Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Kaj prvo spedenati?

Napisal/-a noobie Pe apr 23, 2004 7:01 am

Kako naj se lotim malo olepsati svoje konjicka?
Mislil sem kaj prvo ruknit not - znizat, izpuh, sportni filter, cip tuning, sirse in nizkoprofilne gume... Avto ma pa 1k kilometru 8)
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Pe apr 23, 2004 7:08 am

vse je odvisno od tvojih financ :)

jest recimo sm prvo notranjost sepravi pedala pa menjalnik pa bele števce to je minimalno(se še pride :) )

zdej pa tud odvisno kak bi rad popedeno svoj avto.čist mal pač da se vidi da neki je al v nulo popedeno :)

aja ker avto pa maš :)
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco Pe apr 23, 2004 7:26 am

Feltne najbolj spremenijo izgled avtomobila. Tko da jst bi najprej to zamenjal, pol pa se fedre pa izpuh, pa pol filter... pa neki casa tko voziti, da vidis kako gre... pol pa se cez cas chip notri, da bos sploh opazil razliko. :mrgreen:

P.S. Olepsava sodi pod styling in ne tuning :P
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Pe apr 23, 2004 7:31 am

Olepsava pride kasneje :D
Mam clio 1.6, zanimal me je pa zaporedje kaj je bl pametno prvo dat. Verjetn ne prvo cipa :D
Je pa bencinc, ker dizlu ne maram.
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco Pe apr 23, 2004 7:49 am

Sej sem ti napisal:
1. feltne + gume
2. sportne vzmeti (nizanje)
3. izpuh
4. filter
.
.
.
5. chip

Vsaj jst bi tko naredil ;)
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe apr 23, 2004 7:50 am

noobie je napisal/-a:Olepsava pride kasneje :D
Mam clio 1.6, zanimal me je pa zaporedje kaj je bl pametno prvo dat. Verjetn ne prvo cipa :D
Je pa bencinc, ker dizlu ne maram.


Začni s športnim podvozjem in novimi (večjimi) gumami na lepih litih feltnah.

Filter in auspuh

karoseriserijski dodatki.

Chip tunning se ne splača.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe apr 23, 2004 7:57 am

Obvezno najprej feltne + gume.
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Pe apr 23, 2004 8:04 am

Se pridruzujem zgornjim objavam.....

Najprej gres v predelave, ki povecajo varnost in zanesljivost avta na cesti...gume, feltne, fedri, amortizerji......

V glavnem zacni s podvozjem, v ekstreme ti ni treba it, ker bos izgubil udobje...s tem mislim, da bi naredil iz avta gokart.
Ce imas namen delat chip tuning, ti priporocam se zamenjavo diskov in ploscic s sportnimi....varnost na prvem mestu.

Pol pa preides na aerodinamicne dodatke in notranjost vozila.

Vse kar dajas na avto (razen sportnega filtra trenutno) moras zraven robe pridobiti papir o ustreznosti (TUV ali pa CEE) oz. potrdilo o strokovni montazi (za amortizerje+fedre)...s temi papirji si pol zrihtas homologacijo.

Ampak slednje sigurno ze ves ;)
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
alko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Pe nov 14, 2003 11:34 am
Kraj: MB

Napisal/-a alko Pe apr 23, 2004 8:19 am

Skull23 je napisal/-a:Obvezno najprej feltne + gume.


tocno to, + kako dobro podvozje (fedre + trsanje amortizerjev-al pa menjava s kakimi dobrimi)

mogoce se lahko storis kaksne male spremembe zunanjosti, napisal si da imas novega cliota, pa recimo menjaj tiste serijske oranzne blinkerje za recimo bele, odstrani nalepke iz avta, pa tak. Vglavnem najlepse je, ce ne kopiras zadev, ce spreminjas male zadeve zunanjosti, ker to naredi potem avto samo tvoj in po tvojem okusu.
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco Pe apr 23, 2004 8:28 am

mazda-mx3 je napisal/-a:Vse kar dajas na avto (razen sportnega filtra trenutno) moras zraven robe pridobiti papir o ustreznosti (TUV ali pa CEE) oz. potrdilo o strokovni montazi (za amortizerje+fedre)...s temi papirji si pol zrihtas homologacijo.

Vprasaj s3c-a o tem, kako ni potrebno homologirati sportnega filtra ;)
Ti lahko pokaze kazen, ki jo je dobil za nehomologiran sportni filter. :roll:
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe apr 23, 2004 8:43 am

Aja pa feltne usaj 2 cole večje od originalnih.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Pe apr 23, 2004 9:04 am

Vse lepo slisat. Sam matr feltne so pa kr drage in gume tud :D
Zdej mam 185/55/15 pa sem mislu sam na 195/45/15 it.

Sam se izpuh me mal matra ker ne vem kerga uzet.
Remus, devit, CSC.
Remus je mal drag, devito nima :roll:
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe apr 23, 2004 9:09 am

noobie je napisal/-a:Zdej mam 185/55/15 pa sem mislu sam na 195/45/15 it.


Mal boš mogu računat. Teb bi pasale gume 195/45 R16
http://www.raceland.si
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Pe apr 23, 2004 9:12 am

Končno!

A ni lepo takole naštevat kaj vse bi nekdo drug dalal s tvojim dnarjem, ko je pa treba denarnico odpret za ene 17col felne+gume se pa praskamo.

P.S. Vsaka čast tistim, ki to zmorete.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Pe apr 23, 2004 9:14 am

Ja to je res ja. Sam bom verjetno mogu mal pocakat kake pol leta zarad dnara, ker 16 cole + gume pride rado okol 200.000 sit.
Se mi gre zarad dnara zdej nek casa, ker sem lih avto nov kupu za 2.2mil. Pa moram mal skombinirat kaj bi se prvo splacalo.

Prvo sem mislil spustit, izpuh, pa filter.
FK vzmeti bo 50.000 sit
Izpuh 30.000 sit +
filter 15.000 sit +
Za ozvocenje sem pa dal 100k +

Kaj pravite za izpuh? Kateri se kaj splaca tja do 30-40k sit z homologacijo?
Nekaj podobno glasu Remusa iscem, da ne prdi prevec.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe apr 23, 2004 9:16 am

noobie je napisal/-a:Ja to je res ja. Sam bom verjetno mogu mal pocakat kake pol leta zarad dnara, ker 16 cole + gume pride rado okol 200.000 sit.
Se mi gre zarad dnara zdej nek casa, ker sem lih avto nov kupu za 2.2mil. Pa moram mal skombinirat kaj bi se prvo splacalo.

Prvo sem mislil spustit, izpuh, pa filter.
FK vzmeti bo 50.000 sit
Izpuh 30.000 sit +
filter 15.000 sit +
Za ozvocenje sem pa dal 100k +

Kaj pravite za izpuh? Kateri se kaj splaca tja do 30-40k sit z homologacijo?
Nekaj podobno glasu Remusa iscem, da ne prdi prevec.

izpuha za 40k (športnega ) z homologacijo ne boš dobil... dobil boš univerzalnega ampak ne bo homolomo...
drugače pa podpriam misli mazde-mx3 :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Pe apr 23, 2004 9:20 am

Pa še nekaj kar te skor nič ne košta(razn če je treba pol kaj kitat in štrihat). Pober vse znake dol.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Pe apr 23, 2004 9:23 am

Maky mislil sem samo na izpusni lonec ne komplet izpusni sistem.
Remus je kr drag, Devito nima homologacije torej samo CSC je nakak normalen, ki ima ceno okoli 30.000 sit in papirje.

Torej iscem izpusni lonec nekje okol 30.000--40.000 sit, kateri bi se najbol splacal kupiti?
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe apr 23, 2004 9:31 am

noobie je napisal/-a:Maky mislil sem samo na izpusni lonec ne komplet izpusni sistem.
Remus je kr drag, Devito nima homologacije torej samo CSC je nakak normalen, ki ima ceno okoli 30.000 sit in papirje.

Torej iscem izpusni lonec nekje okol 30.000--40.000 sit, kateri bi se najbol splacal kupiti?

ja sej... ga ne boš dobil (oz. zeloooooo težko) samo lonca za 40k... mogoče pri kakem laušu ali pa novaku samo zdaj spet ne vem a ima homologacijo za športne lonce ali samo za navadne...

ne zdej mešat univerzalnih loncev z papirji (to ni tuv o ustreznosti za vozilo ampak o ustreznosti o glasnosti,itd) in tipskih loncev... homologiraš (uradno---->se da tud drugače zmutiti) samo tipske lonce!
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco Pe apr 23, 2004 9:32 am

CSC se nisem videl/slisal. Imel sem pa Jokra zadnji sportni izpusni lonec na megane coupeju, stal me je 34 tisocakov z brezplacno montazo in papirji za homologacijo. Na LPP so mi ga brez komplikacij vpisali v homologacijski kartoncek. Izpuh ni bil preglasen, samo malo globlji zvok - skratka tisto kar sem iskal.
Zgledal je pa tkole...
Slika

Sorry za preveliko sliko :oops:
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 1 gost