Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr feb 11, 2004 9:04 pm

lucky je napisal/-a:

Pa še to: TURBINA, KI NI GNANA OZ. ODVISNA OD OBRATOV MOTORJA JE DOSTI BOLJ ELASTIČNA, SAJ LAHKO DELA 100% ŽE PRI 1000 OBR/MIN MAŠINE!!!!!!



ej a ti veš da se turbo vklop pr 3000 oratov in že takrat je max. nadtlaka. turbine so sposobne dosti več nadtlaka kot so proizvajajo v avtu. sam ej a veš da ta isti efekt dobiš z NAVADNO turbino in ji pač zapreš mal vaste gate. pa drgač če se ne motem mi je en v enmu drugmu topicu al pa kle reku da mašina si vzame tok zraka k ga rab( elektronski ubrizk) in pol ne vem kaj ti bo nadtlak če ga ne bo mašina izkoristla. aja pa pol bi ti rabu kle še mal več k sam ta ventilator. kaj pa k šaltaš kam gre pa pol tist pritisk k se nabere med tem jebivetrom pa loputo za zrak.
drgač po moje če bi jaz to delal nebi tko naredu da bi delal nadtlak ampak sam da bi pomagalo mašini do zrka. hitrejši pospešek. pa sej mislm da to tut hočte. nisem pa prepričan.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr feb 11, 2004 9:31 pm

Ja to hočemo pospeške. Zakaj pa bi si montiral turbino, če ne bi hotel pospeškov? :roll:
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 11, 2004 9:45 pm

Zemf........ma kaj nebi nehaj utrujat in si kej za nazaj prebral..........saj ti že cel čas razlagam, da bi z turbino samo izniču izgube, ki nastajajo pri sesanju zraka.....

primer:

najdi eno dolgo cev (lahko vrtno za vodo), jo daj na usta in posesaj zrak ( v tem slučaju lahko tvoja pljuča izenačimo z litražo motorja) ugotovil boš, da bošlo dokaj težko. Nato pokliči Janeza in mu daj drugi konc in rečimu naj piha not ter poskusi znova potegnit.....šlo bo bistveno lažje.

Se pravi:

Tvoja pljuča--------mašina
cev--------sesalni kolektor, zračne cevi, zračna loputa
turbina---------janez

in zakaj ne dam gor klasični turbo? CENA!
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr feb 11, 2004 10:37 pm

sam a veš da te čaka mal še kej druzga. kaka ojačitev, večji kolektor ipd. aja drgač se pa mislu da vi sam hočte mrzel zrak v avto nest topel iz navadne turbo. my bad
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 11, 2004 11:08 pm

Mislim (upam) da ne bo treba ojačat ničesar sej pritiski ne bodo tako visoki, da bi kar vse skupi razneslo.......izpušni kolektor, sesalni kanali, in ostalo sta pa tema drugega posta.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Če feb 12, 2004 7:46 pm

http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/el_blower/index.html
tukaj je link do enga ponesrečenga poizkusa. Dec je obupal.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če feb 12, 2004 7:51 pm

Ma kaj je tip res upal, da bo tisto delalo????????? s takšnim el.motorčkom???????

Mah!
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če feb 12, 2004 9:08 pm

patetično
zgleda ko hladilnik za komp. drugač pa ojačitve bodo potrebne le če bo ta reč mela kej nadtlaka. drugač je pa pametno dati večji kolektor za intake ker je pol boljši izkoristek.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če feb 12, 2004 9:19 pm

Jaz mam eno turbino za prodat primerno za naknadno vgradnjo (garret T25). Turbina fila uredu, samo potrebno bi bilo tesnila za olje zamenjat ker vsake tolk časa mal pokadi. Če koga zanima, za 30k jo dobi pri meni :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če feb 12, 2004 10:34 pm

No eto men je ratal to nekak gor nardit pa testitrat.Sicer pri končni in pa pospeških se ne pozna kaj občutnega, edino to da prej zagrab ko mu gas pohodiš se prav bolj odzivn je motor. Drgač pa je mislim da bi se kr poznalo če bi dvigno obrate tej moji "turbini" sam morm dobit el. motor ki bo mel vsaj 200W pa okrog 10.000 RPM ali pa bom vzel štarter pa nardil prenose.



No eto še slikci.
Slika
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Če feb 12, 2004 10:54 pm

Zanimivo. Od katerga avta pa je tisto puhalo? S kakšnim materialom si pa naredil zožanje?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če feb 12, 2004 11:18 pm

Sej sem že enkrat povedu da je to Ventilator od pejčeka ( polski fiat) in sicer od zraka za kabino. Oni nastavek pa je narjen iz plastike pa lepo premazan s silikonom tko da dihta:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 14, 2004 2:03 am

Oki zaj pa tak... močnejšega pa hitrejšega motorja mi še ni uspelo dobit. Torej če ve kdo kje pa kok bi bla cena el. motorja ki bil zmožn dat moči 200W pa najman 10.000RPM bi peosu naj mi sporoči.
Druga možnost pa je če ve kdo oz. če se komu sanja od česa bi lahk vzel reduktor oz. prenos ki bi bi dost majhen pa vseen dost močan da bi lahk gor namontiru štarter in da bi prenos zdržu:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao So feb 14, 2004 3:36 am

lisko1 je napisal/-a:No eto men je ratal to nekak gor nardit pa testitrat.Sicer pri končni in pa pospeških se ne pozna kaj občutnega, edino to da prej zagrab ko mu gas pohodiš se prav bolj odzivn je motor. Drgač pa je mislim da bi se kr poznalo če bi dvigno obrate tej moji "turbini" sam morm dobit el. motor ki bo mel vsaj 200W pa okrog 10.000 RPM ali pa bom vzel štarter pa nardil prenose.



No eto še slikci.


brez zamere ampak tole zgleda hecno :D
z ventilatorjem od zračenja bo bolj malo efekta, nekaj krepko močnejšega rabiš. no ampak važno se je zabavati, ko ravno delaš, a si venitlatorja dal pred filter ali za njega? vsekakor bi ga moral dati za filter, ker če ti tole rine zrak čez filter imaš od že tako nezaznavnega efekta še manj.

jaz naprimer sem mislil dati en večji zajemalnik za zrak spredaj na maski in cev od tam direktno na uplinjač, pri večjih hitrostih bi že prav prijetno pihalo notri, ampak ker mora biti vmes filter(ki bi ves zrak ustavil in izničil potisk) ta ideja grdo propade.


ko so ti ravno všeč električne stvari, probaj namontirati kakšen močen sesalec gor (med filter in uplinjač), bolje kot ventilator bo že
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 14, 2004 5:15 am

Jah dejansk je to sesalec........ francisova turbina. tko da ideja s sesalcem odpade:)
Drgač pa smešno... hmm... sej prvi avto je tud zgledu smešen a ne?:) mislim sej vsak projekt zgleda na začetk smešn ali pa čudn..... pol pač izbolšaš pa nadgradiš pa je:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
hetric
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So jan 10, 2004 2:56 pm

Napisal/-a hetric Ne feb 15, 2004 9:10 am

V conradovi reviji za modelarstvo sem zasledu elektromotorje, ki bi bili primerni za električno turbino. Tle so podatki:
(max) euro
obrati A watt voltaža izkoristek % mera (mm) cena kataloška cifra
40150 / 159.4 6-8.4V 60.3 50x36 17.95 24 49 37-04
36300 30 160 4.8-8.4V 74 57x36 28.02 24 08 69-04
18200 23 280 9.6-14.4V 79 57x39.5 81.30 22 21 71-04
21100 20 260 7.2-12V 81 57x39.5 81.30 22 21 74-04
46500 42.3 245.8 ni podan 81.3 ni podan 86.41 22 04 38-04
 
hetric
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So jan 10, 2004 2:56 pm

Napisal/-a hetric Ne feb 15, 2004 9:12 am

Vse skupaj se je zamaknil se opravičujem.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Ne feb 15, 2004 1:44 pm

jaz še vedno mislim da je brezkrtačni motor tista prava stvar, res da je vsaj 5x dražji samo pri krtačnem motorju je treba redno vzdrežvati motor, brezkrtačni motor pa je maitinance free.

Glede ventilatorja. Enkrat sem namestil manjši elektro motor na "vetrnico" od odsluženega PC ventilatorja in res dobro piha tista stvarca.

Tako da bi jaz naredil kombinacijo brezkrtačnega motorja in vetrnice od napajalnika, vse to pa bi dal potem v cev.

Ko bom kaj pri denarju se morda še celo lotim projekta za svojga puntota :)
 
StEEm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne feb 15, 2004 9:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a StEEm Ne feb 15, 2004 9:51 pm

Za vse tiste ki bi radi navadne krtačne motorje. Tukaj je link od ene trgovine ki to prodaja kot modelarsko robo.
http://shop24.derschweighofer.com/shop/ ... aupner.htm

tukaj tudi najdete te "turbine" ki jih modelarji imenujemo Impelerji (električni JET-i ;))
http://shop24.derschweighofer.com/shop/ ... verses.htm

slo modelarske trgovine:
http://stari.modelarji.com/frontend/str ... ovine.html

Za doseganje dobrih rezultatov je treba uporabit dober impeler, ki bo te obremenitve tudi zdržal kaki celi karbonski (CFK) nebo odveč ;).

Glede BK pogonov je pa tako, da je treba elektroniko sam naredit :) ali pa uporabiti klasične modelarske regulatorje ($$$).

obstaja pa tudi MADE IN SLO opcija ;)
http://www.iskra-ae.com/slo/dc_motors.php

moči bodo pomojem zadovoljive :D
veliko o impelerjih se da izvedeti tudi na www.rc-groups.com

LP Jernej
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Ne feb 15, 2004 10:37 pm

http://www.vintagebus.com/howto/e-ram/
še en link kako naj bi deloval e-ram in kolk naj bi z njim v resnici pridobil. itd

http://www.ws6.com/kelley-wp.htm
če se ne motim (bolj za silo razumem angleško) je tip uporabil vodno pumpo.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov