Moje mnenje je, da ne dajaj tega s*anja notri, če misliš imeti avto za civilno uporabo. Pridobil boš s čipanjem, s custom filtrom pa imaš lahko kvečjemu probleme. Ni vredno za tisti mišji prdec, kar bi mogoče pridobil. Niso to več časi atmosferskih Civicov. In še za plave boš bolj zanimiv, če se bo avto drl.
Edit: zdaj vidim, da gre celo za dizla. Pusti filter original in samo čipaj. Nič ne boš pridobil s custom filtrom, kvečjemu si nakopal probleme. Če se ti gre za zvok - pri dizlu s filtrom ne boš spremenil traktorskega zvoka.
Tako je, kot je napisal nejc, mislim vgraditi tega, kateri pride v original box. Kakor sem bral po drugih forumih, ima tale vgradni večinoma samo dober učinek.
Ključ17 je napisal/-a:Če je to verzija, ki ga moraš prepojiti z oljem, ti bo packalo ali celo uničilo MAF senzor.
Sicer pa je videti, da si že 80 % odločen.
Naj bi bil že prepojen, to sem pa slišal ja, da se jim je v nekaterih primerih to zgodilo. V bistvu ja, me je zanimalo če je bolje ga dati pred ali po cipiranju. Bom pa pred vstavljanjem preveril kakšen je MAF.