CupraR je napisal/-a:shusuglao je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:To je zaenkat, dase še tm cca 15 ps dobit (blow off ventil..itd)
z blow off ventilom ne pridobiš niti pol konja, pa če se na glavo postaviš... ni to za konje delat
E fantje sam to vam po glav hod kako bi še več konjev dobil.
Ubistvu pravi blow off ventil na teh mašinah ne dela-pride v poštev diverter valve Forge 007P. Fora je samo da serijski pr čipanem avtu začne puščat in ta močnejši ventil(uravnava pritisk turbine in presežek odvaja) ti omogoči da maš optimalno število ps-se pravi da jih ne zgubiš zarad serijskega ventila (cca 10 PS). Pol se splača še elektro magnetni N75 ventil(odpira loputo turbine) zamenat(je še najcnej). Pa koleno je tut treba kr zamenat-po možnosti silikonskega uzet.
ja normalno, da je treba dati notri močnejšega, če serijski po povečanem nadtlaku ne drži več, ampak to je treba dati notri takoj kot del posega...če ne, je tako kot bi kupoval boljše svečke pa nebi imel denarja za 4 in bi nabavil samo tri, namontiral, se vozil 1 mesec s tremi, potem kupil še četrto in govoril da zato, da boš konje pridobil
ali pa da bi imel luknjo v cevi za zrak kjer bi ti boost ven uhajal in bi kupil nove "da boš konje dobil"

temu se ne reče tunanje ampak popravilo (neke napake na motorju)
razumem pa kaj si mislil.
aja pa ta bypass ventil nikakor ne uravnava pritiska (morda si se nerodno izrazil, ne vem), ampak samo skrbi za to da ko spustiš gas ne pride do okvar na sistemu, zaradi prevelikega pritiska ki takrat nastane (počene cevi, intercoolerji....).... ko spustiš gas, v motorju pride do vakuma ki odpre ventil. ob stisnjenem gasu naj ta ventil nebi spuščal nič zraka skozi, za pravilni nadtlak skrbi nek drug ventil (vsaj na mojem avtu, ki ni audi, ima pa serijsko isti bypass ventil)