Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jun 16, 2009 11:43 am

Malo sem popucal temo!

Zdej pa prvi, ki bo spet smetil in grozil leti z foruma brez opozorila!
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 17, 2009 7:14 pm

so ze kake novosti? Je ta velikaaa ze montirana in prvi rezultati?
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 18, 2009 7:25 am

Latest news : sinočnja testna vožnja je pokazala, da oni Subarujev Blow-Off začne popuščati nad 1,6 Bara . Vendar pa po mojem odprava te težave vseeno ne bo doprinesla kakega večjega powerja .
Zatorej prvotni plan z Turbinko ostaja .

Lp + Dp do naslednjič , čaw
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če jun 18, 2009 9:35 am

:lol: :lol: :lol: :lol:

A tebi tudi? :roll:

Še en dokaz, da je dobro, če si delimo izkušnje!
Lp

kovcek
 
most wanted
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr avg 13, 2008 9:04 am

Napisal/-a most wanted Če jun 18, 2009 12:50 pm

tole pa bo raketa :D
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 18, 2009 12:58 pm

Kovcek je napisal/-a::lol: :lol: :lol: :lol:

A tebi tudi? :roll:

Še en dokaz, da je dobro, če si delimo izkušnje!


Ja. Ajaaa, a ti si biu tist' ???
Ti, kaj imaš pa ti zdaj zaeno zadevo gor ?

Lp + #
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Če jun 18, 2009 1:01 pm

sam tole, ko bo dokončn zrihtan bo res sekalo, drgač pa ni ga čez 1,4 ccm s turbino, tut jest mam neki podobnega 8)
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Če jun 18, 2009 1:17 pm

xsara je napisal/-a:sam tole, ko bo dokončn zrihtan bo res sekalo, drgač pa ni ga čez 1,4 ccm s turbino, tut jest mam neki podobnega 8)

Ja ga je. Recmo 1.6, 1.8, 2.0... pa še naprej znamo štet.


Tole s subaru blow offom si povedu k da ma subaru zanič avte k ma tak blow off k ti niti do 1.6 ne zdrži. Stock subaruji itak ne grejo čez 1 bar, predvidevam da zadeva ni bla od impreze 2009.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Če jun 18, 2009 1:23 pm

GodOfAll je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:sam tole, ko bo dokončn zrihtan bo res sekalo, drgač pa ni ga čez 1,4 ccm s turbino, tut jest mam neki podobnega 8)

Ja ga je. Recmo 1.6, 1.8, 2.0... pa še naprej znamo štet.


Tole s subaru blow offom si povedu k da ma subaru zanič avte k ma tak blow off k ti niti do 1.6 ne zdrži. Stock subaruji itak ne grejo čez 1 bar, predvidevam da zadeva ni bla od impreze 2009.


no ja pač sem se navezal na temo, ki govori o 1,4 ccm mašini s prisilnim polnenjem, kar je večje je že toliko dražje......... 8)
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če jun 18, 2009 1:39 pm

kopron je napisal/-a:
Kovcek je napisal/-a::lol: :lol: :lol: :lol:

A tebi tudi? :roll:

Še en dokaz, da je dobro, če si delimo izkušnje!


Ja. Ajaaa, a ti si biu tist' ???
Ti, kaj imaš pa ti zdaj zaeno zadevo gor ?

Lp + #


"navaden" forge (bil najhitreje pri roki)...sprobal do 2,5 bara in drži bp
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Če jun 18, 2009 2:26 pm

Mal OT - kaj dela prevelka tubo luknja:

http://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY
glej od 1:00 dalje
Drgač pa pohvale glede projekta, zanimivo branje...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 18, 2009 9:16 pm

Danes smo dobili (že) gume . Thanx 2 Mitja Beltram ( Vseneved) . Uuuuh, so mehke, k' šlatam tole ... :P :twisted: .

Kar mal' preveč za menjalnik/diff + polosi , ... 8)

We will seee ;) .

Lp + Dp + #
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jun 18, 2009 9:27 pm

5cho je napisal/-a:Mal OT - kaj dela prevelka tubo luknja:

http://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY
glej od 1:00 dalje
Drgač pa pohvale glede projekta, zanimivo branje...


hudo :twisted:
Slika
 
jetforce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po sep 08, 2008 3:54 pm

Napisal/-a jetforce Če jun 18, 2009 9:34 pm

A dajte no ste bebčki... Kdo pa vozi lancerja pod 5k rpm ... Jao pa kupte dizla če hočete pri 1200rpm moč... Svašta tukaj ne ...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe jun 19, 2009 7:21 am

xsara je napisal/-a:
GodOfAll je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:sam tole, ko bo dokončn zrihtan bo res sekalo, drgač pa ni ga čez 1,4 ccm s turbino, tut jest mam neki podobnega 8)

Ja ga je. Recmo 1.6, 1.8, 2.0... pa še naprej znamo štet.


Tole s subaru blow offom si povedu k da ma subaru zanič avte k ma tak blow off k ti niti do 1.6 ne zdrži. Stock subaruji itak ne grejo čez 1 bar, predvidevam da zadeva ni bla od impreze 2009.


no ja pač sem se navezal na temo, ki govori o 1,4 ccm mašini s prisilnim polnenjem, kar je večje je že toliko dražje......... 8)


a lahko vprašam zakaj je večje dražje???
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe jun 19, 2009 7:45 am

konkretno sem se zanimal tudi za 2.0 ccm s turbino, in pride že v osnovi dražji avto, večja registracija, večja poraba, potem sledi še ostalo, težji avto bolše zavore, dosti dražji zavorni paket za 2,0 t kot pa za 1,4 t, dražje gume če gledamo stock. moj 1,4 t ma original 13 col, 2,0 t pa 16 col, na porabo se sicer pri turbakih naj nebi gledalo, vendar men 1,4 t porabi okol 10 litrov, 2,0 t pa dost več, komplet silikonskih cevi (kit) pride za 1,4 t dosti ceneje kot za 2,0 t, potem jest osebno poznam mojga 1,4 t do zadnga šraufa in tako vse sam servisiram in popravlam, pri 2,0 je ogromno elektronike in posledično vsaka napaka na elektroniki zahteva priklop na tester pri mojem old school turbaku tega ni treba, ker je minimalno elektronike, evo samo nekaj stvari zakaj je men osebno 1,4 turbak velik cenejši kot pa 2,0 t.
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe jun 19, 2009 8:10 am

xsara je napisal/-a:konkretno sem se zanimal tudi za 2.0 ccm s turbino, in pride že v osnovi dražji avto, večja registracija, večja poraba, potem sledi še ostalo, težji avto bolše zavore, dosti dražji zavorni paket za 2,0 t kot pa za 1,4 t, dražje gume če gledamo stock. moj 1,4 t ma original 13 col, 2,0 t pa 16 col, na porabo se sicer pri turbakih naj nebi gledalo, vendar men 1,4 t porabi okol 10 litrov, 2,0 t pa dost več, komplet silikonskih cevi (kit) pride za 1,4 t dosti ceneje kot za 2,0 t, potem jest osebno poznam mojga 1,4 t do zadnga šraufa in tako vse sam servisiram in popravlam, pri 2,0 je ogromno elektronike in posledično vsaka napaka na elektroniki zahteva priklop na tester pri mojem old school turbaku tega ni treba, ker je minimalno elektronike, evo samo nekaj stvari zakaj je men osebno 1,4 turbak velik cenejši kot pa 2,0 t.
Problem je verjetn to, ker ti govoriš za fiata mi pa govorimo o peuegeotu/citroenu. Pri psa je vseeno al je 1.0, 1.1, 1.4 al pa 1.6, so skor identični kosi in tud material je enak, zato je tud cenovno enak strošek. Kar je pa več pa zna bit velika razlika. Ti tud govoriš o serijskih turbakih, tukej pa o predelanih NA.

jetforce je napisal/-a:A dajte no ste bebčki... Kdo pa vozi lancerja pod 5k rpm ... Jao pa kupte dizla če hočete pri 1200rpm moč... Svašta tukaj ne ...
To se strinjam s tabo, samo z razliko od tebe se nism tkole razburu, pa začel zmerjat ljudi.

@kopron: Super 8) The saga continues :D
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe jun 19, 2009 8:19 am

drmocar je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:konkretno sem se zanimal tudi za 2.0 ccm s turbino, in pride že v osnovi dražji avto, večja registracija, večja poraba, potem sledi še ostalo, težji avto bolše zavore, dosti dražji zavorni paket za 2,0 t kot pa za 1,4 t, dražje gume če gledamo stock. moj 1,4 t ma original 13 col, 2,0 t pa 16 col, na porabo se sicer pri turbakih naj nebi gledalo, vendar men 1,4 t porabi okol 10 litrov, 2,0 t pa dost več, komplet silikonskih cevi (kit) pride za 1,4 t dosti ceneje kot za 2,0 t, potem jest osebno poznam mojga 1,4 t do zadnga šraufa in tako vse sam servisiram in popravlam, pri 2,0 je ogromno elektronike in posledično vsaka napaka na elektroniki zahteva priklop na tester pri mojem old school turbaku tega ni treba, ker je minimalno elektronike, evo samo nekaj stvari zakaj je men osebno 1,4 turbak velik cenejši kot pa 2,0 t.
Problem je verjetn to, ker ti govoriš za fiata mi pa govorimo o peuegeotu/citroenu. Pri psa je vseeno al je 1.0, 1.1, 1.4 al pa 1.6, so skor identični kosi in tud material je enak, zato je tud cenovno enak strošek. Kar je pa več pa zna bit velika razlika. Ti tud govoriš o serijskih turbakih, tukej pa o predelanih NA.

jetforce je napisal/-a:A dajte no ste bebčki... Kdo pa vozi lancerja pod 5k rpm ... Jao pa kupte dizla če hočete pri 1200rpm moč... Svašta tukaj ne ...
To se strinjam s tabo, samo z razliko od tebe se nism tkole razburu, pa začel zmerjat ljudi.

@kopron: Super 8) The saga continues :D



je res govorim o fiatu, o psa-grupi in predelavah v prisilno polnenje oziroma že stock s turbino in posledično cenami za take predelave pa res nebi vedu kej dost........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Pe jun 19, 2009 10:27 am

OT:
jetforce je napisal/-a:A dajte no ste bebčki... Kdo pa vozi lancerja pod 5k rpm ... Jao pa kupte dizla če hočete pri 1200rpm moč... Svašta tukaj ne ...


ravno zato je govora o veliki turbo luknji ;)
sej tud kopron ne bo vozil saxoja na 1200 obratih, pa mu vseeno vsi očitajo preveliko turbo luknjo, še posebej, ko bo montiral ta velko turbinco.

drgač pa hvala za za kompliment ;)

lp
Matej
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe jun 19, 2009 2:57 pm

5cho je napisal/-a:OT:
jetforce je napisal/-a:A dajte no ste bebčki... Kdo pa vozi lancerja pod 5k rpm ... Jao pa kupte dizla če hočete pri 1200rpm moč... Svašta tukaj ne ...


ravno zato je govora o veliki turbo luknji ;)
sej tud kopron ne bo vozil saxoja na 1200 obratih, pa mu vseeno vsi očitajo preveliko turbo luknjo, še posebej, ko bo montiral ta velko turbinco.

drgač pa hvala za za kompliment ;)

lp
Matej


to bi pa res rad videl kk se bo saxo peljal med 7.000 in 7.500 obrati

btw: a znamka, model gum in dimenzija so skrivnost???
...ne smem kar želim...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov