Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jun 20, 2009 1:24 am

zoranwagen je napisal/-a:
5cho je napisal/-a:OT:
jetforce je napisal/-a:A dajte no ste bebčki... Kdo pa vozi lancerja pod 5k rpm ... Jao pa kupte dizla če hočete pri 1200rpm moč... Svašta tukaj ne ...


ravno zato je govora o veliki turbo luknji ;)
sej tud kopron ne bo vozil saxoja na 1200 obratih, pa mu vseeno vsi očitajo preveliko turbo luknjo, še posebej, ko bo montiral ta velko turbinco.

drgač pa hvala za za kompliment ;)

lp
Matej


to bi pa res rad videl kk se bo saxo peljal med 7.000 in 7.500 obrati

btw: a znamka, model gum in dimenzija so skrivnost???



... Quod licet Jovi non licet Bovi ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 10:35 am

Kovcek je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
Kovcek je napisal/-a::lol: :lol: :lol: :lol:

A tebi tudi? :roll:

Še en dokaz, da je dobro, če si delimo izkušnje!


Ja. Ajaaa, a ti si biu tist' ???
Ti, kaj imaš pa ti zdaj zaeno zadevo gor ?

Lp + #


"navaden" forge (bil najhitreje pri roki)...sprobal do 2,5 bara in drži bp


Ti, brat , zdaj mi pa ti razloži 2 stvari :

1.) Kako si Sploh prišel do te ideje, da ti je spuščal - preden si šel to preveriti ?
2.) Ali se sedaj z novim BOW kaj pozna na moči/navoru (+ koliko) ?

Nam niti ni toliko hudo spuščal . Jaz sem pričakoval več "mimohoda" zraka ...

Lp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 10:45 am

GodOfAll je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:sam tole, ko bo dokončn zrihtan bo res sekalo, drgač pa ni ga čez 1,4 ccm s turbino, tut jest mam neki podobnega 8)

Ja ga je. Recmo 1.6, 1.8, 2.0... pa še naprej znamo štet.


Tole s subaru blow offom si povedu k da ma subaru zanič avte k ma tak blow off k ti niti do 1.6 ne zdrži. Stock subaruji itak ne grejo čez 1 bar, predvidevam da zadeva ni bla od impreze 2009.


Ne, tale tovarniško "zafušan" BOW od Impreze je bil letnik 2008 .

Res : niti 1,6 bara ni zmogel .

Sedaj sem ga uspešno popravil ( z Božjo Pomočjo, Itak ).

Problem je bil, ker je imel med vodilom in med membrano dodatni oddušek, ki pa je bil speljan nazaj v sesalno cev .

To sem sedaj zamašil, oddušek pa speljal ven. Sedaj bi teoretično mogel zdržati do xxxxx - neomejenih Barov, dokler ga ne raznese 8) .

Bom sprobal takoj ko dež poneha :-) .

Slike pa sem že poslal Max Madu .

Lep pozdrav do tedaj,

from Boštyxz + God's spirits + #
Zadnjič spremenil kopron, dne So jun 20, 2009 12:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič So jun 20, 2009 11:45 am

priklopi ga na kompresor pa vidiš pri točno koliko barih ga spodbije. Kaj zdaj je T3/4 gor? Kolega jo je mel na 1.4 pa je usekala šele nad 4500, samo je bla najbrž le na pol izkoriščena.Pri okoli 6500 je imela 1.1 bara.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 12:28 pm

fičfirič je napisal/-a:priklopi ga na kompresor pa vidiš pri točno koliko barih ga spodbije. Kaj zdaj je T3/4 gor? Kolega jo je mel na 1.4 pa je usekala šele nad 4500, samo je bla najbrž le na pol izkoriščena.Pri okoli 6500 je imela 1.1 bara.


Ni še gor . Ampak, nam že sedaj navadna T3 prijemlje pri 5500 RPM . Vleče pa vse do 8200 - na Polno :-) !

Tale zdajšnja Big T3 bo morala prijeti po mojih ocenah glede na zdajšnjo nad 6000 RPM . Pa nekam gor - Iznad zdajšnjih 8200 RPM .

Lp + #
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič So jun 20, 2009 12:46 pm

ja kolk visoko se pa potem suče motor? a ni nad 8000 že mal nevarno da ga raznese? a je kaj zbalnsiran na fino?
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So jun 20, 2009 12:55 pm

BOV je, ne BOW ;)

Pa btw, kolikor moja laicna tikva kaj ve, BOV ponavadi ne pripomore nic k zmogljivostim avtomobila. Izjema je, ce imas res toliko pritiska, da ga obstojeci ventil ne zmore prenasat. V tem primeru, se ti bo z novim (boljsim) vetrnica mal lazje zavrtela ;)


LpF
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 1:15 pm

fičfirič je napisal/-a:ja kolk visoko se pa potem suče motor? a ni nad 8000 že mal nevarno da ga raznese? a je kaj zbalnsiran na fino?


Tale naš motorček z lahkoto prenese nad 10000 RPM . In, jaz ga sicer nebi vrtel nad 7999 RPM, vendar ga je naš brat Mitja vseeno "našponal" . Me prav zanima, koliko se bo vrtel z novo Turbinko ...

Zbalansiran ... na fino ? Bi prej rekel da je debalansiran na grobo . Imamo druge ojnice + druge bate . Ima da laufa :lol: 8) :roll:

Lp .
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 1:18 pm

Gofra je napisal : Pa btw, kolikor moja laicna tikva kaj ve, BOV ponavadi ne pripomore nic k zmogljivostim avtomobila.

Kaj pa tebi ni jasno zdaj ? Mar nisi nič bral, da imamo problem, ker nam je spuščal BOV ?!?

In, če ti nekaj več ne spušča je potem boljše , mar ne ? Intorej, če nekaj več ne spušča, mora torej sistem imeti boljše ( nespuščajoče) zmogljivosti , .

Še kaj nejasnega ?

In, ja, še hvala za opozorilo na Valves , in ne Walves ;-)

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne So jun 20, 2009 1:50 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič So jun 20, 2009 1:30 pm

noja saj že če samo ojnice z bate uskladiš po teži je že več kot pol narejenega.Nekje sem vidu da jih balansirajo le na 1 gram razlike.No saj ni važno...
Kake ojnice ter bate pa uporabljate, ter zakaj?

@gofra: bov tehnično pripomore k "zmogljivostim", ampak ne upliva na samo moč motorja.Profitiraš samo med pretikanjem v višjo prestavo, kjer ti pomaga pri vzdrževanju obratov turbine. Drugače kot prvotni namen bov-a v serijskih avtih je da podaljšuje življensko dobo turbine, ker zmanjšuje povratni tlak (ki škodi turbini), ko spustiš gas.
 
Uporabniški avatar
audi RS4
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Po sep 29, 2008 6:39 pm

Napisal/-a audi RS4 So jun 20, 2009 1:36 pm

kopron na 10000 obratov se ti bo zavrtel ko se boš zašaltal :)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 1:48 pm

audi RS4 je napisal/-a:kopron na 10000 obratov se ti bo zavrtel ko se boš zašaltal :)


A si podvomil ?

Le malo poglej : http://www.youtube.com/watch?v=_ZSdZ_IU_Hg

Lp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 2:08 pm

fičfirič je napisal/-a:noja saj že če samo ojnice z bate uskladiš po teži je že več kot pol narejenega.Nekje sem vidu da jih balansirajo le na 1 gram razlike.No saj ni važno...
Kake ojnice ter bate pa uporabljate, ter zakaj?

@gofra: bov tehnično pripomore k "zmogljivostim", ampak ne upliva na samo moč motorja.Profitiraš samo med pretikanjem v višjo prestavo, kjer ti pomaga pri vzdrževanju obratov turbine. Drugače kot prvotni namen bov-a v serijskih avtih je da podaljšuje življensko dobo turbine, ker zmanjšuje povratni tlak (ki škodi turbini), ko spustiš gas.


Naših nisem imel časa preverjati, ker tudi zaupam tovarniškim izdelkom.

Sem jih pa v svojem avtu ( RoBoss) zbalansiral v 1 Gram natančno, in lahko povem, da ni skoraj nobene razlike med prej, ko to še niso bile .

So pa zdajšnji bati v Saxu uliti, vendar trši kot najmehkejši kovani, in to je za nas menda dovolj . Bomo videli če bodo izdržali do 340 Hp.

Več pa nevem če lahko povem, zaradi "avtorskih pravic" ;) :roll: .

Lp + #
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič So jun 20, 2009 2:28 pm

kaj to so z kakega drugega avta ali so namenski in ste jih kupili?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jun 20, 2009 3:41 pm

fičfirič je napisal/-a:kaj to so z kakega drugega avta ali so namenski in ste jih kupili?



... gre se za bate enega drugega modela iz družine PSA - debelo čelo - 8-9 mm nizko postavljen batni obroček in strukturno so zelo močni ter nižji od teh, ki jih ima notri obstoječ blok ... z nekaj dodelave jih je Boštjan pripravil - izgleda da dovolj dobro da zdržijo, ojnice so pa od 1.4 XSi - močne ...
Priponke
OpeO32A8o5FFPSDQ.v.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 3:57 pm

Mad je napisal/-a:
fičfirič je napisal/-a:kaj to so z kakega drugega avta ali so namenski in ste jih kupili?



... gre se za bate enega drugega modela iz družine PSA - debelo čelo - 8-9 mm nizko postavljen batni obroček in strukturno so zelo močni ter nižji od teh, ki jih ima notri obstoječ blok ... z nekaj dodelave jih je Boštjan pripravil - izgleda da dovolj dobro da zdržijo, ojnice so pa od 1.4 XSi - močne ...


Hvala brate :) .
Nisem bil siguren, če jim lahko razkrijem .
Bi spet kdo rekel, da delamo reklamo za reklamacije, heh ;-)

Lep + dober pozdrav .

čaw 8)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 20, 2009 7:58 pm

Evo me, ravnokar iz testne vožnje z "Tuned" BOV .

Sedaj lepo drži ob tlaku Turbine na 1,8 Bara, in hitreje pride do blokade na 8200 , kjer se srečaš z "Megadetonation" od razdraženorazjarjenih duhov zraka + goriva z iskrami izpod avta .

Se mi pa zdi, da je BOV sedaj precej tišji ..... ??

Me prav zanima, kakšen bi bil sedaj graf če bi šli na valje nad 7500 RPM z tole zdajšnjo Turbino ... :roll: :?:

No, kakorkoli, sedaj gremo na - bolje - več - max - Mad :twisted: .

Da nam le materija zdrži vseskupaj pod nadzorom dobrih duhov Angelov :roll: :pray: :bow :pray:

Nooo, innn, sedaj pa gremo še na evening drive z brati še z svojimi raketami.

Starting - Now 8) 8) 8)

Lep pozdrav + dober pozdrav , ...

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So jun 20, 2009 8:21 pm

kopron je napisal/-a:Me prav zanima, kakšen bi bil sedaj graf če bi šli na valje nad 7500 RPM z tole zdajšnjo Turbino ... :roll: :?:


ja, pa pejdi na valje ne :)
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jun 21, 2009 8:43 am

Dariooo je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Me prav zanima, kakšen bi bil sedaj graf če bi šli na valje nad 7500 RPM z tole zdajšnjo Turbino ... :roll: :?:


ja, pa pejdi na valje ne :)


Ah, saj nevem če se izplača, ker bo premalo razlike. Bo potlej z novo ( obnovljeno) Turbino pač zanimivejše :-P 8) :) .

Lp + #
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Ne jun 21, 2009 6:27 pm

Mad je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
5cho je napisal/-a:OT:
jetforce je napisal/-a:A dajte no ste bebčki... Kdo pa vozi lancerja pod 5k rpm ... Jao pa kupte dizla če hočete pri 1200rpm moč... Svašta tukaj ne ...


ravno zato je govora o veliki turbo luknji ;)
sej tud kopron ne bo vozil saxoja na 1200 obratih, pa mu vseeno vsi očitajo preveliko turbo luknjo, še posebej, ko bo montiral ta velko turbinco.

drgač pa hvala za za kompliment ;)

lp
Matej


to bi pa res rad videl kk se bo saxo peljal med 7.000 in 7.500 obrati

btw: a znamka, model gum in dimenzija so skrivnost???



... Quod licet Jovi non licet Bovi ...


Navis quae in flumine magna est, in mari parvula est.
...ne smem kar želim...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov