simply je napisal/-a:V BMW E60 525d 245/45/17 na pnevmatikah RFT imam tlak 2.3 bara in je avtomobil še zmeraj pretrd.
V kratkem preizkušam še z 2.1 bara - upam, da bo kaj bolje.
RFT pnevmatik ne bom kupil več, ker avtomobil postane gokart.
Imaš prav simply. Že 2,3 bara je za tako težak avto malo, sploh zadaj..
Meni osebno RFT nimajo niti ene pozitivne lastnosti. Če se ti guma predre in voziš dalje uničiš platišče. ko ti jih premontirajo, ti večina veščih vulkanizerjev uničuje platišče itd.. Tisti občutek plavanja al kaj govorite pa nikakor ne more izhajati samo iz gum.
sam sem vozil enko z navadnim podvozjem in 205/55-16 prvogradnja RFT ter 205/50-17 all round non RFT. potem z m-podvozjem kombinacijo 205/50-17 ter 225/45-17 in nazadnje 215/40-18, 245/35-18.
avto na navadnem podvozju dosti težje kontroliraš na meji zdrsa, manj natančno izvajaš drifte in hkrati ob prehajanju iz ostrega enega ovinka v ostrega drugega nisi popolnoma prepričan kako se bo končalo.
Pri dobrem uravnoteženem podvozju ne more bistveno trpeti udobje- in ja RFT 16" na navadnem podvozju na udarnih jamah delujejo kot štor. Hkrati pa kot ste že napisali non RFT 17" na navadnem podvozju so presenetljivo udobne. Še vedno pa avto ni toliko boljše vodljiv. Kaj je pa točno to plavanje mi pa ni jasno. Z gumami se to definitivno ne rešuje. Po suhem se z nizkoprofilnimi gumami sicer pridobi na oprijemu, vendar se hkrati žrtvuje udobja precej. Nevem pa kaj koristi boljši oprijem, če podvozje ostaja navadno in je avto ob menajvah smeri manj vodljiv.