Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Fiat Uno TURBO predelava

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 12:55 pm

rad bi čim več nasvetov z a fiat uno turbo je 1992 letnik (ta nov model)
predvsem me zanima glede turbine baje v originalu dela na 0.5-0.6bar sm pa slišu
če daš od K&N-cevi in filtr da ti pol turbina stisne tut 0.8bara??
Če ima kdo kakšne dobre nasvete z zunanjost notranjost in mašinko bi lepo prosu če mi da kakšen nasvet da mi bo lažje pri odločitvah o tuningu!!


HVALA ajey
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
ND4SPD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr okt 15, 2003 8:01 am

Napisal/-a ND4SPD Pe apr 30, 2004 12:58 pm

Na mobisux-u ali pa na Honda forumu www.hondaclub-si.com/forum kontaktiraj uporabnika A3Turbo4life!!! Ima isto Uno Turbo pa velik ve o tem.
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 12:59 pm

ful hvala
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe apr 30, 2004 1:04 pm

Z namestitvijo sportnega filtra nebo nic vec pritiska dajala turbina...
Je pa varianta da se turbina bolj odpre...
lp
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 1:13 pm

jst četam z enim tipsonom iz anglije in mi je reku da lahko požene turbino krepko v rdeče polje in se ne zaduši in to naj bi dosegel z zračnim filtrom in nekaj cevmi
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Pe apr 30, 2004 2:03 pm

ajey je napisal/-a:jst četam z enim tipsonom iz anglije in mi je reku da lahko požene turbino krepko v rdeče polje in se ne zaduši in to naj bi dosegel z zračnim filtrom in nekaj cevmi


Ma ti ne poslušat angleže.

Če boš dal športni filter se ti pritisk ne bo povišal prou za nič!
Kvečjemu ti bo začelo na malo nižjih obratih malo prej odpirat turbino, ma to je malenkost, predvsem pa moreš pazit na hladen dovod zraka, ker čene boš naredil še slabši.

Za zvišat pritisk turbine je edina rešitev mejnati ventil wastegate z krajšima, tko da bo bol pustilo odpirat, drugi rešitev je pa čipanje ki pa je seveda dosti dražje od wastegate ventila.

Na tej strani boš dobil info o tem ventilu http://www.bonalume.com/index.asp?a=dettaglio_prod&id=18

In seveda če boš višal pritisk je dobro tudi da mejnaš tisti bogi Boschev by-pass ventil (ki ne zdrži nič) z tem od Bonalume Power pop http://www.bonalume.com/index.asp?a=dettaglio_prod&id=12 pa še lep svok bo kadar boš spustil gas :twisted:

S to predelavo wastegate bonalume + power pop bonalume (ki je pač obvezen za večji pritisk), boš pridobil enih 25-30 konju, pa še katalizator ščisti da ne bo proti udarcev v turbino.

Ne rabiš pa prou nobenih športih filtrou in remusov!!!

Pole če želiš še več konju pa menjaš intercooler z večjim, daš eno večjo turbinco kot je Garrett T25, odmično menjaš na konci pa še čipanje,.....
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 2:07 pm

ti kaj pa če katalizator dol vržem a je to slabš za ta avto al bolš???
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 2:08 pm

kje se da ta zadeva nabavit pa če slučajno veš kolk pride???
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Pe apr 30, 2004 2:14 pm

Ma če katalizator vržeš dol je dosti bulši, zaradi tega ker ne bojo nastajil tako rekoč vrtinci v izpišnem sistemu, ki se nekako zabivajo v turbino in s tem ji skrajšajo življensko dobo in motor bo tudi lepši zadihu, pa še zvok bo dobil malo bol po turbotu :lol:

Cene so pa napisane na tisti strani, ki sem ti jo napisal je tudi v angleščini če ne razumeš italjansko. Nabaviš pa lahko kr v tej fabriki al pa v car auto v Gorici, pa še kje drugje po it.
http://www.bonalume.com
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 5:37 pm

kaj pa trše uzmetenje a mi je treba tut blažilnike menat al samo fedre (spustit ga mislm 35mm) pa bremze a bojo zdržale al raj večje diske dam gor???
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe apr 30, 2004 6:08 pm

ajey je napisal/-a:kaj pa trše uzmetenje a mi je treba tut blažilnike menat al samo fedre (spustit ga mislm 35mm) pa bremze a bojo zdržale al raj večje diske dam gor???


Za vzmeti -35mm je cist dovolj da jih das na serijske amortizerje... fajn pa je da se das mal amortizerje strsat... Seveda ce ostane kaj cvenka :P
Diske ne rabis menjat... nima smisla ker lepo primejo! :D
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 6:11 pm

kaj pa širitev osovine (distančniki) kak šne gume 15",16",14"?? širina gume ??
sej jst prbližn vem kaj bom naredu sam zanimame da nam kšne neumnosti naredu pa mi bo stvar raspadla po enem tednu!!!
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Pe apr 30, 2004 6:45 pm

je kdo s turbacem peljal avto na valje, in pomeril moc s celim izpuhom, in potem se samo s kolektorjem, brez nadaljnega izpuha in loncev. me zanima koliko konjev bi blo razlike :?:
koliko run-ov (poizkusov) imas na dynotu?
 
Uporabniški avatar
ajey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr apr 28, 2004 2:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ajey Pe apr 30, 2004 6:52 pm

ni velik razlike bol se ti splača kšn pro sistem dat gor pa še ušesa boš pršparu!!!
jst mam na svojmu unotu (1.0 ne na turbotu) udcpod sam cevi brez katalizatorja in loncov pa mi je mal žou k mi je sam končno povečal pospeški pa so slabši .
pa tut pravjo da čim močnejši avto je tem manj konjev požre katalizator
ta turbota ti bom pa lahko povedu nasledn mesec k ga bom pelu na merjenje k zdej mi je pokazal 120km hočm pa da mi 140-150km pa bomo vse stestiral.
Slika
Speed limits are a disease, and your BMW is the cure.
 
Uporabniški avatar
Dolby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če maj 06, 2004 8:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dolby Če maj 06, 2004 8:37 pm

Tisi car to bi že mogu urihtat pred 100 leti !!!
pol bo pa šlo !!1 :shock:
Ti dej 16" 205/25/16
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD!!!
 
Uporabniški avatar
Dolby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če maj 06, 2004 8:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dolby Če maj 06, 2004 8:38 pm

PA RFR JE ZAKON MI RULAMO!!!!!!
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD!!!
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če maj 06, 2004 8:59 pm

just to tease you:

Slika
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če maj 06, 2004 9:22 pm

Z montažo manj restriktivnega zračnega filtra se lahko poveča tudi tlak turbine, nevem sicer za kolk. Prav tako z menjavo izpušnega sistema. Za info. Pri nissanu 200sx se z K&N filtrom in free flow auspuhom boost iz serijskih 0,7 bara poveča na skoraj 1 bar. To je pa cca 20, 30 konjev zraven.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če maj 06, 2004 10:00 pm

jp predlagam!!



čip če se da kokr vem se da!

hm no neki bi še raj naredu IC oz po moje domač povedan KILERRJA NOT dat !
pa mal drugo turbinco pa si na letečem unotu!
 
picolo ferrari
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe jul 16, 2004 11:32 pm

Napisal/-a picolo ferrari So jul 17, 2004 12:56 am

Jaz imam Uno 1.4 turbo letnik 93 in iscem Lancio Themo 2.0 16 V turbo za zamenjavo motorja. Kdo bi se potrudil to premontirat? Pa kje bi dobil Brembo zavore?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov