Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Nastavljanje vplinjača

Napisal/-a Škoda lover To mar 23, 2004 9:29 pm

Ali kdorkoli pozna koga, ki se spozna na nastavljanje vplinjačev. Pa ne mislim CO štelat ampak, da se res spozna na vse možne menjava difuzorjev, diz....

Našel sem že nekoga, ki mi bo izdelal sesalni kolektor, Alfa 33 je darovala dva dvojna vplinjača, še preden pa se zadeve lotim pa želim poiskati nekoga, ki bo to znal nastaviti.

Prijatelj je imel na Yugotu z Abarthovo 1050ccm mašino dva dvojna in ga je vse skupaj tako zajebavalo da ni bilo za verjet. V dežju je šla zadeva blizu 200 dva dni kasneje, ko pa je sijalo sonce pa komaj 130.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric To mar 23, 2004 9:36 pm

Predlagam ti, da najdeš nekoga na alfinem servisu. Tam imajo posebne napravice (mislim, da merijo vakum, nisem prepričan) za nastavljanje takšnih vplinjačev. Tudi super domači mojstri ti bojo "po posluhu" to zadevo zelo težko nastavili. Še ena stvar. Če takšna vplinjača nista nastavljena optimalno, bo tudi poraba ASTRONOMSKA, učinka pa nobenega.
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover To mar 23, 2004 9:41 pm

fric je napisal/-a:Predlagam ti, da najdeš nekoga na alfinem servisu. Tam imajo posebne napravice (mislim, da merijo vakum, nisem prepričan) za nastavljanje takšnih vplinjačev. Tudi super domači mojstri ti bojo "po posluhu" to zadevo zelo težko nastavili. Še ena stvar. Če takšna vplinjača nista nastavljena optimalno, bo tudi poraba ASTRONOMSKA, učinka pa nobenega.


Na nobenem uradnem servisu se ne ukvarjajo s predelavami! Jih to ne zanima oni znajo sam original naštelat, pa izenačit delovanje vseh 4 fergijev.
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Sr mar 24, 2004 12:01 am

en u trzinu to zlo dobr naštela, je nam na alfi. Pa še pocen je.

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr mar 24, 2004 12:41 am

HEhe sem se o tem mennu z clovekom ki je z prve roke s tem se bavu!
NA jugotu mel dva dvojna od alfe!
Taka dva fergazerja ti noben doma nebo nastelal optimalno!
CE bo en dal vec iz sebe en manj je jeba!
Priporocam ti sam eno id na kak alfa servis!
Tak je tudi on nardil, sam je mehanik pa ni mogo kaj dost nardit!

Aja Svecka pa mora pri optimalno nastavljenem fergiju bit rjave barve!
LP
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Če mar 25, 2004 10:58 am

alfa331.5 je napisal/-a:en u trzinu to zlo dobr naštela, je nam na alfi. Pa še pocen je.

LP Joseph


Veliko ljudigovori o tem človeku samo jaz ne vemkje je! Mi lahko bolj točno poveš morda??
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So mar 27, 2004 3:48 pm

In v čem je hec. A se res pridobi na moči. Kaj pa poraba? Ker slišal sem že za enga, ki je imel na Pugecu 106 dvojni uplinjač in baje, da bolj leti. Kako zadeva deluje?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover So mar 27, 2004 3:58 pm

Symon je napisal/-a:In v čem je hec. A se res pridobi na moči. Kaj pa poraba? Ker slišal sem že za enga, ki je imel na Pugecu 106 dvojni uplinjač in baje, da bolj leti. Kako zadeva deluje?


Ne veš fora je samo da zmečeš več bencina stran! Tako kot je multipoint injection brez veze napram single pointu! Zakaj pa misliš da so na navitih strojih, pa na motorjih? Pa ne govorim o dvostopenjskem uplinjaču ampak o dveh dvojnih!

Na 106 dvojni fergi pa to je ziher fenomen! Sej ma 106 rally 2 dvojna...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So mar 27, 2004 4:04 pm

Dobro ne se razburjat. Mene je samo zanimalo kako zadeva deluje ne me pa zdaj čisto skurcat. Drugič bom raje tiho, če bom imel kakšno vprašanje. Neresnež. :evil:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 27, 2004 6:42 pm

Symon je napisal/-a:Dobro ne se razburjat. Mene je samo zanimalo kako zadeva deluje ne me pa zdaj čisto skurcat. Drugič bom raje tiho, če bom imel kakšno vprašanje. Neresnež. :evil:


Torej ko ze govorimo o dvogrlnih fergijih moramo locit, registrske in dvojne!
Pri registrskemu uplinjacu do dolocenih obratov deluje sam ena soba, pri visjih obratih pa se se druga odpre...
Pri dvojnih uplinjacih pa ze z nizkih tur delata obe dve sobi!

Par konjickov naj bi pridobil ja, REcimo prime yugo55 z enogrlim ferazerjem ma 55km, yugo60 ki ima registrskega pa 61KM!
Neki pridobis v vsakem primeru ja... sam zal pridobis tudi na visji porabi :twisted:
Drugace pa registrski ferzagerji rox... Sploh pa sound ko se druga soba odpre... :wink:
LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov