Menjalnika sta dva ... oba sta v okvari ... so zobniki ven pogledali ...

ops:
motor pa je že razdrt ... je glava komlet ... skupaj ... vsi kolektorji ... tudi izpušni ...
blok ima tudi še bate in ojnice pritrjene ... zakaj je narazen ... ker je pučalo
olje ... pri glavi ... pa še motor ni dobr vlekel nad 5000 obrati ... vzrok ...
zanič je bila ena od šob za vbrizg goriva ....
Načeloma ... je za enkrat še kompletni motor, le razdrt je ... tako ali tako je
potrebno dati nova tesnila, pa fino bi bilo dati novo ketno in vse šponarje ...
še prej, se pa splača malce spolirat glavo, pa izpušne ter sesalne kolektorje,
pa kere kovane batke notr dati ... pa ... odvisno od proračune ... mogoče kovane
ojnice ... pa ... potem dobro skup sestaviti in vtakniti v avto ...
... kaj je pa bil moj namen s tem motorjem, dokler sem imel še VR6 ... definitivno
zamenjati ojnice in bate ... seveda kovane ... potem dati vsa nova tesnila in to ne
TESNILA TREBNJE :P .... pol pa še sesalne kolektorje dol ... gor pa 3x dvojne
"frgazarje" 48 ... al pa mogoče 50 ... vse sploirano kot se to spodobi ...
... sem sigurn, da bi tole tako trgalo, da bi moral tudi menjalnik mal ojačat
