Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Fedre...

Napisal/-a xandrej Če maj 06, 2004 11:50 am

No tako je rad bi spustil avto pa me zanima kaj vi pravite... Fedre bi naj bile eibach ampak so verry drage sem pa nekje slišal, da bi naj bile FK fedre kao cenejša verzija eibacha... Ve kdo kaj več o tem? Pa če mogoče lahko kdo zrihra kake Eibache bolj za poceni... Pridejo namreč 270 EUR...
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Če maj 06, 2004 11:53 am

Jaz sem kupoval vzmeti ta teden! Za primerjavo:

Apex: 32000 SIT
FK: 31000 SIT

To so cene iz trgovine! Jaz sem pa FK vzmeti dobil za 25000 SIT iz avstrije skupaj s papirji!

Toliko jaz o tem!


LP
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če maj 06, 2004 11:55 am

Če so kaj slabše kvalitete ne kupovat slabih fedrov za tako velik avto. Enako velja za amortizerje.

Če so pa iste kvalitete, pol pa takoj nabav, pa še men povej, da si jih za svojga dobim
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če maj 06, 2004 12:23 pm

Ja saj to sprašujem ker naj bi bilo eibach pa FK eno in isto sranje samo ne vem kako je s tem saj bo še kdo povedal.... Mater sem klical v italijo se je oni smejal pa je rekel vse se dobi po nekaj evrov samo Eibach so pa dragi... No in to je to...
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Napisal/-a obi Če maj 06, 2004 12:25 pm

če imaš dosti soldov v žepu raje kupi eibach ker s temi zadevami kot so fedre se ni za igrat in neki izmet ali pa lov cost kupovat.
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če maj 06, 2004 1:02 pm

xandrej je napisal/-a:Ja saj to sprašujem ker naj bi bilo eibach pa FK eno in isto sranje samo ne vem kako je s tem saj bo še kdo povedal.... Mater sem klical v italijo se je oni smejal pa je rekel vse se dobi po nekaj evrov samo Eibach so pa dragi... No in to je to...


Ti, jest mislm da noben ti nau tistih 20-25kSIT šenku, aibachi pa tud niso tolk precenjeni, tako da bi se jih jest raje izognu na tvojem mestu. Itak da z velikimi avti pridejo veliki stroški. Raje enkrat pa takrat orenk kot pa nov avto kupvat.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Če maj 06, 2004 9:54 pm

To da so enaki kot Eibach... mam že poln k! To ti danes že vsak nalaga. Glih dons mi je prodajalec v neimenovani trgovini zatrjeval, da so Apex v bistvu isto kot Eibach, samo.... bla bla bla! Verjetno ni cena kr tako. Js sem se odloču za Vogtland (in vem, da niso isto kot Eibach :lol: ) , ki so nekako 20% dražje od Apex. FK sicer ne poznam dovolj dobro, ti pa že neki pove to, da jih delajo Nemci in to že nekaj desetletij.
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Pe jul 02, 2004 9:12 pm

jaz sem mel apex na vseh avtih pa so se zelo vredu obnesle, niso se nič posedle kot nekateri trdijo.Če ma en pač eibach drugi pa FK,... bo vsak svojo hvalil drugo pa bo vse zanič itd.Je mel kolega na istem avtu eibach, pa ni bilo razlike.Če pa vam ni jasno zakaj so nemške tako drage, pa si poglejte cene VW in Audi-ov pa vam bo vse jasno.Ni vse najboljše kaj je drago.Drugače pa dela apex fedre in amortizerje tudi za A grupo avtomobilov za dirke.Firma ma certifikat ISO 9001/9002 in če komu ni jasno kaj to pomeni, si naj malo prebere in potem govori dalje neumne stvari.Če bi bile te fedre slabe tega certifikata firma zagotovo ne bi mogla dobiti.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe jul 02, 2004 10:35 pm

BI razumel da bi moral vsak mesec dati zato 20k vec, ampak ne ko jih bos imel potem nekaj casa. Ne sparaj, ker ce kupuje kupi enkrat pa takrat tako kot se zagre. Se ti bo potem oddolzilo na cesti. Res ne stekam.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Pe jul 02, 2004 11:59 pm

xandrej je napisal/-a:Ja saj to sprašujem ker naj bi bilo eibach pa FK eno in isto sranje samo ne vem kako je s tem saj bo še kdo povedal....


Fantje, mesate pojme med sabo in samo napol poslusate, ko vam kdo kaj pove, potem pa trosite naokoli polresnice in kavarniske zgodbe iz katerih pride rezultat podoben rezultatu otroske igre "telefon", skratka nekaj povsem drugega kot je bilo povedano.

Listen very carefully, I will say this only once: (citiram)

"Eibach in FK fedre delajo fizicno v isti tovarni"

To ne pomeni da so isti, ne pomeni da so slabsi, ne pomeni da so boljsi, skratka, ne pomeni prakticno nic. Iz tega stavka je potem izsel mit, da je FK isto kot Eibach.

Buce.

/jan

P.S: Na avtu imam FK fedre.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S So jul 03, 2004 12:10 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T So jul 03, 2004 12:20 am

G-4S je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:"Eibach in FK fedre delajo fizicno v isti tovarni"


Hočeš rečt da štange oz. žice delajo v isti tovarni. Krvijo jih pa vsak zase. In ravno v tem je trik. Torej kakšne so krivine, ali je žica hladno ali toplotno krivljena,... Na koncu odločajo malenkosti.


Exactly. Pa tudi ce jih krivijo v isti tovarni. Pa tudi ce so obojne hladno ali toplo krivljene. Vseeno je. Eibach ima svojo razvojno dokumentacijo, nacrte ter kvalitativne zahteve, FK pa povsem svoje. Eibach zmece ogromno denarja v reklamo. Mogoce so tudi zato drazji. Mi navadni smrtniki ne moremo tega vedeti, nas nategujejo z bucami od vseh strani, glavno da se o tem govori in da se folk po forumih krega, cigave so boljse (in kdo ma daljsega).

/jan
 
Uporabniški avatar
AnDr3jC3K
Novinec
 
Prispevkov: 246
Pridružen: Ne feb 23, 2003 7:24 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a AnDr3jC3K So jul 03, 2004 1:11 am

1.8T je napisal/-a:
G-4S je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:"Eibach in FK fedre delajo fizicno v isti tovarni"


Hočeš rečt da štange oz. žice delajo v isti tovarni. Krvijo jih pa vsak zase. In ravno v tem je trik. Torej kakšne so krivine, ali je žica hladno ali toplotno krivljena,... Na koncu odločajo malenkosti.


Exactly. Pa tudi ce jih krivijo v isti tovarni. Pa tudi ce so obojne hladno ali toplo krivljene. Vseeno je. Eibach ima svojo razvojno dokumentacijo, nacrte ter kvalitativne zahteve, FK pa povsem svoje. Eibach zmece ogromno denarja v reklamo. Mogoce so tudi zato drazji. Mi navadni smrtniki ne moremo tega vedeti, nas nategujejo z bucami od vseh strani, glavno da se o tem govori in da se folk po forumih krega, cigave so boljse (in kdo ma daljsega).

/jan


Lepo napisano.
Se popolnoma strinjam.
Kljub temu pa mislim da je boljše da raje konkretno plačaš in se ti na cesti kasneje tut obrestuje. Odvisno pa je tut od tega, kakšen stil vožnje imaš.

LP
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S So jul 03, 2004 9:12 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T So jul 03, 2004 10:04 am

G-4S je napisal/-a:Človek je lepo vprašal, ni mu treba zdej buč prodajat, da so vsi fedri isti :roll:


Saj sem ti dal prav. Mogoce nisi natancno prebral mojega odgovora v celoti. Naj se citiram: "Eibach ima svojo razvojno dokumentacijo, nacrte ter kvalitativne zahteve, FK pa povsem svoje."

Na kratko, niso vsi fedri enaki. Ne vem pa, ce smo v stanju opaziti kaksno bistveno razliko, saj bi za to potrebovali veliko casa in znanja, predvsem pa vse te razlicne fedre, amortizerje ter zaprto testno progo za kaksen mesec. Potem bi lahko modrovali.

/jan
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S So jul 03, 2004 10:16 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T So jul 03, 2004 10:01 pm

G-4S je napisal/-a:To je res, ampak med kakšnimi proizvajalci so opazne razlike tudi nam, ki imamo avto za vsakdanjo vožnjo. Prej sem navedel primer iz lastnih izkušenj v zvezi z Apexi (s katerimi sem bil zelo zadovoljen) in z Eibachi (s katerimi sem ravnotako zadovoljen, ker so bolj udobni, medtem ko so bili Apexi malce bolj "dirkaški" :P ).


Jaz pa slisim glih obratno :?

Morda kombinacija amortizer-feder, kaj pa vem.

Predvsem mi je slo na zivce vse skupaj takrat, ko sem se sam odlocal za podvozje. Saj me verjetno razumes, ker si kot marsikdo sel skozi to. Pregledas vse na netu, vsi hvalijo vse produkte. Potem beres mnenja in na koncu ugotovis, da ali so to njegove prve sportne fedre, ali pa oseba sploh se nima avtomobila in "znanje" pobira iz forumov.

Tisti, ki pa so zares relevantni, kateri so vse to zares sprobali, pa *nikoli* ne napisejo na web recenzije recimo HR vs. FK. vs. Vogtland vs. Apex. To me moti. Vsak nabija svoje, ni pa zaresne primerjave.

Poitem se pa odpravis do recimo Jemca, ki ti pa itak pove znano dejstvo, da pod 3000EUR itak sploh ne razmisljaj o podvozju, ker ni vreden svojega imena in je vse isti k*****.

Zdej pa vedi hudica.

/jan
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jul 03, 2004 10:03 pm

kakšne pa maš amortizerje, pa za koliko maš znižan avto. :wink:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov