Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Tipo 2.0 16V 150KM

Napisal/-a monster_d To apr 13, 2004 1:07 am

Torej zanima me kak je kaj ta motor, vzdrzljivost, kolko kilometrov ma lahko da se je kr ok masina, kolk se da kaj navit.... da bo motor se sel neki casa... itd, poraba me niti ne zanima kaj dost :wink:
Sam sem pa slisal dosti negavnih zadev o tem motorju da hudo zere olje itd... Kolk je res?
No kdo je mel kaj takega na prosim napise...
lp monster_d :wink:
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte To apr 13, 2004 3:24 am

Tipo Sedicivalvole je imel 148 KM ;) Sam imam podoben (isti?) motor s 150KM. Načeloma je motor zdržljiv ob pravilnem servisiranju. Predvsem je pomembno olje, ki se ga menja na 10 tisoč km. Pa jermeni. Ničkoliko jih je rablo generalke zaradi zaribane motorne gredi ali pa polomljenih ventilov. V bistvu hudo dvomim, da je še kakšen nezariban Sedicivalvole pri nas. Ob priganjanju že tovarniško predpisujejo 90g do 110g olja na 100km (sto), je pa res, da poraba olja niha glede na firmo/SAE... Meni zgine približno pol litra Selenie Gold na 1000km. Še vedno manj od predpisane porabe ;) Bo pa naslednjič Selenia Racing dana noter. Bi se pa sekiral, če bi začelo plavo kadit.
Glede navijanja... se ne splača s chipanjem mogoče pridobiš okoli 9KM. Ni turbine.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo To apr 13, 2004 5:50 am

Kar se tiče vdržljivosti se še zmeraj bolj "splača" nabavit Tipota 1.8 16v ker so boljše mašine kot 2.0 16 v. Kar jest poznam folka ki imajo te mašine not je tak da 1.8 več zdržijo manj okvar itd.
 
Uporabniški avatar
AR_146
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po apr 12, 2004 3:43 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR_146 To apr 13, 2004 6:44 am

zelo težko boš dobil kakega uredu k to so usi tišal zate pa tud vem da ga boš tko da pazii drugač pa stroj nimam kej rečt
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky To apr 13, 2004 6:55 am

der_Alte je napisal/-a:... Ničkoliko jih je rablo generalke zaradi zaribane motorne gredi ali pa polomljenih ventilov. V bistvu hudo dvomim, da je še kakšen nezariban Sedicivalvole pri nas. ...


Se strinjam z zgoraj naštetim +
tesnla glave, rada začnejo puščat (poznam vsaj tri k so meli te probleme), tko da če kupuješ rabljenega bo obvezna generalka (ali pa če ga je ze imel).
NO GO!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To apr 13, 2004 10:30 am

Avto ma 147 ps :lol: Drgač je pa tko z temi avti: teli k so bli pr nas so bli namenjeni za nemški trg in so nek pol leta stal pol so jih pa k nam uvozil. Prva pošiljka vem da so bli samo srebrni. Avto sam po sebi ni napačen, vendar je teško lepga dobit, saj je bil avto takrat relativno poceni (24000 dem) in ga je velik maldih mulčkov kupil ki ga seveda niso šparal.
No da ne bom bluzil. Fotr ga je mel 7 let in z njim naredu 77000km in ko ga je prodal je bil avto kot nov (nekam v okolico nm). Bi ga sam kupu vendar, po mojem menju edina slabost, bi dal preveč za bencin, saj ma ta motor dost visoko porabo ( pr bl mestni vožnji 14l). Je pa res da avto leti ko pras... Stilo Abarth nima kej zravn iskat, tut Bravo HGT kljub istem oz močnejšem motorju (155) uzadaj ostane. Glede olja, avto ga seveda pije vendar daleč od tistega ki je napisan v knižci. Priporočam ti pa Elfa (excelium-se mi zdi) za ta motor. Kar se okvar tiče smo mel kr srečo, je pa res da je fotr delal z njim tako kot treba. Na začetku je blo sicer treba neki v garancijo motor razdret (ne vem točno kaj), pa mal je blo problema z servom, saj je volan kmal postal dost bl trd, pa zadn let je neki vodo pil, sam nevem mogoč je tut posoda kej pušala.Drgač pa ni blo večjih stroškov. Morm pa reč da pleh ni imel niti pikice rje. Sma izdelava je pa bl tko, prdvsem kar se platike tiče (črički :lol: ) Ma pa avto res velik opreme, sploh za tiste cajte.

Glede tuninga, izpuh se da lepo porihtat (supersprint) da avto lepo zadiha, se kr lepo pozna k avto bolj zadiha, zvok je pa sploh nenormaln-daš kat dol pa en zadn lonc pa rohni k pr norcih. :lol:
Da se pa seveda lagno tut kkšn turbo motor od Coupeja notr vršt.
Moj nasvet: zanimiv avto, vendar morš met res srečo da naletiš na kkšnega bl očuvanega. Če boš že gledal glej bl črne pa rosso racing, kokr sm opazu so te najbolj ohranjeni.
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole To apr 13, 2004 10:41 am

Eh, vidim da se spoznate na to mašinco :lol: Je kr res kr pravte.
Evo moje izkusnje monster, direkt zate:

Tale avtek v mojem podpisu ma 170k km. Je bilo nekaj problemov z nim, tako da je mojemu fotru, ki je imel prej tale avto šli včasih lasje pokonc (ker je alergičen na kake izredne servise).
Tud sam (odkar ga mam jest sem naredil 10k km) sem imel nekaj težavic. Men sicer to ne pride tolk do živega, ker pač vem da pri Fiatih rado kaj gre čist tko - iz čistega mira, ampak mi ga je pa ratal zrihtat praktično u nulo - se moj tastar čudi da gre tko super (prav da gre bolj kot takrat, ko je bil nov), pa mu je tud mal žal da ga nima on več :lol:

Mašina je kr ornk, morm rečt. Po mojih računih ma sicer 146 konjev (107 KW) - so se italijani mal zlagal-, ampak za tolk kolikor je avto ze naredu, morm rečt da gre.
Ne vem sicer nikoli, kaj bo še šlo (recimo zdele mi po malem oljček kaplja, res samo par kaplic, ampak zgleda da bo spet tesnilo, tako kot ste rekli). Mel smo generalko pri 130k km. Je šel ojnični lezaj, pa se je tud ojnica zvila,... No ja - čist vse ni bilo za zamenjat, pri Kranjcu narejena generalka je kostala 260.000. Od takrat ni blo še nič.
Torej ne se vozit z manj kot pol olja v avtu, ker je bil to vzrok za našo generalko - ga je fotr tišal prek 200 kr nekej cajta iz morja, ta avto pa ne "prenese" da nima dost olja notr. Tud če ga je še pol, se v hitrih ovinkih to prelije tako, da potem ene strani ne maže (hiba te mašine).
!!! Po generalki moram povdarit, da avto ne pije olja skorej 0!!! to pri meni pomeni 0,2 litra na 1000. Pred generalko je pa pil tudi 1 liter (kar je normalno pri tem motorju). Ne vem zakaj, mehanik mi je reku da tud sam ne ve zakaj, čeprav da enake batne obročke gor... :roll:
Pazit je treba tud, da cevke od hladilnika menjaš redno (to gre kr dost u maloro - pol ti lahko poleti mašina zakuha, ker se tekočina sam zlije ven) - tko je foru 2x naredil v mestu - sicer zakuhal ni, je bil še tolk priseben :D
Problem pri meni je še (ne vem če tud pri vseh 2.0 16V), da se šobe zapacajo po ene 20 al pa 30 k km. Ne gre drugač kot da jih ven vzameš in spucaš. Spet hiba. To zna bit zjutaj tolk zajebano, ko avto sploh ne potegne,cuka,crkne,... To sem naredu spet pred kratkim (je blo spet treba) in je kot noč pa dan.

Torej drag je za vzdrzevanje 100%, res pa da dela tud kot je treba, če ga paziš. Torej redno jermeni (še raje mal prej kot 60k km), čekirat ventile, fazo, olje (dat noter samo Selenio Racing),...pa še kej zraven pogledat in garantirano gre ko urca.

Še glede 1.8 16V in tuninga: Senica mi je rekel, da so šli za te konje, ki so jih 1.8 meli, šli boljše kot pa 2.0. So jih pa prav zato NEHALI delat, ker so se še bolj kvarili. Zdej tako je on meni rekel, če majo kolegi to mašino in dela super - dobro za njih. :wink:
2.0 16V pa se da seveda tud ornk napilt če hočeš - Čip pri Senici te pride 50.000 in da ven 6-8%. Če daš večjo zračno loputo ti ornk not prinese (še cca 15 konjev). Izpuh, racing svečke in racing kabli, regulator pritiska goriva,... še cca 15 konjev. Blizu 200 km se ga da spravt z relativno majhnim vložkom. Sem se ravno po e mailu menil z www.torquemaster.it za te kable, svečke, regulatorje in to - bi naročil, garantirano ti da 15% , stane pa cca 400EUR... Samo nimam :cry:
Če pa hočeš Turbo tipota, pa poglej Cicale - joj kok bi jest to mel:
http://www.tipo16v.co.uk/tipo/articles/ ... icale.html

Sicer je pa ta britanska stran super - vse kar hočeš o Tipotu 16V :wink:

Upam da sem kej pomagal, drugač se pa enkrat dobimo pa mal podebatiramo o tej mašini - bi lahko še kr govoril... :P
lp Ales
Zadnjič spremenil Sedicivalvole, dne To apr 13, 2004 10:53 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole To apr 13, 2004 10:51 am

CupraR je napisal/-a: Je pa res da avto leti ko pras... Stilo Abarth nima kej zravn iskat, tut Bravo HGT kljub istem oz močnejšem motorju (155) uzadaj ostane.


:twisted: :twisted: :lol: :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To apr 13, 2004 10:54 am

Ja točn 107 KW sm že mal pozabu :lol: Pa kokr ma folk čez te avte za povedat je kr zanimivo da se jih še dost (klub popravilom) fura okol z velik km. Razne vr6-ke s takimi km so že zdavnej na odpadu :lol: Edino zamerm italjanom da niso uzel podvozje in motor od inegralke. :lol:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To apr 13, 2004 2:06 pm

@ Sedicivalvole -> najlepsa hvala za izcrpen odgovor!
Un link o turbo tipotu z 250km je tut strupen...
Tnx se ustalim

Zanimam se izkljucno za masino :wink:
Zmer sem zelel met 2.0 in da bi pelo 16ventilov!

LP
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo To apr 13, 2004 2:27 pm

Jup, sedicivalvole gre kt svin*. Golf 3 Gti ma kao isto KS sam spuši ob vsaki uri
:evil: :evil: :evil: :evil:
Slika
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo To apr 13, 2004 2:30 pm

[quote="CupraR"]Razne vr6-ke s takimi km so že zdavnej na odpadu :lol: quote]

Dej ne mi sanjat tuki!! Vr6 mašine nardijo ob pravilnem servisiranju tudi po
300k kilometrov!!! me zanima kiri tipo jih ma tolk.
Slika
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Sr apr 14, 2004 11:40 pm

monster_d je napisal/-a:Zanimam se izkljucno za masino :wink:
Zmer sem zelel met 2.0 in da bi pelo 16ventilov!

Potem se pa raje zanimaj za motor Theme 16v turbo (serie3). Blok je isti, etc... ima pa jasno turbino in temu primerne šobe in elektroniko. Serijsko ima 205 KM, s čipanjem in istimi šobami, se pride na 240 - 250KM. Če se ne motim, bi se (so že? nekje se je pisalo o turbo jugu) dalo zadevo stlačit tudi v juga. Lahko si misliš kakšna raketa je potlej to. :twisted: :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če apr 15, 2004 1:46 am

der_Alte je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Zanimam se izkljucno za masino :wink:
Zmer sem zelel met 2.0 in da bi pelo 16ventilov!

Potem se pa raje zanimaj za motor Theme 16v turbo (serie3). Blok je isti, etc... ima pa jasno turbino in temu primerne šobe in elektroniko. Serijsko ima 205 KM, s čipanjem in istimi šobami, se pride na 240 - 250KM. Če se ne motim, bi se (so že? nekje se je pisalo o turbo jugu) dalo zadevo stlačit tudi v juga. Lahko si misliš kakšna raketa je potlej to. :twisted: :twisted: :twisted:


Aham to bi tut blo ja, sede notr....
Sam kje dobit eno ok masino tako, pa se pocen... tezko...
Zato sem imel v mislih od tipota ze 150km mora kr orng delat :D
 
Uporabniški avatar
bOnZy
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Sr avg 27, 2003 11:49 pm
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Napisal/-a bOnZy Če apr 15, 2004 10:25 pm

evo tukej mas ene na www.avto.net ene par dobr ohranenh tipotov 2.0 107KW, drgac jih je velik vec, samo jest sm gor nalomov tele kso s slikcam ;)

http://www.avto.net/rabljena2002/oglasPodrobnosti.asp?id=68100

http://www.avto.net/rabljena2002/oglasPodrobnosti.asp?id=19412

http://www.avto.net/rabljena2002/oglasPodrobnosti.asp?id=76145
pUt tHe pEdAl oN tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>

Slika
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole Pe apr 16, 2004 10:40 am

@Monster:
Sem se spomnil, da ti lahko predlagam eno mašino od Tipota, ki je po mojem mnenju super izbira.
Pri mojem mehaniku Kranjcu stoji (vsaj mislim da še) en generalno obnovljen Tipo 2.0 16V. Me boš vprašal, kako? Situacija je bila taka, da je stranka avto pripeljala na generalko, tist model je potem vplačal 100.000 in da nej mu naredi generalko, sam tako, da bo postiman lih tolk da ga proda. Mehanik mu je pač povedal da to ne bo v redu in da nej naredi celo generalko, ker ce ne bo tko kot da jo ne bi naredu...
Pa je un reku OK, ko je avto zrihtan u nulo, pa unga ni na spregled....
Avto je neregistriran, sicer pa zrihtan in ga dobiš za toliko, kot je mel Kranjec stroškov z njim. To pa mislim da je 260.000, če se prav spomnem. Menjane je imel pa praktično vse - odmične, batne obročke, lezaje,....Skratka nov avto. In ker vem da dobr naredi, ti lahko mirno priporočim to zadevo.

Če je še ta avto pri Kranjcu se lahko pozanimam, če te zanima, ali pa ga kar sam pokličeš na 01 542 55 66.

lp Ales
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe apr 16, 2004 12:51 pm

@ Sedicivalvole
Tnx za info, je pocen to ja....
Sam trenutno so finance boge... proti koncu leta upam da bom kaj zacel delat na tem projektu :wink:
 
Uporabniški avatar
tony
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To dec 09, 2003 10:46 am

Napisal/-a tony Pe apr 16, 2004 1:06 pm

Pred petimi leti sem imel Tipota 1.8 16V, letnik 92, prevozil sem z njim 80.000 km, ko sem ga prodal jih je imel 170.000 km brez posega v motor ali menjalnik. (avto jih ima pa pri zdejšnem lastniku blizu 300.000 km !!) pa se mož še kr veselo vozi naokoli (edino školjko je zamenjal ka ga je obrnu na streho :cry: )
imel je 100kw/136KM (manjši razred zavarovanj), poraba okol 9 litrov..
Z njim sem bil ful zadovoljen, edino kar je problem pr Fiatu je podvozje, katero je bilo preslabo za tako hudo mašino. Vsaj pr Tipotu je blo tko, ker je mel moj bolj ali manj vse isto kot 1.4 ?!?.(roke, končniki, volanska letev...)

Toplo ti priporočam ta motor, ker je bil res odličen in ne 2.0 16V.
Je pa tud res, da jih je malo, sploh zdaj ko je večino že razbitih...ali pa ima po večini prevoženih čez 200k km.
 
Uporabniški avatar
|T|E|O|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: So feb 22, 2003 1:02 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a |T|E|O| Pe apr 16, 2004 1:22 pm

evo tukej mas ene na www.avto.net ene par dobr ohranenh tipotov 2.0 107KW, drgac jih je velik vec, samo jest sm gor nalomov tele kso s slikcam

http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=68100

http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=19412

http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=76145




Ma a niso imeli Sedicivalvole svojo masko spredi? Tej k so tle na sliki so bli najbrž usi že razbiti, ker maska je bila pr Sedicivlavole "bl jezna" :D
Edino če so ble tud kšne serije z navadno masko..nevem.
Slika
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe apr 16, 2004 1:28 pm

Maš res!

Maska je bila sicer podobna, samo da ji je srednnja lajštica mankala...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost