Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe To dec 16, 2003 10:43 pm

kolk bi to sploh koštal če bi dal spremenit blokado, pa ne na več ampak na manj. Men se zdi da je zdej tm na okol 7300, jst pa bi jo dal na 6500. aja avto je pa alfa33 1.7 i.e.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To dec 16, 2003 11:38 pm

greddy je napisal/-a:Pa dej PUGI, zanasej se ti na svoje filinge, pa ne nabijej postov, kaj se bolj splača (kolektorji izpuh itd)..Se vidi, da nimas pojma o tuningu..
Zakaj obstajajo recimo firme za hondo, ala MUGEN, SPOON, TODA itd..Da ti z menjavo kolektorja in drugih stvari pridobijo par konjev..Ter, da zato placas kar nekaj denarja..
O tvojih konjih lahko samo sanjas...Mislim, da se bo kosir edini strinju z mano, ki je dal ze zlo dost cez v svoji tuning karieri...
Pa se to.. A filter ti da kr 5-10% konjev, jest bi mel tak filter :lol: , to je edn napisu..
Oprostite mi, ampak eni res ne vete kaj pisete..
Lahko se pogovarjamo samo o tem, da je filing boljsi, berite drugace avto vlece kot prej..Ne moremo se pogovarjati o konjih..A je OK...Ker dejstvo je, da firme, ki predelujejo recimo honde in tudi druge firme, ki predelujejo N/A motorje imajo svoje inžinirje, ter opremo, kakrsnoa cela slovenija nima..Ter za primer honda vti, recimo menjava izpušnega kolektorja ter komplet odprt izpuh, ter dobro seanje zraka beri CAI (cold air intake) prinese med 12-15 konji..Predelava stane pa cca 200k SIT...
Enostavno cela evropa, oziroma cel svet ne pozna takega tuninga kot ga poznamo pri nas..Res ko pridemo v evropo se nam obetajo dobri casi, cel svet bo vozu k nam tunat avte...Kaj je boljse kot pa da za 200 eur dobite konje, ki si jih lahko vsak sam zeli..Dejte zresnte se mal no..
Na filing se lahko zanasate ampak to ni oprijemljiv dokaz, pokazite dyno, potem se bomo pogovarjali in realno vidli kolk konjev doda ta hud cip tuning...Ampak jest vem kaj je problem pri vas feeling tunerjih, nocte se sprijaznt z resnico..Da je to pač bolj feeling kot pa realno pridobljena moč..
Sej a vete, ko sm dal jest v vtija sportn filter sm tud mislu, da mam + 15 konjev, a kaj ko na koncu ugotovis, da je to vse le filing, dyno pa pokaze kaksnega konja ali dva...
Ko berem te poste se res lahko samo smejim... :lol:
pa brez zamere..Spremnit blokado in krivuljo navor zna vsak cepec, ki se vsaj malo spozna na programiranje...


Spet se čist strinjam s tabo. Morebiti nismo pridobili nobenga konja, morebiti nobenga navora. Ni mi pa žal zato, ker imam dober filing. Sej je športen filter tud v glavnem za filing, pa ga folk kupuje... Jst nism nobenmu reku naj gre avto načipat, js sm sam povedov, da mi je kul in da mi gre po isti cesti malo več kot prej in da mi gre z drugo do 100, kar je važno pri merjenju časa pospreševanja. Nimam niti namena ogroziti kakšno hondo ali kaj podobnega, pač nekaj čisto za dušo. Drugače ne morš govort, da nimam pojma o tuningu, ker me sploh ne poznaš, je pa res, da se s tem ne bom več veliko ukvarjal, ampak bom raje delal tisto kar znam in tam bolj zaslužil, da si bom kupil že v osnovi močno mašinco...

Ni nobene zamere, samo mislm, da je dal tip ene 15000 evrov za vso opremo...
Slika
 
Lion206
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr dec 17, 2003 12:14 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Lion206 Sr dec 17, 2003 12:19 am

PUGI jst mam 206 1.6 16v pa rejsam s tabo kdr hoces da vidis kok gre ce gre tvoj bolj
 
Lion206
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr dec 17, 2003 12:14 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Lion206 Sr dec 17, 2003 12:50 am

joj joj kva pisete
lejte jst sm bil tm mel sm cip not in sm ga dal vn avto je cuku
prestavleno sm imel blokado zato je imel avto malo vec proznosti
naprimer prej sm imel 3 prestava od 80-120 nevem 5.9 s z cipom pa 5.5 to pa zato ker se je avto malo vec vrtel prej je imel moc tm nekje do 5600 z cipom pa 5700
to pa pomeni da od 80 do 110 je vleku pol se je pa ustavl k ni imel vec moci s cipom pa je vleku tm do 115 prblizn zato je bil cajt boljsi jasno
vendar je bil avto prevec len v nizkih obratih
pospesek je bil slabsi
avto pa je mel odzivni cajt boljsi (loputa zraka) tako kot jo imas ti PUGI ker S16 ima gas zajlo tam ne vem kako je vendar pri meni ki pa racunalnik vse stima je bil problem z loputo in jo je vec odprlo zato je bil sunek in se mi je zdelo da avto bol vlece pa ni ubistvu je bol ga zateglno tako kot probajte v 3500 obratih drzite gas v 2 prestavi in naenkrat zahodite gas potem pa isto naredite tako da cis spustite gas in nato zahodite pri istih obrati obcutek je boljsi
uglavnm pomoje je bila loputa oz neki mu ni bilo jasno
najbrz ce bi se dalj casa igrala z avtom bi bilo kej boljs vendar nevem ker pac nism to videl
uglavnem moje napake so bile da v leru pohodis gas in ga drzis in vidis ce ti cagr za obrate malo pade drugo ce pri voznji spustis gas in ga nato hitro zahodis in vidis ce avto cuka
uglavnem ni mi vse jasno ampak to so moji obcutki in testi ki sm jih naredil v teh nekaj dneh


pa se tko tunarji z filtri
filter ti ne da cisto ni drugega kot da avto lazje diha imam tudi zajemalec zraka malo pomaga samo nic obcutnega malo lazje gre koncna ki pa se pozna 5 km/h mogoce
glede HP se nc ne sprenmeni kvecjemu ce filter ni dobr se lahko samo zmanjsajo ker avto prevec zraka dobi (prevec muka ) avto se mora dreti in imeti lep zvok ne da avto mori tako boste vedeli ce je filter kull (moji obcutki) glede odmicnih pa je odvisno vse samo v kotih oz koliko so odmicne agresivne lahko dobis tudi 60 hp z njimi in cipom seveda k ga moras nastavito samo je avto mrtu spodaj dela pa samo od nevem 6000-7000 (raly) avspuh lahko pripomore h temu vendar z celotnim izpuhom s kolektorjem mogoce dobis in cipom 10-15 HP mogoce na seveda 110 HP avtu
Zadnjič spremenil Lion206, dne Sr dec 17, 2003 1:08 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Lion206
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr dec 17, 2003 12:14 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Lion206 Sr dec 17, 2003 12:56 am

pa se tko primerjava s prej pred cipom in po cipu je taka pred sm imel vec navora 147 pri 4000 z cipom 145 pri 4800
moc se mi je zmanjsala po celotnem obmocju in seprsla skupi pr 4700 in pol spet malo padla in se pri 5700 dvignila za 1-2 HP in potem je bila naprej ista
navor pa po celem obmocju slabsi razen cisto na koncu je malo bil vecji to pa sta (1-2 HP)
Zadnjič spremenil Lion206, dne Sr dec 17, 2003 1:05 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Lion206
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr dec 17, 2003 12:14 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Lion206 Sr dec 17, 2003 1:03 am

nebom vam lagal ker sm rekel da bom napisal tako kot je bilo
res pa je da se je to zgodilo meni in pa se enemu avtu ki pa je takoj crknil po petih sekundah tako da mu je bil vrnjen stari program
drugih avtov nism se videl razn od (sonija) bordo rdec saxo 1.6 8v pa me ni prevec impresioniru nevem pa kako se je prej obnasal
za druge pa nevem kot pravijo da grejo bi mogl res suvat tko da bi se rad preprica in videl kaj so zmozni
 
Uporabniški avatar
door_man
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So okt 26, 2002 6:19 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

Napisal/-a door_man Sr dec 17, 2003 2:15 am

Lion206 je lepo in korektno napisal.

Jst bi se na tem mestu najprej zahvalu Mikrotehniki, ki je omogočila brezplačen chiptuning in RSRu, ki je prispeval brezplačen dyno test. Bil sem zraven pri vsej stvari, tako da lahko potrdim kar je že lion206 napisal.

Kar se občutka tiče, je mogoče res pri 4000 malo bol potegnil kot prej, vendar je to posledica tega da je bila moč od 3000 do 4000 manjša kot prej, potem pa praktično enaka. Pri 5700 je vrh in potem pada do 7000 rpm, tako da nima nobenega smisla tiščat do tja. Mogoče prvo in pogojno drugo, ker imajo tile peugeoti dokaj dolg menjalnik. Drugače je pa pravilo da se menja nekje pri max moči oziroma tam kjer je navora že manj kot pri nižjih obratih v višji prestavi. Je pa res, da se je bolj odzival na pritisk gasa, oziroma je loputa bolj nervozno reagirala, tako da si imel občutek da bolj potegne.

Vzrok cukanja bi težko določil, verjetno ali TPS ali pa MAP senzorju nekaj v programu ni čisto štimal in se ni obnašal tako kot mora, ker tester je vrgel ven fehler kodi za oba senzorja. Občutek je tak kot da bi zmanjkovalo bencina.

Moje mnenje je še vedno enako kot prej. Za dobro narejen chip tuning potrebuješ vsaj valjarje in pa širokopasovno lambda sondo, poleg vse ostale opreme, ker pač tista ki je v avtu enostavno ni dovolj natančna.

Zdej za ostale težko rečem kar nekaj jih je zadovoljnih in poročajo o opaznih razlikah v performancah. PUGI in ostali, zakaj ne bi reskiral tistih 12 tisoč SIT pa peljal na valje pa boste prec vidl a je samo filing al avto res bolje gre. Se takoj vidi že po obliki krivulje, kako se motor obnaša in te se ne da manipulirat in prirejat da drugače pokaže.

Pa upam da bomo nadaljeval debato brez provokacij in podjeb.....
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr dec 17, 2003 12:47 pm

No pa se je le izkazala zdej resnica..Feeling tunerji 1 konj vam je pa celo uspelo dobit.. :twisted:
Upam, da boste nabavl ustrezno opremo, da boste lahko realno optimirali elektroniko ne pa samo po feelingu...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
alko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Pe nov 14, 2003 11:34 am
Kraj: MB

Napisal/-a alko Sr dec 17, 2003 1:21 pm

koncno nekdo, ki dejansko pove kako in kaj...

torej se ne splaca, all in all ne ? Ceprav se sploh kaj ? :?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr dec 17, 2003 1:28 pm

Stvar je taka.
Men ne cuka nič, po isti cesti mam prirastka končne prbl. 10kmh, za pospeške ne bom trdil, morm pa filmček posnet.
Defenitivno je občutek boljši in mi je čisto vseeno, če ni nobenega prirastka. Kar se mene tiče, jaz sem dobil stvar ki sem jo hotel, za druge ne morm govort.

Drgač ste pa ene par stvari narobe napisal. Js mam tud gas na zajlo in ne elektronskega, motor ne vem če lahko gre slabše zato ker dobi preveč zraka. Mislm da motor vzame tolk zraka kot ga rabi in nič več. Problem rata takrat, ko navaden filter predstavlja preveliko oviro in motor ne more dobit dovolj zraka.

Sicer pa se jest umikam iz tele razprave, ker nism pri volji pisat toliko postov.

Če ima kdo boljšo idejo tuninga od vas, mi prosim povejte...

Lep dan želim vsem!
Slika
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr dec 17, 2003 2:29 pm

Ves kako je z tuningom, malo denarja malo muzke...V tuningu je amerika odkrita..in nimas kej ekspermentirat..Za tvojo 206ko, si lahko omislis konkreten izpušni sistem (izpušni kolektor, izpuh, ter dobro beri hladno sesanje zraka), tako bos pridobil kakšnik 10 konjev, razlika pa bo takrat res občutna..Drugače imas N/A motor in tukaj je vsak + HP, drag ko..
Če bi imel turbača nebi bil problem tunat avta na + 40 konjev..Ampak pri N/A je to zelo zelo drago..Odmične, flywheeli, intake manifoldi, vzmeti ventilov itd itd..Na koncu vsega pa se naredi chip tuning...
Uglavnem vidli ste, da je to bolj feeling kot pa realana moč in če se z tem zadovoljite tudi prav :lol: Ampak ne pa govorit okol o kakšnih 10% - nem prirastku moči, k se ti bodo smejali...Enostavno pri N/A nimas kaj delat. če nimaš širokopasovne lambda sonde, ter valjev..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
door_man
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So okt 26, 2002 6:19 pm
Kraj: Ljubljana, Slovenia

Napisal/-a door_man Sr dec 17, 2003 5:09 pm

Dobr point je u tem, da če se tunira se zato da gre avto boljše ne slabše, jst mislm da kdor reče da mu je vseen če gre slabš laže sam seb. Sicer pa nikjer nisem trdil, da ti dejansko gre slabše. Pravzaprav me zelo zanima kako ti gre, ker na podlagi enega avta je težko ocenit, zato sem tudi predlagal dyno.

Če imaš res gas na zajlo, te prosim, če lahko fotkaš loputo, in objaviš sliko na forumu.

Glede filtra je pa to kar je Lion206 napisal res. Prevelik filter bo moril avto. Ogromno vidim "tunerjev", ki montirajo največji filter ki se ga dobi, potem pa motor mori, ampak ker muka mislijo da gre nenormalno.

Moja ideja za tuning konkretno tega motorčka je odmične, kolektor, auspuh, CAI, olajšan vztrajnik in na valjih naštelana elektronika. Če so deli kakovostni in dobro naštudirani bi morala mašinca izpljunit 140-150 HP brez nekih drastičnih izgub v spodnjem območju. Bi se pa to dalo po vezah skupi spravt že za cca 400k SIT.
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr dec 17, 2003 7:19 pm

alko je napisal/-a:koncno nekdo, ki dejansko pove kako in kaj...

torej se ne splaca, all in all ne ? Ceprav se sploh kaj ? :?


NČ SE NE SPLAČA
tud živet ne, vse je strošek :lol: :lol: :lol:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr dec 17, 2003 7:40 pm

Pugi je napisal/-a:Drgač ste pa ene par stvari narobe napisal. Js mam tud gas na zajlo in ne elektronskega, motor ne vem če lahko gre slabše zato ker dobi preveč zraka. Mislm da motor vzame tolk zraka kot ga rabi in nič več. Problem rata takrat, ko navaden filter predstavlja preveliko oviro in motor ne more dobit dovolj zraka.


:lol:
kje si pa to pobral ?!
Seveda da gre avto slabše če dobi preveč zraka oz. premalo,
pokvari se mešanica zraka in benz., ta pa je kar pomembna!
:lol:
Dej ti men povej kako lahko motor vzame toliko zraka kot ga
rabi :?
Zakaj so pa potem problemi z športnimi filtri!
Stestiraj si sam!
Najprej spel cev od nekje zunaj, recimo pod tablico, direktno v
filter,
Drugič pa čim bolj zapri cev, preko katere gre zrak v filter pa
boš vidu razliko :D

Jst sem v mladih letih na Yugotu naredu prvo varianto :D
Cev sem speljal pod tablico direktno v posodo za filter,
filter sem odstranu, pa mal naštelu frgazer. Razlika se je
zelo mal poznala v moči, je pa avto lažje delal poleti pri
vročini, pa tud cukal ni več pri pospeševanju,
občutek je bil kakor da lažje dela... :lol:

Ja vem, ta hud toner sem :D :D :D :D :D
kaj češ, ko si mlad si neumen, mladost ludost :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr dec 17, 2003 7:54 pm

HUGO_BOSS je napisal/-a:kaj češ, ko si mlad si neumen, mladost ludost :D


Nekatere tvoje izjave iz drugih topicov kazejo, da se vedno nisi odrastel..S tem mislim tvojo hudo powerful super duper 4x4 16v turbo nos ibico :lol:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr dec 17, 2003 7:59 pm

greddy je napisal/-a:
HUGO_BOSS je napisal/-a:kaj češ, ko si mlad si neumen, mladost ludost :D


Nekatere tvoje izjave iz drugih topicov kazejo, da se vedno nisi odrastel..S tem mislim tvojo hudo powerful super duper 4x4 16v turbo nos ibico :lol:


:D Ti se kr pen, sej se ne boš več dolgo :wink:
drugač pa sej veš,
vsako tele ma svoje vesele :roll:

:D :D

---
aja pa še to:
Včasih sem se "igral", Zdaj gre pa zares! :wink:
----
sej, pomojem boš prvi k se bo slinu za test drive :D :D :P
-----
sicer pa glede na 50 tvojih postov, pa to da si nov tle... :?
ti ne bi priporoču da govoriš o men :wink:
sej ti bodo ostali razložil :lol: :P
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole Sr dec 17, 2003 8:59 pm

Bom se jaz napisal nekaj iz svojih izkusenj.
Ker sem mislil, da avto ne gre kot bi lahko sel, sem se odpravil k Senici na merjenje moci. Ko je bila stvar izmerjena je pokazalo, da avto ima tiste konje ki jih mora met (se malenkost vec). Avto torej ne gre slabo kot se mi je zdelo - le obcutek torej, ker obcasno vozim tudi VW 1,8T (110KW) masino, ki vlece ze pod 4000 in to precej bolje kot Tipotova v tem obmocju... Pri 6250 je bila moc pri Tipotu na cca 110kw, zmanjka ga pa pri 6.600 obratih, kjer je "blokada" (izvedel sem tudi da je pri vseh avtih priblizno enako, ker stevec laze za cca. 10% - obratomer kaze 7000 rpm tako kot pri meni, dejansko pa je blokada pri 6.600...) Torej imam moc, a tam kjer je skoraj rdeče polje. Izkazalo se je tudi, da je avto skonstruiran tako, da ima precej izgub zaradi masivnega prenosa in na kolesa pride "čistih" konjev manj kot pri novejsih avtomobilih in posledica je slabsi obcutek. OK, avto je pac tak, in sem se sprijaznil s tem.
Filter: Senica je rekel, da je moc motorja "zgoraj" vecja tud zaradi filtra, sicer bi bila malenkost nizja, do 4000 pa se filter ne pozna pri moci skoraj nic.
Potem sem se še malo pomenil o tem in onem, kaj bi se dalo še naredit in kaj ne, pokazal mi je malo rezulatov drugih merjenj njegovih strank,... No in sem se odpravil. Še kar zadovoljen, da avtu nič ne manjka, in da je bil vse le obcutek.

In glej ga zlomka; ko sem potem sel nazaj domov sem ga malo sprobal, in obcutek je bil, da avto gre dosti bolje. GAS! 4000, 5000, 6000 RPM,...."WAW, pa sej avto trga, tkole hitr pa še nobenga nisem prehitu, je kr mim padu. Sej me kr fajn v sitz tisci"...

In sem bil veliko bolj zadovoln, ko sem mel sprintano krivuljo moci in navora v žepu :wink:

lp
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr dec 17, 2003 9:20 pm

Hugo: nima smisla diskutirat o tem :lol:
Drugače pa raje nebi spraseval za mnenje kakšenga imajo uporabniki te table o :lol:
Jest upam, da ti uspe, za test drive me pa ne mika, ker sm vozu ze dost hujsih avtov, kot bo pa tvoja super duper ibiza..Te bom pa zvabu na en drag prihodnje leto, upam, da bos mel avto koncan.. :twisted:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če dec 18, 2003 9:24 am

greddy je napisal/-a:Hugo: nima smisla diskutirat o tem :lol:
Drugače pa raje nebi spraseval za mnenje kakšenga imajo uporabniki te table o :lol:
Jest upam, da ti uspe, za test drive me pa ne mika, ker sm vozu ze dost hujsih avtov, kot bo pa tvoja super duper ibiza..Te bom pa zvabu na en drag prihodnje leto, upam, da bos mel avto koncan.. :twisted:


Ja ja ja... če bi bil mal dle časa gor, bi vedu, da so se že tebi podobni našli in
pluvali in ne vem kaj, tema je že bla, res se mi ne da ponavljat, ker s takimi
gnoji kot si ti in tebi podobnimi...oh...nimam časa ne živcev.
BTW. gotovo si ti tistil, k če prjatu kup neki, morš ti takoj tud met, po možnosti
še bolše, kaj ?! HUH.... prokleti foušarji! :twisted:
HA HA... ja za drag ni panike, se bomo zmenil, sam mene bol zanima s čem mislš
ti dragat... a s tisto tvojo hondico... BWahaha.... nisi resn :roll:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če dec 18, 2003 10:29 am

To temo sem prebral in o tej temi sem dobil tudi mnenje o tebi..
Glede na tvoj nizek nivo komunikacije, pa samo se potrjujes mojo tezo o neodraslosti.. :-P
Naj te ne skrbi s cim bom dragal :twisted:
Res, drugače sem ti pa zelo fouš tvoje ibize, res kipim od fausije :lol: ..
Drugače nas je pa tako 95% te table gnojev, samo hugo je car.. :twisted:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov