Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Anti-roll

Napisal/-a Kennman Sr feb 04, 2004 5:31 pm

Mene pa zanima, kaksno funkcijo ma tista jeklena stanga, k jo folk napelje med sprednjima amortizerjema, nad masino, pa se ji baje rece antiroll. a lahk kdo to mal razlozi(princip delovanja)
Hvala,
LP
Kennman
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr feb 04, 2004 5:45 pm

pod 'Iskanje' napiši 'brace'

8)
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Sr feb 04, 2004 6:00 pm

eXtreme je napisal/-a:pod 'Iskanje' napiši 'brace'

8)


HVALA. :wink:
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr feb 04, 2004 6:03 pm

Strut brace če smo natančni
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Sr feb 04, 2004 6:22 pm

http://www.gas-tuning.com/clanki.htm
Nekaj malega na to temo ;).
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če feb 05, 2004 11:45 am

Kaj pa ve gdo kaj o športnih stabilizatorjih?
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če feb 05, 2004 12:34 pm

Tle bi mogl en slovar nardit, ker anti roll ni čist isto kot strut brace, vsaj tako je napisan na strani on www.eibach.de

to je anti roll:(www.eibach.de)
Slika

strut brace: (www.dcsport.com)
Slika

Pa da ne me bo zdej en napadu da je to eno in isto. Ker priznam da nisem zihr.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če feb 05, 2004 12:57 pm

Pol anti roll je stabilizator. To je "štanga" med kolesi. Strut brace je pa med amortizerji...
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če feb 05, 2004 1:01 pm

Nisem čist zihr, ker sem spraševal povsot pa noben se slisal ni za anti roll, pa en se mi je smejal potem je pa ratu tih ko sem pokazal. videl sem pa te anti roll zadeve na tanovih Hondah zadaj, pa men se zdi da je mel clio 16V (91-96) spredaj to. Dobr bi blo dobit kakšno sliko od Clio-ta 16V od spodaj spredaj.

Sicer bi pa res mog en slovar z linki nardit!
NO GO!
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če feb 05, 2004 1:04 pm

strut brace je na vrhu amorizerjev na tiste kupole (se pozabi pravi izraz) prisraufan. anti roll je pa na konstrukcijo privito, pa na konce rok (govorim od zadaj), spredaj pa tud na roke če se ne motim.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 05, 2004 7:53 pm

men zgledajo teli anti roll kot stabilizatorji, oz vodila, ce je to to? drugace obstaja avtomehanicni tro jezicni slovar z 8000 gesli (ang,nem,slo, vendar nevem v kateri smeri). treba it v knigarno kupit, vendar v kranju nimajo :?
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Če feb 05, 2004 10:41 pm

A nimajo ta antiroll več al manj zdej vsi avtomobili odspredaj serijsko montiran?
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 05, 2004 11:23 pm

ce je to to se mi zdi da majo ja, samo nisem preprican ce je to to :wink:
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Ne feb 29, 2004 12:32 am

Strut brace je povezava stolpov in služi temu, da je karoserija bolj toga.

Antiroll bar je pa čisto nekaj drugega. Ne poznam točnih izrazov, ampak bom probal razložiti.

Prva pametna slika iz googla:
Slika

Večina avtomobilov, če ne vsi (kar sem jih jaz videl) imajo spredaj anti roll bar. To je "štanga", ki poveže obe roke. Ko se v ovinku avto nagne ta štanga rine gor tudi vzmet na manjobremenjeni strani avtomobila, tako da v ovinku koristi obe vzmeti. Če ima avto (?togo?) zadnjo premo (vsaj mislim, da se tako reče), ki je v bistvu ena velika toga "štanga", na katero sta pritrjena oba kolesa potem tega zadaj ne rabi (npr. Alfa 75, Opel Astra...). Enako je tudi za avtomobile, ki imajo zadaj listnate vzmeti (?torzija?) (npr. Yugo). Ne rabijo zato, ker imajo že tako ali tako povezana kolesa.

Nekateri hočejo imeti to trše, tako kot npr. fedre in dajejo zato debelejše. Pri različnih avtomobilih ne moreš gledati samo mm, ker je fora tudi v dolžini palice (vzvod).

Jaz tega nisem montiral, to je samo teorija. Točnih efektov trše ne poznam, seveda pa najprej vpliva na trdoto vozila in nagibanje. Kaj več bo mogoče povedal kdo drug.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost