Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
PETER O.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe jan 02, 2004 10:38 am
Kraj: Ljubljana

FILTRI

Napisal/-a PETER O. Pe feb 06, 2004 5:48 pm

Mene zanima kaka razlika je med INDUKCTION KIT SP1,SP2 in UNIVERZALNIM FILTOROM!?
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Pe feb 06, 2004 11:35 pm

za filter se ti ne splača nič keša stran metat.(športni filtri so ugavnem bolj za turbače) raj si kup en šport. lonc, bo saj bolj zvok.

aja pa pomoje ni velike razlike sam v ceni.
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe Pe feb 06, 2004 11:40 pm

Hja.. ampak če maš ŠPORTNI 8) FILTER se bol sliši al ne :wink:
Pa še lepše zgleda pod haubo, pa vseeno pridobiš kakšne 3 konje z NON turbo mašino.

Lp :hi
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 06, 2004 11:49 pm

možno je tut več kot 3 konje, ampak ob pravilni montaži.

Kakšna je pa razlika med induction kir pa univerzalnim filtrom pa nevem točno. Vem da pri induction kitu dobiš v paketu filter, cev za filter in vse objemke potrebne za montažo filtra. Pomoje da bistvene razlke v prepustnosti filtra ni, razlika je verjetno samo v načinu pakiranja. Pri induction kitu dobiš vse potrebno za montažo v škatli, pri univerzalnem filtru pa res samo filter, cevi morš pa sam nardit.
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Pe feb 06, 2004 11:53 pm

ma vi ste vsi obtimisti da dobiš 3 konje pa že kar velik upaš. ampak nom trdil da ni možno. drgač za zvok je bolj izpuh. pride bolj do izraza
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Pe feb 06, 2004 11:55 pm

kaj pa poraba a je večja al manjša?
Klikni za povezavo na salon.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe feb 06, 2004 11:58 pm

bsmuk31 je napisal/-a:kaj pa poraba a je večja al manjša?


Odvisno od stila tvoje vožnje. :D Pri normalni vožnji ni sprememb pri porabi.
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 So feb 07, 2004 12:03 am

Sprašujem zato, ker mi je guna ženska v Techno-racingu rekla da se poraba kao zmanjša :shock: Sam men se je pa le zvečala :(
Klikni za povezavo na salon.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So feb 07, 2004 12:05 am

Bo treba sezut svinčene čevlje pa kej lažjega obut. :lol:
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So feb 07, 2004 12:07 am

model koko se loh zmanša če ti stem k spustiš več zraka=več bencina=večja poraba. sama logika.
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 So feb 07, 2004 12:12 am

Saj to sem jaz vedu sam ti to njej povej.
Itak nima smisla kr nima pojma. :?
Klikni za povezavo na salon.
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So feb 07, 2004 12:24 am

ja model pač takih ne poslušaj
uprabi pamet in logiko al pa uni babi reč da jo naj (za foro).
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe So feb 07, 2004 12:30 am

Jaz sem bil samo realn :P
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao So feb 07, 2004 12:31 am

iKst je napisal/-a:možno je tut več kot 3 konje, ampak ob pravilni montaži.

Kakšna je pa razlika med induction kir pa univerzalnim filtrom pa nevem točno. Vem da pri induction kitu dobiš v paketu filter, cev za filter in vse objemke potrebne za montažo filtra. Pomoje da bistvene razlke v prepustnosti filtra ni, razlika je verjetno samo v načinu pakiranja. Pri induction kitu dobiš vse potrebno za montažo v škatli, pri univerzalnem filtru pa res samo filter, cevi morš pa sam nardit.



točno tako. induction kit je ponavadi prav za določen avto, zgeda pa nekaj v stilu filter na malo daljši cevi...isto sranje v bistvu samo bolj fino se sliši in dražje je, pa lepo zgleda :D

tisto o pridobljenih konjih pa samo v reklamah piše, kdor temu vrjame je čuden. pri turbo motorjih je druga pesem, pri navadnem motorju se pa samo bolj dere :D
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So feb 07, 2004 2:23 am

Zvok se poveča in poglobi.
Šp filter se uporablja predvsem za bencinarje (non turbo) z visokimi obrati (honda&co), ker poveča moč prav v tem področju vrtljajev.
Ob pravilni montaži, dovodu gladnega zraka se odlično obnese v kombinaciji s čip tudningom in športnim izpuhom.
Poraba naj bi bila manjša glede na tiste konje ki smo jih pridobil... Sam sem stestiral, da je poraba popolnoma identična.
Moj avto je z ali brez kot noč in dan.. Sploh nad 3000 obrati, ko se začne poznat večji vstop zraka...
Pazit k morš, da vanj ne pride voda in zmrzne...
Športni filter se splača...
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So feb 07, 2004 4:11 am

Definitivno se strinjam z pugijem!
Sicr pa tudi cenovno ni drago!
Preracunajte si menjavo papirnatih filtrov! Milsim da ma fotrov polo misljeno na 30k kilometrov!
In se vec dnarja zdajas za papirnate ko da bi ubavo enega sportnega ki je z bombaznih vlaken!
Sportnega pa spucas z nekim cistilom in ga mas xxx kilometrov, polet tega da mas hud zvok in malenkost vecjo moc :wink:
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky So feb 07, 2004 8:46 am

Pri športnem filtru dobiš nekaj konjev ja, samo ne maksimalnih.........krivulja moči raste do določene meje in nato začne padat...tak filter ne naredi nič drugega kot to, da tisti padec krivulje omili in da mašina na visokih obratih lepše zavrti.

Airbox je snovan tako, da pri določenih obratih (visokih) začne zaradi bodisi konstrukcije ali ozkega grla dušit mmotor in tako deluje kot nekaki omejevalec zraka ins tem prisili voznika v to, da zamenja v višjo prestavo, saj motor samo tuli in ne gre na obrate........Športni filter pa ne zavira zraka in se motor bolj enakomerno zavrti do višjih obratov.

Poraba je teoretičo manjša, v praksi pa večja, saj te tisti zvok tako prevzame, da izpod 4000 obratov sploh ne voziš (če sebe gledam).
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So feb 07, 2004 9:03 am

lucky je napisal/-a:........Športni filter pa ne zavira zraka in se motor bolj enakomerno zavrti do višjih obratov.

Poraba je teoretičo manjša, v praksi pa večja, saj te tisti zvok tako prevzame, da izpod 4000 obratov sploh ne voziš (če sebe gledam).

Točno! Sam sem opazl, da zdaj, ko sem dal nazaj gor običajen filter, da se motor malo težje zavrti. 1 prestava konkretno stegne do 40 potem pa noče več, medtem, ko je z običajnem brez problema 50.
V peti prestavi pa ne vem. :D Ni bistvene razlike. Morda gre z filtrom še manj. Itaq moram še dovod uštimat (mam že uno upogljivo alu cev, da bom napeljal zrak do filtra).
Poraba: hja glede na to, da ma avto boljši zvok se zgodi, da bolj tiščiš---> posledica: večja poraba.
Če se splača: Se! Dobiš boljši zvok če že drugega ne. Motor se malo lažje zavrti medtem. Kar se tiče moči... Hja odvisno od urejenosti. Zaradi toplega zraka ti ga bolj zamori, mrzel povzroči boljše izgorevanje. To se pa spreminja od avta, do avta, od montaže, do montaže. Pomoje. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So feb 07, 2004 9:38 am

ZEeMF je napisal/-a:ma vi ste vsi obtimisti da dobiš 3 konje pa že kar velik upaš. ampak nom trdil da ni možno. drgač za zvok je bolj izpuh. pride bolj do izraza


vse honde majo kje zvok?pojdi na kaki avtošov in se postavi za 1 hondo zadaj pa poslušaj tišino....
pol pa pejt spredaj in poslušaj ANANANANANANNNNNNNNNNNNNNNNNNN in zvok FILTRA!


športi filter se splača iz še enega vzroka: lahko ga opereš in ti ga ni treba menjati na 30k km... cena športnega in navadnega je itak ista z tem da naj bi športnega imel do 1mio km....


razlike med unimi paketi so pa v ceveh... pri univerzalnem ne dobiš nič zraven...
pri indukction kitu pa imaš že vse cevi zravn... se pravi cevi delane za tvoj avto (vse krivine,dolžina,...)
razlika med paketi je samo v vrsti teh cevi... :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich So feb 07, 2004 3:41 pm

ZEeMF je napisal/-a:model koko se loh zmanša če ti stem k spustiš več zraka=več bencina=večja poraba. sama logika.


Masina si uzame tok zraka kot ga rabi(ne velja za masine na frgazerje)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov