Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Po jun 22, 2009 10:52 am

@kopron glede blow off-a: zamenjal sem vse mogoče, pa mi turbina še vedno ni filala več kot 1,95 bar-a...pa sem ves sistem od turbine do lopute (vse cevi in IC) sestavil skupaj, naredil zamaške in napumpal z kompresorjem...in imprezin blow off je začel lepo puščati pri 1,4 bara (se je čisto malo odprl)...z navadnim forge blow off-om pa sem napumbal do 2,5 bara pa še vedno ni nič spustil...po montaži le tega turbina fila 2,5+ bara brez problema...rezultat? na 402m sem peljal v soboto 11,7 :lol:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po jun 22, 2009 11:56 am

ugante kdo je napisal 1000-i post v tej temi :)
jeeeeest.
:roll:
haha, cist norc...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 22, 2009 1:45 pm

Kovcek je napisal/-a:@kopron glede blow off-a: zamenjal sem vse mogoče, pa mi turbina še vedno ni filala več kot 1,95 bar-a...pa sem ves sistem od turbine do lopute (vse cevi in IC) sestavil skupaj, naredil zamaške in napumpal z kompresorjem...in imprezin blow off je začel lepo puščati pri 1,4 bara (se je čisto malo odprl)...z navadnim forge blow off-om pa sem napumbal do 2,5 bara pa še vedno ni nič spustil...po montaži le tega turbina fila 2,5+ bara brez problema...rezultat? na 402m sem peljal v soboto 11,7 :lol:


Ja, sem slišal nekaj , menda ti je nad 200 Km/h še vedno kopalo z racing gumami v 5 prestavi.

Menda pa da imaš tudi 6 prestav .

In, meni sedaj drži pri 1,8 bara normalno, vendar gre avto bolje le v višjih vrtljajih - verjetno tam, kjer je prej BoW spuščal .

Morda pa je tudi pri Saxu res kaj powerja več :roll: :?: :idea: :roll:

A bom mogu res iti na valje pred ono-ta večjo turbino ?

Aaah, neee, bomo počakali še teh nekaj dni , ... da vidimo malo več rezultata .

Nekaj bo pa treba itak še skombinirati, ker ima ta večja turbina tudi nekoliko večji izpuh ( poleg že itak večje turbo-luknje ) :oops: .

Ah, bo že nekaj 8) .

Lp + #
 
Uporabniški avatar
audi RS4
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Po sep 29, 2008 6:39 pm

Napisal/-a audi RS4 Po jun 22, 2009 7:51 pm

kje pa je bil race v soboto?
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek To jun 23, 2009 7:00 am

audi RS4 je napisal/-a:kje pa je bil race v soboto?


v soboto in nedeljo v Tokolu na Madžarskem

nekaj več o tem: http://www.publicrace.com/modules/newbb ... 4&forum=17
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
audi RS4
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Po sep 29, 2008 6:39 pm

Napisal/-a audi RS4 To jun 23, 2009 2:45 pm

ja hvala midva sva skupaj peljala v rdečo luč.
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek To jun 23, 2009 6:26 pm

audi RS4 je napisal/-a:ja hvala midva sva skupaj peljala v rdečo luč.


Vem ja :lol:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jun 24, 2009 2:30 pm

Joooj, ampak ste jo pa zdelali tole turbino : nekaj ste vrtali po aluminiju, in je špene/drobce potem potegnilo v Turbino . Je vse zrajsano no3 . Axialni lager je pa čist' fuč . morda ga navarim, vendar bom rajš' šel poizvedt' za drugega , ...

A ma kdo kaj zdrtega starega T3 mogoče ?

Grem zdaj še premerit' vseskupaj natančneje, pol pa do Beje , če bodo lahk' kaj pomagal.

Lp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jun 24, 2009 6:29 pm

Bi že šlo, ker Beja d.o.o. ima repair kit set za 73 E .

Vendar je problem, ker so varili po ohišju, in je drobec bunke od vara priletel v izpušno vetrnico in jo odklal malo . In, sedaj bi jo bilo treba na novo balansirati ( dodatnih 48 E ) , ... če bodo sploh hoteli vzeti .

Je pa obrabljena na izpušnem delu za 0,03 mm, na sesalnem pa za 0,01 mm.

To bi še letelo, če bi bile ležajne puše nove. Sedanje so obrabljene na zračnost 0,09mm /0,06mm , kar pa je preveč .

Ampak, jaz bom verjetno moral kar iz dveh narediti eno, kot nek hibrid, ker mi tudi izpušni del ne paše zaradi nosilcev ki so dodatno gor na izpušnem delu turbine .

Ju3 se morda lotim še tega dela , ... :roll: .

lp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jul 06, 2009 8:25 pm

kopron je napisal/-a:Bi že šlo, ker Beja d.o.o. ima repair kit set za 73 E .

Vendar je problem, ker so varili po ohišju, in je drobec bunke od vara priletel v izpušno vetrnico in jo odklal malo . In, sedaj bi jo bilo treba na novo balansirati ( dodatnih 48 E ) , ... če bodo sploh hoteli vzeti .

Je pa obrabljena na izpušnem delu za 0,03 mm, na sesalnem pa za 0,01 mm.

To bi še letelo, če bi bile ležajne puše nove. Sedanje so obrabljene na zračnost 0,09mm /0,06mm , kar pa je preveč .

Ampak, jaz bom verjetno moral kar iz dveh narediti eno, kot nek hibrid, ker mi tudi izpušni del ne paše zaradi nosilcev ki so dodatno gor na izpušnem delu turbine .

Ju3 se morda lotim še tega dela , ... :roll: .

lp + #


Ja, zdaj delam iz dveh Turbin eno : ona od MRC-ja ima manjši wastegate, kot ta od Sierre-Saxota-zdajšnja. Moral pa bom izdelati povsem novo WG-loputo, z močnejšo gredjo, da se ne bokrivila pod silo/navorom dodatnih vzmeti - iz fi8 na fi10 mm.

Beja d.o.o. bo balansirala . Ležaji ostanejo isti, ker so zdajšnji še odlični . V bistvu se bo zamenjal le kompresorski del Turbine, vse ostalo ostane isto in na srečo - paše skupaj . Manjše razlike v navojih : cole/metri se odpravijo spotoma.

Edinole nekaj več časa mi bo vzel še dodatni tuning Turbine ; poliranje + predelava , tako kot to naredim na vsaki Turbini, katera mi pride v roke za better Power Performance.

Grem zdaj , čaw.

Dober pozdrav + The only way is up ( Ron Caroll ) + #
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek To jul 07, 2009 9:14 am

kopron je napisal/-a:
Edinole nekaj več časa mi bo vzel še dodatni tuning Turbine ; poliranje + predelava , tako kot to naredim na vsaki Turbini, katera mi pride v roke za better Power Performance.


Pa včasih se po prstih udariš s kladivom :lol: :lol: :lol: :lol:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM To jul 07, 2009 9:15 am

Če kdo rabi - pri BEJI d.o.o. imam dobropis za obnovo turbine v višini dobrih 200EUR. Dam ga s popustom, da bo volk sit in koza cela. :) Več na PM.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 07, 2009 9:41 am

Kovcek je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
Edinole nekaj več časa mi bo vzel še dodatni tuning Turbine ; poliranje + predelava , tako kot to naredim na vsaki Turbini, katera mi pride v roke za better Power Performance.


Pa včasih se po prstih udariš s kladivom :lol: :lol: :lol: :lol:


Ja, sinoči sem se, ko sem zate sklopko delal :evil: :(

Se že celi , ... do konca bolniške bo že ... :roll:

Lp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 08, 2009 8:58 pm

Beja že balansira, ... je rekla da bo 60 E . Ju3 zjutraj bo končano, ob 8.00, če bo vse po sreči, ...je še rekla . Moram zdaj še nov Wastegate izdelati do konca .

Igor, ti pa samo zniveliraj , pa skup "zabij", pa gasaaa na Max Booooost :-D .

Ju3 naprej. Čaw.

Bošt' + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 09, 2009 10:00 pm

Igor, a si "zniveliral" že al' še ne ? A jaz priletim gor zdajle da zrihtamo ?

Balansacija od Beje pa je uspela, čeprav sem pričakoval da bo malo drugačna, ... ampak , važno je da bo delovalo vseskupaj 8) .

Ju3 nadaljujemo z izdelavo Wastegata , Lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jul 12, 2009 1:52 pm

Jooooojjjjj, kaj so mi naredili tile Beeejevci ,...

Rekel sem jim, da rabim prirobnico za na Turbino za dotok olja, in ker ga niso imeli, so mi dali nek priključek z navojem , ki pa mi ni pasal na priključek na dovodno cev. In, ko sem ga vzel ven, da bi ga zamenjal za originalnim, sem na grooozo opazil, da so mi dali Metričnega namesto colskega ki je bil v sredici Turbine. In, ko sem jaz to lepo odvil, so opilki posnetega navoja padli noter v luknjo, proti gredi Turbine .Opilki pa so smrt za Turbino. Pa še zaračunali so mi priključek, ki v bistvu ne paše nikamor , ker je Metrični, katerega so "zašponali" v colsko Turbino , prav tako pa je tudi na dovodni cevi drug navoj.

Sedaj pa res nevem, kaj naj nerdim, ... ali naj spet dol vzamem vseskupaj, in jim nesem nazaj, da mi očistijo vseskupaj, ker bo treba spet zbalansirati vseskupaj, ... ali naj sam probam očistiti, kolikor se da, z palčkami za ušesa ter močnim magnetom da potegnem vse opilke ven, ali pa z sesalcem itd, ...

In še to : originalni colski priključek je imel restriktor 2mm, ta zdajšnji metrični pa ga nima, čeprav ga v bistvu ne rabi, ampak vseeno ,...
Sem res mislil, da so kaj bolj strokovnjaki tile beeeeejevci , ... beee ...

Ampak, očitno se mora kdajkrat človek znajti kar sam zaradi nesposobnih "strokovnjakov" , ...

Eh, grem zdaj čistit tale puhalnik, ... da vidim če bo sploh šlo, ... čene ga bom pa moral razstavit spet, in spihat z zrakom, ...

Lp do naslednjič, čaw :roll:
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne jul 12, 2009 4:52 pm

probaj reklamirat ..ker kokr sm razbaru iz tvojega posta je storjena napaka z njihove strani ;) ... lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jul 12, 2009 8:29 pm

RejmiK je napisal/-a:probaj reklamirat ..ker kokr sm razbaru iz tvojega posta je storjena napaka z njihove strani ;) ... lp


Ja, saj, to sem se danes odločal več kot 1 debeeelo uro pred kosilom. Potem pa sem vzel 30 palčk za ušesa, nitro redčilo , svetilko in očistil vseskupaj precej dobro .

Nisem imel tolk' časa do ju3 , ker se mi že mal mudi .

Innnnn, takotorej, sem dal pol skupaj vseskupaj .

Dela 8) .

Lepo + nič ne kadi + dokaj tiho zažvižga ;-) .

Z pol gasa pa Butne 2.0 Bara Takoj 8) :-o . ( prej max 1,75B)

Več zaenkrat ne upam, ker še nimam ta specialnih šob noter . Ju3 jih bom noter vrgel in tlak goriva iz 4,6 bara spustil na 3,5 Bara .

Me prav zanima, kako bo delal z temi "domačimi" specijalnimi šobkami - kolk' bo več navora in kolk manj porabe .

Te zdajšnje so samo polivale dol po kolektorju/cilindrih .

Nooo, te, ta nove pa so extraneverjetnosupermegagledevsega . Če bojo le delale ;) .

Lp do ju3 , čaw . 8)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne jul 12, 2009 9:30 pm

:tomidelej: ..upam da bo kmalu ksn video padu :P :D
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po jul 13, 2009 7:28 am

kopron je napisal/-a:
RejmiK je napisal/-a:probaj reklamirat ..ker kokr sm razbaru iz tvojega posta je storjena napaka z njihove strani ;) ... lp


Ja, saj, to sem se danes odločal več kot 1 debeeelo uro pred kosilom. Potem pa sem vzel 30 palčk za ušesa, nitro redčilo , svetilko in očistil vseskupaj precej dobro .

Nisem imel tolk' časa do ju3 , ker se mi že mal mudi .

Innnnn, takotorej, sem dal pol skupaj vseskupaj .

Dela 8) .

Lepo + nič ne kadi + dokaj tiho zažvižga ;-) .

Z pol gasa pa Butne 2.0 Bara Takoj 8) :-o . ( prej max 1,75B)

Več zaenkrat ne upam, ker še nimam ta specialnih šob noter . Ju3 jih bom noter vrgel in tlak goriva iz 4,6 bara spustil na 3,5 Bara .

Me prav zanima, kako bo delal z temi "domačimi" specijalnimi šobkami - kolk' bo več navora in kolk manj porabe .

Te zdajšnje so samo polivale dol po kolektorju/cilindrih .

Nooo, te, ta nove pa so extraneverjetnosupermegagledevsega . Če bojo le delale ;) .

Lp do ju3 , čaw . 8)


:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
kopron navij prasico pa povej kako bo zvizgala...
:tomidelej:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov