mare23 je napisal/-a:Če na pokrovu ventilov motorja pogledaš, pelje eba malo debelejša cevka nazaj v cev od zračnega filtra. Po tej cevi se pretakajo oljni hlapi, ki izhlapijo med delovanje t.j. med segrevanjem motorja. Namesto te hlape peljati nazaj v motor in s tem zapacati celoten mehanizem lopute in vsesalnega kolektorja, vsekakor pa ne mori dosti motorja, saj s tem preprečiš mešanje dobre mešanice z oljnimi hlapi.
S tem odušnikom pelješ cev namesto v cev zračnega filtra v tole posodico, ter vsako toliko jo z spodnje strani izprazniš.
Ta zrak, ki piha skozi to cev je tisti zrak, ki uide mimo obročkov in ne oljni hlapi, ki bi izhlapeli. Olje pri pri tej temperaturi, ki je v motorju še ne hlapi.
Normalno je, da neka količina plinov iz cilindra uide mimo obročkov (ki ne tesnijo 100%) in ta zrak mora nekam iti. Če bi ga zadihtal, bi ti ga porinilo ven pri kakšni dihtengi. Ker pa gre ta zrak skozi olje v motorju, nekaj olja potem prinese tud s sabo in ta ti potem res sčasoma zapaca loputo itd... Ta problem je viden predvsem pri starejših in malo bolj zgonjenih motorjih, kjer so obročki že zelo slabi in je potem tega zraka več in je potem ustrezno več tudi olja v oddušku.
Kolega je mel oddušek speljan kar v eno litersko oljno kantico in je na vsake tolko zlil ven tisto olje, hehe...