Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

CAI home made??!

Napisal/-a yogo Sr feb 25, 2004 10:29 pm

Kaj menite o tej varjanti?!

1. V original skatlo od filtra ( air box :) ) nastimat sportni konusni filter. 2. Nato pa od Air box-a speljat 1 ( ali 2 ) čim debelejšo cev ( po možnosti s čim manj zavoji ) do notranjega dela odbijača, tako da stoji konec cevi za režami za zrak na odbijaču . Nato konec cevi prekrit za gosto alu mrežico proti mrčesu .
V bistvu bi bilo na videz vse original, le da bi bil not športni filter + direkt dotok hladnega zraka!

Ajd mejte se
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr feb 25, 2004 10:47 pm

Isti efekt z panelnim športnim.

Tko nekje koker una fora da bi začel na mobitele dajat kable, da se jih nebi moglo zgubit. Pol bi pa še kable v zid privil da točno vemo kje je mobitel :twisted:
Slika
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr feb 25, 2004 10:57 pm

brez veze. če češ moč si kup "nov" avto.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr feb 25, 2004 11:07 pm

verjetno se ti gre samo zaradi tehnicnega? Drugace je to najvecja bedarija kar jo je nedko izjavil glede filtrov. ce mislis daj ali zunanji konusni z celotno predelavo ali pa daj drugi panelni in predelaj skatlo od filtra z vec dotoka zraka!
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr feb 25, 2004 11:12 pm

ZEeMF je napisal/-a:brez veze. če češ moč si kup "nov" avto.

Spet extremno pametna.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
PIKI
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Če feb 05, 2004 9:13 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a PIKI Sr feb 25, 2004 11:16 pm

s.hio je napisal/-a:verjetno se ti gre samo zaradi tehnicnega?


če se ti gre za tehničnega dej za takrt original notr, drgač mej pa ornk zrihtan "nek se vidi razkoš", sam j filtr bedarije če mene vprašaš..tul, druzga haska od njega ni!!!!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2004 11:31 pm

Evo vam eno home made zadevo ki je zelo učinkovita:

Samo konusni filter (tole sicer še gre ker ima dovod zraka)

Slika

Dovod zraka in izolirno ohišje za filtr:
Slika

Slika
Zadnjič spremenil CupraR, dne Sr feb 25, 2004 11:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo Sr feb 25, 2004 11:32 pm

ZeEMF...no ja ..zaenkrat mi je 130 HP dovolj...mogoče vprihodnosti..hvala za nasvet :P

Ne gre se mi za tehnični :P ...
rad bi bolj "športen" zvok...

s.hio..."daj drugi panelni in predelaj skatlo od filtra z vec dotoka zraka!"...zakaj ne bi mogel konusnega dat v saktlo od Air-boxa in zelo povečat dotok hladnega zraka ??.....a je nujno, da je prav zunaj??..nekje sem zasledil, da dajejo konusni filter direkt v cev od hladnega zraka!!?

Jst sem takole razmisljal ...
1. konusni filter brez problema paše not v škatlo ( preverjeno)...torej zakaj pa ne?,
2. bi bil filter zaprt v škatli v katero ne bi prihajal vroč zrak od motorja ker je pri hondi odmaknjen 40 cm stran od mašine...
3. original napeljavo zraka ( plastične cevi, ki so speljane do air-boxa ( tiste zraven odbijača oziroma za odbijačeb- pod air boxom)) bi zamenjal z 1 DEBELO cevjo...tako da bi dotok hladnega zraka POŠTENO povečal :?

Tako bi dosegel, da se filter in oziroma zrak okoli njega ne bi segreval ( ker bi bil zaprt v škatli )in kot drugo bi pospešil in pošteno povečal dotok zraka
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2004 11:40 pm

Vidm da si pisal medtem k sm jst fotke gor dal: evo tale moja rešitev bo lihk zate :lol:
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo Sr feb 25, 2004 11:56 pm

Cupra-R hvala...to se ceni :D 8) :wink:

No evo...kolkr vidim mas ti filter takorekoč " zaprt" v tisti tubi iz one folije za izoliranje, je tako? zakaj torej ne more bit filter zaprt v air box-u vse ostalo bi blo pa točno tako kot pri tebi..ha :?:

Aja nekaj me zanima...tista alu zelo spolirana :D 8) cev..kje si nabavu..pa kolko košta..

Ajd mejte se
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2004 12:00 am

Cev sm nabavu v A3m-cena cca 8000. Tvoja ideja je tut dobra-sploh če pod airbox takole cev od nape napelu-sam bi pa najbrš kr nekaj zvoka izgubil če bi mel filtr tkole ornk zaprt-bi mogu mal probavat.
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo Če feb 26, 2004 12:01 am

Ajaaa...se nekaj..rostfrei izpušni kolektor..zelo mamljivo 8) ...me zanima ce mogoce ves...gre ta isti kolektor tudi na 1.6 vtec mašino od 5.gen, na videz mi zgleda tvoja mašina identična moji v 5. gen :?: :shock:

Pa kolko $$$$$ bi ta rostfrei koštal?

Ajd
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če feb 26, 2004 12:04 am

CupraR je napisal/-a:Vidm da si pisal medtem k sm jst fotke gor dal: evo tale moja rešitev bo lihk zate :lol:


Resitev je kr ok, sploh med tem ko je prej topel zrak poziralo, sam useeno ni optimalna resitev!

To je podobno ko da bi pil pir skoz 10metrov dolgo slamico! :D
Optimalno je da je filtr cimblizje ferzagerju oz einspritz pumpi in pa reza na haubi da svez zrak piha direkt na filter
LP
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo Če feb 26, 2004 12:08 am

Ja..samo sem že probal dat konusni filter direkt gor na original plastično cev in sem bil presenečen da je mel avto skoraj isti zvok kot z air-boxom :shock: :?: :shock: ...sploh nič..no morda malenkos se je spremenil..ampak definitivno premalo :D ..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2004 12:09 am

Se prav ti maš ESi 125 PS, moja je 1.5 Vtec. Možno da gre, sej tvoja mašina je enako D serija a ne. Tale kolektor 4-2-1 me je prišel 55000 z vsemi stroški-uvoz iz ZDA. Je ena taka srednja varjanta, cene so tm od 40000 naprej (tut čez 100000), za razne VTI-je tut dost draži (DC-ji, Mugen). Če te kej bl glede Hond zanima, če še ne poznaš pejt na Honda forum (http://www.hondaclub-si.com/forum/index.php)
Še ena lepša fotka kolektorja.

Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2004 12:12 am

monster_d se strinjam da ni 100% najbolj, CAI je še bolš vendar je tam piz...arija zarad vode. Najbol rešitev je še zmerm orginal filtr pa je. Sam sm ful probaval te stvari in tale rešitev je po občutku vsaj tako dobra kot orgiinal zadeva s tem da sem veliko pridobi na zvoku (to je tut bistvo teh filtrov in seveda da dlj zdržijo)
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo Če feb 26, 2004 12:28 am

CupraR..thanks za vse info. :D
Ma honda forum-u baje ne dela server...nikakor ne morem na forum :))

No jst bom probal mojo varjanto pa bom vidu kaj bo s tem...če ne bom pa vse original zmontiru pa mir 8)
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 26, 2004 12:55 am

Moje mnenje je, da naredis se izhod iz airboxa, tako da bo pretok svezega zraka skozi airbox, vmes pa ti filter v airboxu sesa svez zrak.
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo Pe feb 27, 2004 2:31 pm

No v glavnem, filter sem spravu v air-box in rezultat je ok. Avto ima zdaj boljši zvok, mogoče je samo malo manj poskočen tam med 2500 in 3000 obrati...ampak mislim , da bom to odpravu, s tem ko bom naredu direkt dotok hladnega zraka.
ajd
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov