Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Lite vs. jeklene felge

Napisal/-a Kennman Sr mar 17, 2004 1:07 am

A mi kdo zna povedat, kolk [/b]priblizno % je razlika v tezi med jekleno felgo in povprecno lito felgo, obe npr. dimenzij za gumo 185, R14 ?
upam da ni butast vprasanje :oops:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr mar 17, 2004 1:26 am

Huh, zgolj ugibam sam pomoje je ze kak kilogramcek!
LP
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Sr mar 17, 2004 1:41 am

Upam da ne bom glup izpadu, sam mene zanima kok je kej razlika recimo če so feltne lažje za ta 1kg, al pa kokr koli že. A je to isto kokr če bi mel 4kg u avtu al je to mal drgač kr se zadeva vrti u krogu, pač usak kg mal težje poganjat. A mam prou al sm ful bimbo? :oops: :D
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr mar 17, 2004 7:25 am

swiftrider je napisal/-a:Upam da ne bom glup izpadu, sam mene zanima kok je kej razlika recimo če so feltne lažje za ta 1kg, al pa kokr koli že. A je to isto kokr če bi mel 4kg u avtu al je to mal drgač kr se zadeva vrti u krogu, pač usak kg mal težje poganjat. A mam prou al sm ful bimbo? :oops: :D


Vrteča masa na kolesih, se množi z približno 5 da dobiš statično maso (zelo velki približki). Se pravi 4 feltne po 1kg težje (ne vem kolk je razlika) =4kg, ker se vrtijo je to cca. 20kg.
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr mar 17, 2004 7:49 am

Jeklena feltna dimenzije 5,5J14 je težka cca. 8kg, enake mere litka pa od 3.9 do 5,6 kg. Če se gre na večjo mero, je pa 16" litka (tudi širša) enako težka kot 14" jeklena. To vse brez gum.

Ene najlažjih felten so Volk TE-37 6,5J15 z 4kg in razna BBS platišča.

Se pravi 4 x 2kg= 8kg 8kg+vrtenje= cca. 40kg
Slika
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Sr mar 17, 2004 8:52 am

TITan je napisal/-a:Jeklena feltna dimenzije 5,5J14 je težka cca. 8kg, enake mere litka pa od 3.9 do 5,6 kg. Če se gre na večjo mero, je pa 16" litka (tudi širša) enako težka kot 14" jeklena. To vse brez gum.

Ene najlažjih felten so Volk TE-37 6,5J15 z 4kg in razna BBS platišča.

Se pravi 4 x 2kg= 8kg 8kg+vrtenje= cca. 40kg


titan majstor hvala!!! :D :D 8)
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr mar 17, 2004 9:21 am

TITan je napisal/-a:Jeklena feltna dimenzije 5,5J14 je težka cca. 8kg, enake mere litka pa od 3.9 do 5,6 kg. Če se gre na večjo mero, je pa 16" litka (tudi širša) enako težka kot 14" jeklena. To vse brez gum.

Ene najlažjih felten so Volk TE-37 6,5J15 z 4kg in razna BBS platišča.

Se pravi 4 x 2kg= 8kg 8kg+vrtenje= cca. 40kg

in pa oz superleggera :wink:
SlikaSlika
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Sr mar 17, 2004 9:41 am

Ma vraga Titan!
Litke so TEZJE, kot jeklene!!!Npr Novi Mondeo ima mnogo lazja jeklena platisca, kot alu! Razen seveda OZ, BBS , blablabla, ki jih seveda ponavadi ne kupujemo (pomoje).
Glavno, da ce si ze kupis alu, ne kupovat neke Noname firme, ki so poceni, ker se prej unicijo, pa se tezji so!
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Sr mar 17, 2004 9:56 am

Neo je napisal/-a:Ma vraga Titan!
Litke so TEZJE, kot jeklene!!!Npr Novi Mondeo ima mnogo lazja jeklena platisca, kot alu! Razen seveda OZ, BBS , blablabla, ki jih seveda ponavadi ne kupujemo (pomoje).
Glavno, da ce si ze kupis alu, ne kupovat neke Noname firme, ki so poceni, ker se prej unicijo, pa se tezji so!


kajjjj.... litke tezje? mislim nabavt AEZ... mnenje?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr mar 17, 2004 10:07 am

Ah dej no, en je spet v kamn nabil.... Zato pa se jim reče lahka platišča... Aluminij ali mmagneij še nikol ni bil težji od jekla...
Slika
 
Uporabniški avatar
ghia
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Ne jan 04, 2004 7:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ghia Sr mar 17, 2004 10:28 am

titan si pozabu na FUCHS feltno?imam 7x15 pa se mi zdi kot da bi štruco kruha v roki držal :D lite so dostikrat tudi zaradi izgleda bolj priljubljene.je že res da je aluminij lažji,je pa pogostokrat da je MASA lite feltne večja.so verjetno kjub temu lažja,pa ne dosti.magnezij je pa poglavje zase.je še lažja ,pa tudi trdota je solidnaod aluminija
EASY RIDER-NIKOL 200!!
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr mar 17, 2004 10:35 am

Vem, da je masa lah večja, samo cel princip lahkih platišč je, da so lahka... To pomeni lažja od jeklenih...
Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr mar 17, 2004 10:48 am

Js se nebi strinjal da so lite lažje od jeklenih: naječ je odvisn od designa. Pol pa še poglejte kolko so ponavadi jeklene feltne debele, in kolko so lite. js mam original jekleno feltne in 8 krako alu feltno enako težke, z gumami vred sta obe kolesi 16,5 kg. na obeh so gume 195 65 15
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr mar 17, 2004 11:11 am

Litke so lahko ali težje ali pa lažje. Sicer pa ni teža glavni
faktor, ki vpvliva. Glavni je vztrajnostni moment. Ta je

integral(r^2 dm)

Tak da če maš lite feltne, so sicer lahko lažje, je pa več mase
nabrane na robu, kar pomeni, da je večji vztrajnostni moment.

Primer moje železne 14x* od mondeota so 5.5 kg,
z 185/65R14 gumo vred 12 kg.
Letne 16x7 + 205/45 R16 pa je feltna 6.8 kg, z gumo vred pa 15 kg!!!
To je 3 kg na gumo več.

Zdej, če bi rekel, da je vsa masa
zbrana na robu, potem je oni integral kar m r^2 in iz tega se
vidi, da prispeva masa feltne 2x več h kinetični energiji
(1x za translacijo, 1x za rotacijo),
kot pa če bi to bila statična masa. Kot pa pravim, imajo lite
feltne več mase na robu, kot pa železne, je pa to razmerje
še hujše.

Lahko tudi 4-5, kot pravi titan.

4kg / gumo x 4 gume x TitanFaktor = 50-60 kg!!!

To pa vsi vemo, da se pozna. To je kot prazen/poln tank,
al pa ena/dve osebi ...

Meni se ful pozna. Avto težje pospešuje, končna je manjša,
bol je treba na bremzo pritiskat, čeprav je za to zadnje sedaj
poskrbljeno :twisted:

//SEM POPRAVIL ŠTEVILKE, DA NE BO POMOTE//
Zadnjič spremenil HMX, dne Sr mar 17, 2004 3:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr mar 17, 2004 11:16 am

Pugi je napisal/-a:Vem, da je masa lah večja, samo cel princip lahkih platišč je, da so lahka... To pomeni lažja od jeklenih...


Lažja od jeklenih iste dimenzije :wink:
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Sr mar 17, 2004 11:21 am

HMX je napisal/-a:Primer moje železne 185/65 R14 od mondeota so 5.5 kg,
z gumo vred 12 kg.
Letne 205/45 R16 pa je feltna 6.8 kg, z gumo vred pa 15 kg!!!
To je 3 kg na gumo več.


daj primerjavo za enako velike felge :P
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Sr mar 17, 2004 11:22 am

HMX je napisal/-a:Lažja od jeklenih iste dimenzije :wink:


poglej si vprasanje zgoraj :D
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr mar 17, 2004 11:43 am

Priznam! Ne morem :P

Lahko pa po netu pobrskam in neki hipoteziram...

Recimo

185/65 R14 + jeklena = 12 kg
185/64 R14 + lita Volk CE28N = 10 kg

2 kg oziroma 20% ->

Zdej mi avto ful bol gre, zvočno hitrost dosežem v 20 sek,
svetlobno pa v 1.5 minute, zabremzam iz 100-0 v 4.68 m,
porabim 16 l bencina na 1023423532345 km, imam dve bejbi
ki ne veta druga za drugo, obljubljena mi je bila miljonska
plača in papež ma me rad! :roll:

To vse samo zaradi feltn
Zadnjič spremenil HMX, dne Sr mar 17, 2004 11:50 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
ghia
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Ne jan 04, 2004 7:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ghia Sr mar 17, 2004 11:44 am

ja HMX !DAJ PRIMERJAVO FELTEN ENAKIH DIMENZIJ!pa še nekaj.ne rečem ,si strokovno napisal kot kak profesor fizike in matematike.sem pri butlih in ne vem več nič o kinetični energiji in radikalih!samo ko ti napišeš da imaš feltno 185/65 x14 mi gre malo na smeh??!!moti me tisto (65)???to ni dimenzija feltne ampak gume.oprosti za kritiko. :oops: primerjaj feltne enakih dimenzij!!!!
EASY RIDER-NIKOL 200!!
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr mar 17, 2004 11:44 am

Pismo skor ne morm vrjet, da bi ble iste dimenzije kolo alu težje od jeklenega... Mate res slabe litke poj...
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov