

1900 dci je napisal/-a:Za te ventile si lahko ogledate naslednjo stran, sam tam nič ne piše kje se jih da dobit in koliko stanejo.
1900 dci je napisal/-a:1900 dci je napisal/-a:Za te ventile si lahko ogledate naslednjo stran, sam tam nič ne piše kje se jih da dobit in koliko stanejo.
Pozabu sem link sorry- http://freeweb.siol.net/tvecch/ventil%20wastegate.htm
1900 dci je napisal/-a:avtomobila ne teram mrzlega in ne ugašam vročega, sploh pa ga nikoli ne teram v visoke obrate.
1.8T je napisal/-a:Zadnjic sem se ustavil v podjetju Beja d.o.o. (01) 362 32 30 http://www.beja.si
Tipi se ukvarjajo s klima napravami ter obnavljanjem turbin. Repair-kit za obnoviti turbino stane 60kSIT, z delom vred vse skupaj okrog 80kSIT. Nova turbina je 240kSIT.
Mojster mi je po krajsem pogovoru obrazlozil, da strah pred nakupom rabljenega avtomobila s turbino ni povsem neutemeljen (kar se je tebi tudi pokazalo), je pa najbolje, da takoj po nakupu avtomobila reskiras teh 80kSIT za obnovo turbine, saj s tem prakticno zacnes znova steti turbini km iz 0, saj se kovinski kosi bistveno ne obrabijo, vse kar je potrosnega materiala (dihtunge in ostalo...) je pa v repair kitu.
Torej, ce se turbina normalno vrti in nato ta rabljen avto kupis, se oglasi takoj v Beji (ali kje drugje), da to turbino preventivno zrihtajo.
Zelo pogost pojav pri Renault turbodizlih je ta, da se chipa avtomobil, katalizator je pa poddimenzioniran in se pregreva ter pocasi zacne zadeva siriti svoje lovke proti turbini in na koncu se vse skupaj stali in stopi. Imam soseda z istim problemom
Sedaj bo pa zelo verjetno treba kar novo turbino in se kaj drugega zraven... too bad
My .2 cents.
Jan
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov