Beri je napisal/-a:vuli je napisal/-a:dokler lučka za regeneracijo ne ugasne.
Pri meni v navodilih piše, v kolikor se ta lučka prižge, se opravlja regeneracija in je potrebno voziti vsaj 60 km/h (če je mogoče) in dokler ne ugasne. Regeneracija lahko traja 30 minut. (nissan qq)
Pol ure nepotrebne vožnje
To je odgovor tistim, kateri zagovarjajo ta brezpotreben filter,.......... pol ure dodatnega onesnaževanja.
Greš v službo. se prižge lučka in moraš nadaljevati vožnjo pa še zamudiš v službo,......... krasno
no da se mal s tabo ukvarjam k maš že željo.
1. v tej temi nisi še nič pametnega napisal.
2. jst mam kr precej pametnih odgovorov..
3.ni res da gre za pol ure nepotrebne vožnje.sploh ne gre za nepotrebno vožnjo.pač nadaljuješ s svojo vožnjo do cilja in tam ugasneš avto (tut če v njigi kao piše da ne smeš,sam to nikjer ne piše,piše da ni priporočljivo). ko boš znova avto prižgal bo ecu sprožil postopek za regeneracijo takoj ko bodo pogoji za to ustvarjeni... in se bo izvedla.če se ne bo se bo pa naslednjič.če se pa tut takrat nebo potem bo ecu začel z prisilno regeneracijo kar pomeni da bo že od mrzlega delal post vbrizge da se bo dpf prej segrel na tistih 500 stopinj. če pa še potem ne uspe narest regeneracije je to znak da dizel ni za to osebo ker se vozi samo na kratke relacije..
4.kakšne pol ure DODATNEGA onesnaževanja saj pred regeneracijo nisi onesnaževal okolja s trdimi delci ker so ostali v dpf-ju?
kle hodš sam v ene ekstreme.....
No pa da še odgovorim zakaj obstaja folk ki odstranjuje dpf-je.
1. zato ker folk ne skrbi za svoja vozila in se dpf-ji mašijo po nepotrebnem.
če maš z vozilom vsak dan neko normalno vožnjo se dpf nikoli ne bo zabasal do te mere da bo potreben obisk servisa...
če se pa zabaše do te mere pa nardiš regeneracijo pa itak nisi nič naredu ker se bo spet zabasal, ker je nekaj z avtom narobe.
folk ma na vozilih po 200.000+ km. šobe pri tolkih kilometrih ne delajo več tko k morejo,veliko vozil ima netesem tlačni sistem,imajo v okvari egr,neredno servisirajo avto, napačno olje nalivajo,vozijo se po jajcih do 1900 obratov ker oni kao šparajo z gorivom(to vse govorim iz izkušenj ,ker popravljam pa servisiram vozila in vidim vse živo) in zardi tega se maši dpf!!
in ko enmu takmu rečeš da je nov dpf 1000+ eur pa da s tem le odpraviš posledice nepravilnega delovanja vozila, kar pomeni da bo šlo še en kupček denarja za odpravo vzroka mašenja, začnejo razlagat da je to preveč denarja da oni majo lizing, zanima jih če obstaja kakšna cenejša varianta in potem jim poveš da se ga da dat stran za cca 400 eur.
jaz še nisem slišal da bi kdo dal dol dpf na avtu mlajšem od cca 3 leta..al pa da ma manj kot 100.000 km. če odštejemo tuning zadeve.
eto upam da sm ti odgovoru na čim več