DrSergioDJ pravi:
Ker ce ma novitec en kompelt (ok, res za 12k evrov) za puntota HGT (130 konjev), da ma pol 320 konjev...pol bi pa tud moj bravo s predelavami mogu enih 220-230 zdrzat...
DrSergioDJ pravi:
Se da ta motor, ki ima potem 165 konjev, spravit se na kaksnih 220-230 z menjavo mocnejse turbine?
Pero pravi:
fresh, Sergio & ostali: kot nekateri že veste uvažam avtoakustiko in se trudim delat na kvaliteti in ne na hitrem zaslužku. Imam tudi nekaj pojma o motorjih/avtih in se mi zdi Nitro zelo zanimiva zadeva. Ampak preden karkoli obljubim bi pa rad zadevo sprobal v praksi. Torej bo še malo za počakat, potem pa nebo problema kajkupit v Sloveniji z pravimi garancijai da stvar deluje.
Nazaj na turbine: če se na serijski motor vgradi turbina se lahko natlači samo 10-20% več zraka, ostalo motor ne prenese brez predelav, torej ni šans da bi se vgradila turbina ki bi stlačila 100% več zraka ker motor tega nebi prenesel. Podobno je tudi pri motorjih ki že imajo turbino. Lahko se doda nekaj % ne more se pa narediti dirkalni avto z XY KM/liter.
Nazaj na Nitro: to ima pa drugi princip delovanja, torej veliki prirastki moči niso problem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov