Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jun 02, 2009 10:44 am

jetforce je napisal/-a:Maš celo krivuljo navora in moči par strani nazaj zoran... Mislim saj ok avto pač nima optimalnih pogojev za drag ipd ipd ... Če hoče dat večjo turbino tolko boljše... mu je pač gušt... In ne vem zaka pri p**** materni tebe to tolko moti... Jaz to temo z veseljem spremljam in lahko rečem da nisem edini... Je pa vas par indijancev ki pa nosntop nekaj težite pa to pa ono.. Naredi ti saxoja pa mu konkuriraj... al pa ne vem kaj...


vem kje najdem graf...šlo se je za tega dripca ki trdi 210hp

zakaj je vprašat zate težit...res pa je, da veliko folka raje si misli b**** in tega ne napiše jst pa še to pač napišem in zakaj pri p*** kokošji to tebe moti...tak gledano nisi nič drugačen od mene sam pod plašč pravičnika se daš in se s tem opravičuješ amapk na koncu podobno kot jst in nekaj indijancev plemena napišemsvojemnejnje podaš svoje mneje...gre se pa za preprosto zadevo če nisi opazil: naj bi nardil avto ga zmeril, postavil čas pa bi ploskali...skoz je pa debata o iberavtu ki je po zmogljivostih nad vsemi ostalimi podobno kot AX naj bi vse slo avte dal v koš na dregaih na avtocesti da sploh ne govorimo in tk naprej...realen bit pa bo

konkurirat mu ne morem nisem zakupil duhcev
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To jun 02, 2009 11:23 am

zoranwagen je napisal/-a:skoz je pa debata o iberavtu ki je po zmogljivostih nad vsemi ostalimi ...


haha, zdej si pa povedu kaj te j**e :EE
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To jun 02, 2009 12:05 pm

zoranwagen je napisal/-a:zakaj je vprašat zate težit...


pa se odgovora nisi dubu :)
Slika
 
FuriousG
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe dec 08, 2006 1:15 pm

Napisal/-a FuriousG To jun 02, 2009 12:55 pm

Otroci na eni in na drugi strani! :D Zakaj se pa take teme malo ne popuca?

With all do respect Kopron, zate sem slišal da si res velik majster in uredu desc, sam tale projekt mi je pa krneki. :) Sej ql da ima avto velik konjev, ampak kot vidiš tud sam, maš probleme to spravt na cesto.

Over and out!
lp
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC To jun 02, 2009 2:19 pm

:pray: :rofl :har :rofl :jao:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 02, 2009 2:35 pm

drmocar je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:A misliš za krajše prestavno razmerje ?

Ja, morda , ... ker med prvo in med drugo je mal problema , ... majčkeno preveč razlike , drugače je pa v redu :?



Lp + Dp
Za moje pojme je predolg. Kaj a to je od dizla (hec 3,77 od vtr in podobnih), k ga tkole zamori? No sej če pravte da se ganjate po AC 250 potem je res predolg. Če daš menjalnik od xsi-ja ki ima crown wheel 4,26 bo veliko boljše, ne bo pa več šel 250, razen če se zavrti do 8000obratov in več. Men gre še zmer 220, pri skoraj 8000 obratih, pa imam še krajši diff (4,54).
Tistega razmaka med prvo in drugo pa ne boš nikoli odpravil z MA menjalnikom, pa lahko delaš kar hočeš (no razen kakšen quaife gear set bi pomagal). ;) To imajo vsi MA "sport" menjalniki (ki imajo vsi enake zobnike, samo diff je drug), vendar imajo dober razmak med 2-3, 3-4, 4-5. Edino kakšen 1.1 menjalnik bi znal imet dobro 1-2, samo ima daljši razpon 2-3.


Ja, zdaj imamo končno hitrost 307+ Km/h pri 8200 RPM ...

Vem, ja, da je oni ta kratki boljši, ker bi v bistvu rabili le 215 Km/h Končne hitrosti , ...

Vendar pa ga sedaj nebi menjal, ker je tale , ki je gor pač ojačan pri diferencialu, in zato ga nebi šel še enkrat delat' drugega, ...

Lp + Dp do naslednjič, ...čaw

8)

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 02, 2009 2:41 pm

B3NZ0 je napisal/-a:Joj ste bogi, dec je spravu iz 1.4 serijske mašine 210 konjev (za praktično nič denarja), če to ni pohvale vredno pol pa nevem... Res da avto ni narejen za drag in to tudi nikoli ne bo že samo zaradi sprednega pogona, je pa zadeva divja in velika atrakcija, tako da svaka čast enim ki se spravijo delat kaj takega, ampak tisti ki bi samo čase radi videli tega nikoli zgleda ne boste znali cent...
@Boštjan: ko bom naslednjič pr Roku (tvojmu sosedu) boš zapelu en krog :P hehe

LP, Boštjan


Ja, niti ni tolk' problema. Bi ti pa le še svetoval, da počakaš še par dni, ko bo " Biger Turbo " gor zmontiran, da bomo videli razliko :-P .

lp + Dp + #

( Max Turbo = Max Boost = Max Power = Max Mad Max 8) . )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 02, 2009 2:43 pm

B3NZ0 je napisal/-a:Mislim da si dovolj pokazu s tem, da so na vsaki strani vsaj trije tvoji posti, kako se pizdiš da zadeva nikamor ne gre, kje so časi, itd...
Zgleda te je tale projekt res u živo zadel, če ti res tole tako mori živlenje vsaj pusti ljudem naj delajo kar hočejo...

LP


Pusti ga reveža, pač ima slabe izkušnje z "......." ( fovš živci ) , pa ... saj booo , ... bo žeee, ... karkoli žee ;) . Mi pa tudi :lol: .

lp + Dp + #

8)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 02, 2009 2:51 pm

juhica je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:skoz je pa debata o iberavtu ki je po zmogljivostih nad vsemi ostalimi ...


haha, zdej si pa povedu kaj te j**e :EE


Ja, no, glede tega sem že par let nazaj razložu, da je šlo za mojo pomoto pri kalkulaciji časov, in je bila potem vsa računica narobe . Problem pa se sedaj kaže drugje , ... pri Zokiju ? ;) :lol: :P 8) :roll:

Lp + #

8)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 02, 2009 2:57 pm

Ja, Benzo, ... Zoki je prej hotu le opomniti, da smo izpljunili 254 konjičev, in jih je tistih 212 za vsak dan, torej nekaj manj .

Sedaj pa ciljamo že na 300 - 340 Hp .

Lep pozdrav

from Kopron team + Boštyxz + Max Mad + Mitja Vseneved + #

čaw 8)
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To jun 02, 2009 10:07 pm

pripeljite SVOJ avto in gremo uštric z boštjanom ...potem gremo do nekega prodajalca in vprašamo koliko je vsak avto posebej vreden in potem bomo napisali vse skupaj tle na forumu ...
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 03, 2009 8:58 am

drsokodj je napisal/-a:pripeljite SVOJ avto in gremo uštric z boštjanom ...potem gremo do nekega prodajalca in vprašamo koliko je vsak avto posebej vreden in potem bomo napisali vse skupaj tle na forumu ...
saj vemo kake cajte fura! Pocakajmo ta vecjo turbino pol pa vštric!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 03, 2009 9:02 am

kopron je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:skoz je pa debata o iberavtu ki je po zmogljivostih nad vsemi ostalimi ...


haha, zdej si pa povedu kaj te j**e :EE


Ja, no, glede tega sem že par let nazaj razložu, da je šlo za mojo pomoto pri kalkulaciji časov, in je bila potem vsa računica narobe . Problem pa se sedaj kaže drugje , ... pri Zokiju ? ;) :lol: :P 8) :roll:

Lp + #

8)
ti se ocitno veckrat zmotis pri kalkulacijah!!!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
LIBERTY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To jul 13, 2004 4:34 pm

Napisal/-a LIBERTY Sr jun 03, 2009 7:09 pm

sam pri tem saxoju pazte na tretji valj :P
Pimp my Truck
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr jun 03, 2009 8:42 pm

LIBERTY je napisal/-a:sam pri tem saxoju pazte na tretji valj :P


podrobna misel tega? ...valjov je več .... maš zavorne, v bloku...ali dyno :D
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr jun 03, 2009 9:33 pm

Mislim da je mislil na motor
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 04, 2009 8:59 am

LIBERTY je napisal/-a:sam pri tem saxoju pazte na tretji valj :P


Ja, tretji je res najbolj obremenjen, ... vendar je cel motor tako razbremenjen, da Sploh Ni panike, vse tja do 2,8 Bara .

Spirits under control 8) .

Lp + #

Boštjan + Kopron team + Mitja Leptram + Max Mad + Goood spirits + God's brothers + #
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če jun 04, 2009 9:04 am

kopron je napisal/-a:
LIBERTY je napisal/-a:sam pri tem saxoju pazte na tretji valj :P


Ja, tretji je res najbolj obremenjen, ... vendar je cel motor tako razbremenjen, da Sploh Ni panike, vse tja do 2,8 Bara .

Spirits under control 8) .

Lp + #

Boštjan + Kopron team + Mitja Leptram + Max Mad + Goood spirits + God's brothers + #


probaj 3 bare pa polovičnega duhca in bo 2 obremenjen
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 04, 2009 10:53 am

zoranwagen je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
LIBERTY je napisal/-a:sam pri tem saxoju pazte na tretji valj :P


Ja, tretji je res najbolj obremenjen, ... vendar je cel motor tako razbremenjen, da Sploh Ni panike, vse tja do 2,8 Bara .

Spirits under control 8) .

Lp + #

Boštjan + Kopron team + Mitja Leptram + Max Mad + Goood spirits + God's brothers + #


probaj 3 bare pa polovičnega duhca in bo 2 obremenjen


Ja, to si dobro rekel, vendar to tako pač ne gre . Žal.

Namreč, duhovi so pač povsod . Trojno .

Namreč, že vsa materija je sestavljena iz energije duhov.
Potem so tu še duhovi hlapov .
In nenazadnje imamo tu še proste duhove ( energijske entitete ) .
In tudi nenazadnje imamo tu še dobre duhove-Angele, ki varujejo materijo pred razdiralnimi učinki preveč razdraženih duhov druge vrste ( duhov hlapov/plinov ) v primeru prehudih detonacij-klenkanja .

Toliko za v razmislek .

Drugič naprej, pa lep + dober pozdrav, čaw .
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 04, 2009 10:54 am

Morda pa res skočimo na 3 bare . Vendar samo kratkotrajno , da se vseskupaj preveč ne preobremeni .

Lp + #
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov