Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

EBC Grooved Diski in GreenStuff ploščice

Napisal/-a INFINITI So maj 01, 2004 11:40 am

Hello

Trenutno si ogledujem zamenjavo za obstoječe zavore. Nekako mi najbolj ustrezajo zadeve od ebc. Spredaj bi rad vgradil EBC Diske ki so "narezani" + "luknjani" skupaj z GreenStuff ploščicami - je gdo sprobal zadeve če se dobr obnesejo?
Kje se lohk nabavi vse skupaj in kolk kej zadeve stanejo?

p.s.

Bojda narezani diski zlo žrejo poščice - je res? -Ma gdo kake teste kje na netu?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So maj 01, 2004 11:11 pm

RSR prodaja tole, maš stran na netum upraši jih po mailu in ti bodo cene poslal. Reku bi da te pride cca 50000 diski+20000 za ploščice. Glede obrabe ploščic: diski nimajo tok veze, je pa logično boljša je ploščica, bolj prime, prej gre. Isto je pr gumah, ornk gume nikol 40000km ne zdržijo.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 02, 2004 12:12 am

Matr diski so pa res dragi - a mislis da so tile narezanio res vredni take denarce?. Zamenski diski od Brembo bi me prišli 7.500 po komadu(niso narezani) - pa so brembo. Se res splača pol kupvat narezano zadevo
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Mantara
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 08, 2002 5:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Mantara Ne maj 02, 2004 9:13 am

Pravijo da so tarox G88 diski + pagid ploščice zelooooooo dobra kombinacija!
Jaz osebno te kombinacije nisem probal ampak ko bom kmalu menjal diske bom kupu taroxe 100% :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Ne maj 02, 2004 10:03 am

sam imam GreenStuff in grejo v ponedeljek ven, ker slabo bremzajo in cvijlijo non stop, pa nazaj original notr. je pa to v kombinaciji z original diski. lahko da je drugje drugače. zelo razočaran
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Ne maj 02, 2004 10:10 am

infiniti je napisal/-a:Zamenski diski od Brembo bi me prišli 7.500 po komadu(niso narezani) - pa so brembo.

Ja sam tile Brembo diski se niti slučajno ne morejo primerjat z Brembo diski vrednimi po več 1000€. Kvaliteta teh(7.5k) Brembo diskov ni vredna tiste nalepke Brembo! Rajši kupi serijske kot pa to cheap brembo srenje :D

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName Ne maj 02, 2004 10:16 am

zam za info.. kje se dobijo tarox diski? ebc po podatkih distributerja nima sportnih razlicic diskov inu ploscic za mojga clarusa :( pa bi probal sreco z tarox... al pa ... kerimikol sportnimi... sam da so narezani pa po moznosti luknjani... pa tud ploscice bi rad meu sportnejse.. da dlje casa prijemljejo ko so vroce :twisted:
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne maj 02, 2004 10:22 am

Ja Brembo za 7500-to je čist navadn disk sam da ga brembo dela. Pač nadomestek orginala. Pol treba za Brembo MAX pogledat, to je pa že mal bolj varjanta. Cena je pa tut okol 200EUR, tako kot Taroxi G88 (dobijo se v Gorici).
Drgač je pa tko, tut če daš ene bl ornk ploščice na orginal diske bo bl tko, kvečejmu boste še diske prej zjeb...al. Zavore niso pocen zadeva. Drgač pa sigurn bolj prime če menjaš diske za ene bl športne +ene bolše ploščice, vendar so bistvo zavornega sistema čeljusti, če pa komplet menjaš pa itak že vsi veste da so cene nad 1500 eur navzgor.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 02, 2004 1:09 pm

Sm gledau kaj je kej na voljo za moj auto od bremz (hyundai coupe 2.0 2001), pa je bolj malo na voljo. Edino pri ebc bi dobiu narezane diske. Brembo Max ali GT ni različice, lih tko Tarox nima nič na voljo za mene. Skratka rad bi ene bolj hude diske z odgovarjajočimi ploščicami.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 02, 2004 1:18 pm

CarInvent je napisal/-a:sam imam GreenStuff in grejo v ponedeljek ven, ker slabo bremzajo in cvijlijo non stop, pa nazaj original notr. je pa to v kombinaciji z original diski. lahko da je drugje drugače. zelo razočaran


Kero verzijo ploščic si pa meu drgač? V2, V3 ali V4 ?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Ne maj 02, 2004 4:13 pm

zdej za verzijo ne vem več na pamet, bi moral pogledat na pakungo. barve so zelene, mislim pa da srednja varijanta izmed treh kar se tiče temperaturne vzdržljivosti
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 02, 2004 4:36 pm

CarInvent je napisal/-a:zdej za verzijo ne vem več na pamet, bi moral pogledat na pakungo. barve so zelene, mislim pa da srednja varijanta izmed treh kar se tiče temperaturne vzdržljivosti


Vem vse to, vendar EBC nenehno izboljšuje mešanico, tko da je najnovejša GreenStuff zdele V4, torej četrta generacija
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Ne maj 02, 2004 6:48 pm

imam jih nekje od oktobra
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Ne maj 02, 2004 8:02 pm

kaj pa vem če je potreba po menjavi za kakšne brembote pri "navadnih" avtih.

sem se vozil z avtom z bremboti in brez pa nisem opazil neke razlike???
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne maj 02, 2004 8:33 pm

glede brembo max diskov jih za moj avto tudi ni bilo, pa so iz trgovine poklicali v tovarno pa so jih naredili.Cena je bila ista, samo na njih sem čakal skoraj tri mesece.Rekli so ,da ko naredijo serijo navadnih do konca ,potem ti naredijo po naročilu, zato daljši rok dobave. :wink:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po maj 03, 2004 12:51 am

Ma ja ampak mislm kaka pi zda rija je to da majo MAX za Srbski Klump kokr je Yugo, ni ga pa za mojga kupeja?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Po maj 03, 2004 9:00 am

infiniti je napisal/-a:Ma ja ampak mislm kaka pi zda rija je to da majo MAX za Srbski Klump kokr je Yugo, ni ga pa za mojga kupeja?


Zato, ker MAX za "Srbski KLUMP" paše na Uno Turbo!

Pa še neki... Z mojim "Srbskim KLUMPOM" nažgem tvojo "Korejsko JAJCO" da ti ni nič jasn :evil:
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Po maj 03, 2004 9:09 am

CarInvent je napisal/-a:sam imam GreenStuff in grejo v ponedeljek ven, ker slabo bremzajo in cvijlijo non stop, pa nazaj original notr. je pa to v kombinaciji z original diski. lahko da je drugje drugače. zelo razočaran


...zato pa dirkalne zavore niso primerne za vsakodnevno vožnjo. Takšen sistem je potrebno najprej ogret na delovno tempereturo, šele potem dela 100%. Prava groza je pozimi, ko potrebujejo zavore kar nekaj časa da se ogrejejo. Pa še na kakšnih daljših odsekih brez zaviranja se ponovno ohladijo, pa si spet na začetku - nezadovoljen. Kar se pa cviljenja tiče... Koga pa na dirkalnem avtu moti cviljenje zavor. Pomembno je da se avto ustavi - tudi na koncu brzinca.
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Po maj 03, 2004 9:17 am

fric je napisal/-a:
CarInvent je napisal/-a:sam imam GreenStuff in grejo v ponedeljek ven, ker slabo bremzajo in cvijlijo non stop, pa nazaj original notr. je pa to v kombinaciji z original diski. lahko da je drugje drugače. zelo razočaran


...zato pa dirkalne zavore niso primerne za vsakodnevno vožnjo. Takšen sistem je potrebno najprej ogret na delovno tempereturo, šele potem dela 100%. Prava groza je pozimi, ko potrebujejo zavore kar nekaj časa da se ogrejejo. Pa še na kakšnih daljših odsekih brez zaviranja se ponovno ohladijo, pa si spet na začetku - nezadovoljen. Kar se pa cviljenja tiče... Koga pa na dirkalnem avtu moti cviljenje zavor. Pomembno je da se avto ustavi - tudi na koncu brzinca.


To se pa nebi cisto strinja, res da govorim o WRC ampak, svedska najdaljsa etapa ma eno ravnino , k se vozjo brez bremzanja svaj 30 sek. (tam se zavore posteno ohladijo) in zadeva mora dela tud ko je mrzla, je pa res da hladne bremze delajo slabse kot ogrete.

Poleg tega ma Porsche dirkalne zavore na recno 911 pa je ralika med hladnim bremzanjem in toplim 2 do 3 metre.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName Po maj 03, 2004 11:13 am

torstorm a bi se ti dal napisat podatke kje si jih narocil za svoj avto? js bi si jih tud dal delat...
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 1 gost