Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ Če nov 28, 2002 5:55 pm

ok, po netu je polno stacun, kjer dobis boljse, mocnejse turbine za svoj avto, ce le ta ze ima turbo (ok, se da dobit tud za take, k ga v osnovi nimajo, sam mene zanima varianta: "mam toyoto supro bi-turbo, rad bi dal mocnejsi turbini not")

ok, potem recimo da bi si jst dal swap motorja + od noviteca turbo kit gor (k edin za 1.8 motor sm najdu na netu, da je prov turbo kit, k pase). Bi potem sla varianta, da to turbino enkrat kasnej menjas za mocnejso, al je sama instalacija oz. nacin "priklopa" oz. karkol prevec drugacen in more bit tocno za tvoj tip avtomobile?

hvala
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a D.J. Če nov 28, 2002 8:21 pm

Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ Če nov 28, 2002 8:40 pm

ja, ma to mi se vedno ne odgovori mojga vprasanja. kje dobit turbino ze vem, catch je v tem, ce bi pasala gor?

v stilu, da kupim turbo kit za 1.8 motor, vse postimam, pol pa sam mocenjso turbino "nataknem" gor...?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero Pe nov 29, 2002 10:26 am

Vsak motor ima svoje meje! Tovarniško je sicer narejen z nekaj rezerve in tisti motor ki zdrži 300 tkm brez tuninga lahko recimo 100 tkm z 20% več moči, ne moreš pa moč neskončno povečevat brez resnih predelav.

Kompresor deluje na principu dodatnega polnenja cilindrov. Prvi problem se pojavi ker imajo navadni moderni motorji veliko kompresijo in ne moreš natlačit veliko dodatnega zraka ne da bi prišlo do samovžiga (klenkanja). Drugi problem je pa da imajo materiali določene meje koliko prenesejo. Če je motor narejen za 100 kW nebo prenesel 200 kW...

Pri turbo motorjih se da dobit 10-30% več moči, da se tudi pri navadnih, ne da se pa 100% brez večjih predelav. Raje nebi našteval kaj se vse rabi za resno predelavo motorja ;)
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ Pe nov 29, 2002 12:57 pm

Pero: vem da brez resnih predelav ne gre, a se vedno ne dobim pravega odgovora.

Evo primer za lazje razumevanje.

imam supro, 330 konjev, bi-turbo izvedba. Dokupim od Greddy-a mocnejse turbine, postimam se vse ostalo, in mam (recmo) 450 konjev.

moje vprasanje:

mam fiata bravo 1.6. prvo nardim swap motorja, dam 1.8 notr. kupm originale za fiat bravo 1.8 turbo kit, mam 165konjev (dvig iz 113). A se da zdej na takem kitu turbino mocnejso dokupit al ne v stilu, da bi "pasala" gor, pa ne zdej kej extrem, recmo kej tazga, da mi se enih 50-75konjev da? Ker mene zanima sam to, k so te turibne, k se jih da kupit, ce jih lahko na karkol nataknes brez vecjih problemov? (pa brez pretiravanja moci seveda).


Ker ce ma novitec en kompelt (ok, res za 12k evrov) za puntota HGT (130 konjev), da ma pol 320 konjev...pol bi pa tud moj bravo s predelavami mogu enih 220-230 zdrzat...

ce zadeva ni mozna, pol pac ne bom drmu motorja nc :) se ne splaca. se tole se ne splaca... ;)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero Pe nov 29, 2002 2:05 pm

Če na To-joti gre od 330 na 430 je to 30%, OK recimo da motor zdrži in da je to meja.

Če Bravotu povečaš iz 100 na 130 je tudi 30%. Brez hudih predelav pa ne moreš dobit še enkrat 30%

Za to koliko turbina nafila je več faktorjev ampak glavni je velikost. Brez problema lahko vgradiš še večjo turbino ki bo še bolj filala, ampak motor nebo tega prenesel. Sorry, can't do.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero Pe nov 29, 2002 2:10 pm

DrSergioDJ pravi:


Ker ce ma novitec en kompelt (ok, res za 12k evrov) za puntota HGT (130 konjev), da ma pol 320 konjev...pol bi pa tud moj bravo s predelavami mogu enih 220-230 zdrzat...




vsekakor bi zdržal (nekaj časa). Cena predelave je pa 2.760.000,00 SIT
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Freshvictim Pe nov 29, 2002 8:27 pm

Dj: kaj si BRAVOTA prodal????

Pero in ostali!

Al to ko si pravil da za bravota 30% da bi to prislo cca 130 hp. to z turbino!
SAmo predelava je kar strosek, al se splaca potem kar masino menjat pac das nekaj kar ima ze turbino..... ker pri obeh varjantah so velike komplikacije.
VEndar kako avto doterat da bo bolse za masino, da se zavrti tako kot je treba...... Ker masina 1.6 16v ki ima 100HP ma to je poskocno ko hudic, sej jst z 78 HP pocm skor vsak avto dol, nesejo me le turbaci, in mocnejse sport masine, ampak govorim za enak rang pri pospeskih, koncna je itak majhna!
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a din Pe nov 29, 2002 9:37 pm

DrSergioDJ ne razumem čisto, a ti bi menjal svoj motor z motorjem od Coupe Turbo in pol dal še večji turbo ??? Če je to to pol si na pravi poti, samo prej se pozanimaj nekje na netu kjer so to že delali in njihove izkušnje, ker vsak motor ima svoje meje.
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a CupraR Pe nov 29, 2002 10:26 pm

Motor od coupeja, se da brez problemov navit na ene 290 PS. Za nad 300 PS rabs pa ze zlo velik denarja
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ Pe nov 29, 2002 11:25 pm

lol, sam pero me je zastopu :)

ok, gremo od zacetka.

odpiste Toyota :D to je bil sam primer.

Imamo Fiata Bravo z 1.6 motorjem, ki ima 103 konje. Ker je ta motor zelo zelo non-tuning friendly, je najlazje naresti ali swap z coupejevim motorjem, ki ima 220 konjev (pol bi dal mir en cajt, k 220 konjev le ni mal...) al pa z 1.8 motorjem od Bravota, k ma originalnih 113 konjev.

Ce se odlocimo za 1.8 motor, lahko kupimo od Novitec firme turbo kit, ki mu poveca moc na 165 konjev.

Zanima me naslednje.

Se da ta motor, ki ima potem 165 konjev, spravit se na kaksnih 220-230 z menjavo mocnejse turbine?

In vs catch vsega je (jao jao, sm mislu da sm bil bl jasen), kako je s turbinami? A ce mas enkrat turbino not v avtu, a pol pasejo mocnejse turbine gor al ne (ok, z neki mal predelavami, ker ce je treba it v extremo za da sam gor turbino spravim, pol je neumno..).

Tle ni vprasanje, ce bi motor zdrzu, ampak a turbine pasejo al ne, ce jo enkrat ze imas, pa bi sam mocnejso not rad ruknu ;) (pa se to ne tok zlo mocnejso).

Ker kar se tice kok motor zdrzi...to je pa odvisn od soldov ;)


p.s.

itak je tole bl iz zanimanja, ne pa kaksnih planov.... :)
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a din So nov 30, 2002 5:13 am

A so :) , ta 1.8 ni turbo motor ne. Ja pol je pač tak da so z tem kitom iztisnili optimum za civilno uporabo. Večji turbo (na svoj rizik) mislim da ne bi smel bit problem, samo bi že v prvi stopnji poskrbel za maksimalno ˝dihanje˝ motorja - čim večji dotok zraka in večji izpuh, za tem pa postopno povečavanje pritiska. Ampak mislim da bi že pri osnovnem kitu lahko najprej probaval z povečevanjem tlaka turbince, samo treba vedet do kolko gre povečevat tlak te turbine ki je v kitu. Npr. pri GT-R Mazdi gre original turbina na 1.6 dalje pa ni zdravo za turbino, potem pa dajo večjo turbino gor pa idemo dalje :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero So nov 30, 2002 8:37 am

Ko sem pisal o 30% pri bravotu sem napisal kot teoretično možno, ne da sem kdaj to že počel.

Če daš večjo turbino je mišljeno da bi ustvaril več pritiska. Ampak stvar ni samo v tem da daš večje cevi in večje objemke. Treba je ta zrak še dodatno hladit, prilagodit količino bencina, vžig itd.. In vse skupaj rata zakompliciran postopek. Ampak vse eno se ne da natlačit v motor neskončno količino zraka, ker se kmalu pride do točke ko se kaj uniči v motorju.

Včasih je imel Formula 1,5 l turbo motorje in so imeli preko 1500 KM, ampak tisti motor je bil nehumano drag in narejen zato da dela pod velikim pritiskom. Teško in drago je predelat motor ki je bil načrtovan da bo optimalno deloval brez kompresorja, potem mu pa daš kompresor in nevem kakšne pritiske... žal ne gre.

Sicer pa počakaj še malo pa bomo začeli testirat Nitro ;)
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Freshvictim So nov 30, 2002 9:44 am

Ja no to mene zanima kako je z nitrom, mene to tolk mika da je joj.!

Dj: ti a bravo 1.8 ma turbino????

Ker pri ceni ni velike razlike! ker sam upam da bom avto kupil naslednje leto ce bo le slo vse kot po maslu! :) pa nevem kaj se mi bol splaca, kolk pa drugac pride cca. cena motorja da ga fliknes v 1.6, sam ce bi to delal bi pomojem imel manj komplikacij ce bi kar kupil 1.8

* btw: al bi kdo lahko povedal za kolk se registracija poveca, to bi rabu vedt nujno sepravi razlika med 1.6 in 1.8*
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ So nov 30, 2002 11:49 am

Pero: vem da motor ni zasnovan za ne vem kaksne motorje :)

bom pocaku na vas nitro test ;)


Fresh:

ne, 1.8 NIMA turibne (pa a nism lepo razlozu 1 post nazaj?).

Bravo ma vec motorjev; 1,2 (80konjev), 1,4 (80 konjev), 1,6 (103 konje), 1,8 (113 konjev) in 2.0 (147/155 konjev).

Od vseh teh sem na netu najdu turbo kit le za 1.8, ki pa stane 2600 evrov... ;) Ko ga namontiras, naj bi imel avto 165 konjev, koncno 238km/h in cirka 7,3 (al tko nekak,ne da se mi it pogledat) do 100.

Obstaja se eno italijansko podjetje, ki ti navije 2.0 HGT-ja iz 155 na 220 (najverjetneje ti dajo gor isto turbino, kot je v coupeju, saj naj bi bila motorja identicna?), a nikjer pise ne cene, na email pa se tudi ne javijo.

Noben Bravo nima turbine originalno.

Razlika pri registraciji je taka, da z 1.8 motorjem prides en klas visje pr placevanju, ne vem pa na pamet kok vec je to. Ampak sigurno ene 15-20k vec na leto.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero So nov 30, 2002 4:41 pm

fresh, Sergio & ostali: kot nekateri že veste uvažam avtoakustiko in se trudim delat na kvaliteti in ne na hitrem zaslužku. Imam tudi nekaj pojma o motorjih/avtih in se mi zdi Nitro zelo zanimiva zadeva. Ampak preden karkoli obljubim bi pa rad zadevo sprobal v praksi. Torej bo še malo za počakat, potem pa nebo problema kajkupit v Sloveniji z pravimi garancijai da stvar deluje.

Nazaj na turbine: če se na serijski motor vgradi turbina se lahko natlači samo 10-20% več zraka, ostalo motor ne prenese brez predelav, torej ni šans da bi se vgradila turbina ki bi stlačila 100% več zraka ker motor tega nebi prenesel. Podobno je tudi pri motorjih ki že imajo turbino. Lahko se doda nekaj % ne more se pa narediti dirkalni avto z XY KM/liter.

Nazaj na Nitro: to ima pa drugi princip delovanja, torej veliki prirastki moči niso problem.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a X-Hair So nov 30, 2002 7:48 pm

DrSergioDJ pravi:


Se da ta motor, ki ima potem 165 konjev, spravit se na kaksnih 220-230 z menjavo mocnejse turbine?




AAAAA

Sam enkrat bi ga upicu in bi bla atomska eksplozija. :D :D

Eden je pripeljal k MPI dodatno montirat kompresor na clio sport. Baje da je prisel samo do Ljubljane potem je pa sledil KKAABUUUMMM :D Ko smo ze pri tej debati. Kako je pa z motorjem 1.8T Eden ima menjano elektroniko in mu pokaze na valerjih priblizno 200KM, z njim je naredil ze 60 tisoc km in mu se zmeraj lepo spile. Sam sem pa v dilemi, ker sem zagovornik ce je avto narejen za toliko konjev bo tudi vzdrzalo toliko konjev ob tisanju. Me pa zelo mika tale varjanta. Prek 200 pa ne bi sel. Ima kdo kaj vec izkusenj oz Pero bi lahko podal svoje mnenje ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ So nov 30, 2002 8:01 pm

Pero pravi:
fresh, Sergio & ostali: kot nekateri že veste uvažam avtoakustiko in se trudim delat na kvaliteti in ne na hitrem zaslužku. Imam tudi nekaj pojma o motorjih/avtih in se mi zdi Nitro zelo zanimiva zadeva. Ampak preden karkoli obljubim bi pa rad zadevo sprobal v praksi. Torej bo še malo za počakat, potem pa nebo problema kajkupit v Sloveniji z pravimi garancijai da stvar deluje.

Nazaj na turbine: če se na serijski motor vgradi turbina se lahko natlači samo 10-20% več zraka, ostalo motor ne prenese brez predelav, torej ni šans da bi se vgradila turbina ki bi stlačila 100% več zraka ker motor tega nebi prenesel. Podobno je tudi pri motorjih ki že imajo turbino. Lahko se doda nekaj % ne more se pa narediti dirkalni avto z XY KM/liter.

Nazaj na Nitro: to ima pa drugi princip delovanja, torej veliki prirastki moči niso problem.


a, potem bi to nekak ti uvazu (ce sm dobr razumu). zanimivo, ni kej ;)

Vem, da ce mas serijski motor, da brez predelav ne gre kaj dosti. Pa sej, men bl disi od coupeja motor, pa ga se cipnes, dvignes pritisk, pa mas prec 250-270 konjev. sam morem se na Lpp prasat... ;)
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a D.J. So nov 30, 2002 8:41 pm

a bi šlo, če bi hotu met bolše pospeške, spremenit prestavna razmerja v prid pospeški/hitrost ?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ Ne dec 01, 2002 12:13 am

hum, kolikor jst vem, se da. sam pridobis al na pospeskih al na koncni. oboje ne gre.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov