skratka nimas nobenega občutka da avto kam gre..
1.4 GT, ma pa dokaj velko luknjo in ko turbina zagrab avto orng prlima..


Novi HGT nima turbine je navaden 1.8 16v motor..Fora 16v motorjev je, da najvecjo moč dosezejo v visjih vrtlajih..Ta punto HGT vleče zvezno, skrata ne občutiš, da se pelješ hitro..

Punto GT 1.4 turbo, ima pa turbino, zadeva je v primerjavi z novejsim HGT motorjem dosti bolj brutalna..Avto vleče normalno, ko turbina zagrabi pri xy vrtljajih (ne vem točno kje zaagrabi turbina) avtu dobesedno strga imas občutek, kot da si v raketi, skratka pravi uzitek se je vozit z avtom..To je tako na hitro povedano, sam nimam tega avta, ampak sem se ze vozil z Uno turbo, ki je zelo podoben...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 12:10 am

BadBoy je napisal/-a:Mene pa tudi se neki zanima. Zdele sm prebrav celo debato pa vidim da imaste kar dosti pojma o turbotih. Pa mogoče veste kako se montira električni boost controler? Zdej pa se dobim iz amerike turbotimer pa mi se ni cist jasno kako ga bom vtaknil v avto.Lp BadBoy


Kolikor mi je znano, se montira med regulator bencina..Drugace imas tako ali tako zraven navodila..
Kateri turbo timer si narocil?
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
perimund
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 633
Pridružen: Po sep 08, 2003 3:23 pm
Kraj: Monaco

Napisal/-a perimund So jan 24, 2004 12:19 am

Punto GT se strinjam (men je kazalo se za debelino cagra cez 230)
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 12:21 am

perimund je napisal/-a:Punto GT se strinjam (men je kazalo se za debelino cagra cez 230)


Po števcu, da se razumemo, avto je lahek zato pa tudi taksen performanc, v relanosti leti avto malo cez 200...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo So jan 24, 2004 12:25 am

Evo čaki najdu sm neki:
http://www.srtforums.com/forums/showthread/t-5038.html. Upam da ti bo to kj u pomoč.
LP
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jan 24, 2004 12:52 am

Suljo je napisal/-a:Evo čaki najdu sm neki:
http://www.srtforums.com/forums/showthread/t-5038.html. Upam da ti bo to kj u pomoč.
LP


Ma nevem no, meni se zdi ta turbo timer prou brezveze, škoda dela in denarja, pač ko avto teraš moreš vedet da ga ne smeš zoprt takoj, al počakaš 1 minuto na mesti al pa nrdiš še en điret da se umiri.

Sej komu se zdi to mučno da moreš to zmeri ko avto preganjaš delat, ma se navadiš, jst kdaj iz navade čakam na mestu tudi če sm vozu vs čas lepo :P
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo So jan 24, 2004 12:56 am

Punto_GT je napisal/-a:
Suljo je napisal/-a:Evo čaki najdu sm neki:
http://www.srtforums.com/forums/showthread/t-5038.html. Upam da ti bo to kj u pomoč.
LP


Ma nevem no, meni se zdi ta turbo timer prou brezveze, škoda dela in denarja, pač ko avto teraš moreš vedet da ga ne smeš zoprt takoj, al počakaš 1 minuto na mesti al pa nrdiš še en điret da se umiri.

Sej komu se zdi to mučno da moreš to zmeri ko avto preganjaš delat, ma se navadiš, jst kdaj iz navade čakam na mestu tudi če sm vozu vs čas lepo :P

Ja sj vem da tko delaš, sam enim se pa pač ne da sedet u autu še tok in tok minut in zato majo pač turbo timerja gor.MIslm to je čist stvar odločitve.Je pa res da auto mau bl fancy zgleda k maš to notr naštiman :wink:
LP
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 12:58 am

Fora je v tem, k to ni ena minuta, turbo timer ma response se mi zdi do 5 minut..
AUDI S2, little modified
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jan 24, 2004 1:02 am

greddy je napisal/-a:Fora je v tem, k to ni ena minuta, turbo timer ma response se mi zdi do 5 minut..


Ja samo 5 minut je pa brezveze, turbina rabi max 2 minuti da se umiri, tko da ti v prostem teku ni treba niti tisti minuto čakat, mislim da ne boš teru avto lih do hiše, vsaj jst ne morem ker morem it v naši ulici čez dvojne ležece policaje (kreteni pof**kani k so se zmislni dat tisto reč tm!!!!!) in še prej ku parkiraš, je praktično že umirjena...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 1:08 am

Inžinirji, kateri so zasnoval turbo timer, ze vedo, zakaj ma 5 minut :lol:
Ubistvu, pa ti novejsi turbotimerji delajo avtomatsko, CPU, si skoz belezi kolk casa vozis v boostu in v kasknem in glede na to pol doloci countdown...Ti lepo potegnes kljuc ven, zaklenes avto, moto pa se kar dela..Skratka zelo uporabno..
AUDI S2, little modified
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jan 24, 2004 1:15 am

greddy je napisal/-a:Inžinirji, kateri so zasnoval turbo timer, ze vedo, zakaj ma 5 minut :lol:
Ubistvu, pa ti novejsi turbotimerji delajo avtomatsko, CPU, si skoz belezi kolk casa vozis v boostu in v kasknem in glede na to pol doloci countdown...Ti lepo potegnes kljuc ven, zaklenes avto, moto pa se kar dela..Skratka zelo uporabno..


Ja to vrjamem da je uporabna, ma tiste soude rajši porabim za predelat avto da pridobim kak konj več :wink:

Zame ne pride v poštev, ker itak imam novo turbino ima komi 15 000 km, more pa zdržat vsaj še 100 000 km, stara je zdržala 125 000 km pa še ihi je bla, ta je pa Garrett, ki naj bi bla bol kvalitetna.

Tko da k bo mel avto 240 000 km bo po moje v slabšem stanju motor ku turbina :lol:
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo So jan 24, 2004 1:21 am

Punto_GT je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:Inžinirji, kateri so zasnoval turbo timer, ze vedo, zakaj ma 5 minut :lol:
Ubistvu, pa ti novejsi turbotimerji delajo avtomatsko, CPU, si skoz belezi kolk casa vozis v boostu in v kasknem in glede na to pol doloci countdown...Ti lepo potegnes kljuc ven, zaklenes avto, moto pa se kar dela..Skratka zelo uporabno..


Ja to vrjamem da je uporabna, ma tiste soude rajši porabim za predelat avto da pridobim kak konj več :wink:

Zame ne pride v poštev, ker itak imam novo turbino ima komi 15 000 km, more pa zdržat vsaj še 100 000 km, stara je zdržala 125 000 km pa še ihi je bla, ta je pa Garrett, ki naj bi bla bol kvalitetna.

Tko da k bo mel avto 240 000 km bo po moje v slabšem stanju motor ku turbina :lol:

JA ampak a ni IHI drugač od Garetta turbina?K mislm da ma tut Impreza tako turbino sam ustrezne velikosti seveda
LP
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So jan 24, 2004 1:26 am

Turbina je turbina, al je od ihi al garrett al pa saito...

Ja impreza ima tudi IHI kot punto, samo Garrett je much much bulši turbina!
Zadnjič spremenil Punto_GT, dne So jan 24, 2004 1:28 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So jan 24, 2004 1:26 am

IHI je firma za sebe, Impreza RX7, UNO turbo, Punto GT, vsi uporabljajo IHIjeve turbine..
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov