Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Po feb 23, 2004 1:49 pm

Po moji logiki je bolj pametno napelat v sredino - torej številka 1 :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po feb 23, 2004 1:57 pm

Hmm, meni se zdi da do zdej kar sm vidu je šlo skozi 1. Tko da jst sm za 1.
The MAN
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po feb 23, 2004 1:59 pm

V bistvu filter vleče od povsod, sam bo večji izkoristek cevi, če napelješ od vspredej. Drgač bi dal pa jst tako cev, da bi pršla čez cel filter...
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 23, 2004 11:40 pm

Pugi je napisal/-a:V bistvu filter vleče od povsod, sam bo večji izkoristek cevi, če napelješ od vspredej. Drgač bi dal pa jst tako cev, da bi pršla čez cel filter...

Definitivno cez celi filter .. drgac pa spredaj ;)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To feb 24, 2004 12:06 am

Najbolš je tolk velik ror da ti cel filter not paše. Drugač pa če se le da dve cevi
Slika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky To feb 24, 2004 8:06 am

TITan je napisal/-a:Najbolš je tolk velik ror da ti cel filter not paše. Drugač pa če se le da dve cevi


se podpišem pod tavelik ror
NO GO!
 
Cacek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: To feb 24, 2004 10:09 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cacek Če feb 26, 2004 4:20 pm

Jaz bi tudi mel eno vprasanje. Kaksen sportni filter in kako je najbolse dat na megane coupe 2.0 16V. Ker je full malo prostora. Jaz bi dal nekaj velikega gor...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če feb 26, 2004 4:35 pm

Ej sam tole je prav zanimiva tema... A maš ta filter od A3M-a? Ker imam istega. Samo problem z debelo cevjo je, da jaz nimam niti plac za cev 100mm kaj šele tolikšno, da bi filter dal vanjo. Če pa že kako bi potem štukal široko in ožjo kjer bi prihajl zrak? Aja in kako bi izoliral filter od motorja? Kakšno pregrado bi lahko naredil?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe feb 27, 2004 12:25 pm

lepo si nardil to zaščito, ja

norda bi cev zadnje 3cm malo razcefral, pa naredil, da bi se zrak še malo razkropil... da ne bo direkt ko en ventilator pihalo samo na center - da se cev malo razcveti na koncu, mislim ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe feb 27, 2004 12:29 pm

Jaz sem tudi za 1.

Če pa je možno pa pri haubi ven, na friški zrak :lol:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Pe feb 27, 2004 12:32 pm

Naredi tko k ma en passat u nemčiji: odstrani sprednju desno luč pa sprav tam vn filter, pa bo direkt vanjga pihalo :D
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe feb 27, 2004 1:14 pm

dejan84 je napisal/-a:Naredi tko k ma en passat u nemčiji: odstrani sprednju desno luč pa sprav tam vn filter, pa bo direkt vanjga pihalo :D

:vc :vc Ekstremist!
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So feb 28, 2004 2:28 am

Pri tvojem filtru je mal blem ker mas ga napelanega ga cisto pri hladilniku, in dosti toplega zraka pozere filter od hladilnika!
SAmo moras pa vedet ce ga na filter direktno cev napelas bo resda poziral sam hladn zrak, hkrati pa bos zmanjsal dotok zraka, ker bo zrak poziralo sam skozi cev, in bo mal tezje poziralo zrak!
Probaj odpret mal masko motorja ce mas moznost, odvisno od izvedbe.
LP monster_d
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So feb 28, 2004 11:42 am

Pomoje moj filter dobi največ hladnega zraka tuki. Edin problem je dolga cev za dovod zraka (1,5m jo je vse skupi blo). Zdej je že drugače rešen (sam še 0.5 metra cevi za bilšo odzivnost za gas), zrak je pa standardno speljan do filtra.



Slika

Tuki se vidi kako je filter direkt za masko, še pred hladilnikom, ki ga bi grel.
Slika
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo So feb 28, 2004 11:44 am

Ubistvu je najbolj da maš čez filter cev potegnjeno.... Sej ubistvu je to logično.
 
Uporabniški avatar
perimund
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 633
Pridružen: Po sep 08, 2003 3:23 pm
Kraj: Monaco

Napisal/-a perimund So feb 28, 2004 11:52 am

Ce je v maski ga moras mesecno cistit -> kar bo posledicno zmanjsalo zivljensko dobo :(
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So feb 28, 2004 3:19 pm

u bistvu je vse en falus ker od tega efekta tko al pa tko ni skir nobenga.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov