Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...

Glede na oba texta:

Na svojemu avtu bi vseeno opravil Chip Tuning
19
86%
Glede na prebrano bom raje pustil zadevo "Stock"
3
14%
 
Skupaj glasov : 22
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Test Chip Tuning rešitev za turbo motorje

Napisal/-a INFINITI Po maj 10, 2004 5:22 pm

Ekola tukaj sta 2 testa ki ju je opravil Nemški cajtung AutoBild.
Mislim da bojo vsi zainteresirani za dotične predelave lahko tukaj našli precej odgovorov kar se tiče rezultatov in posledic takšnih posegov, še posebej zanimiv pa je komentar glede izgovora ki ga tunerji največkrat izrabijo
"saj to je isti (100km in 115KM) motor, mi samo izrabimo potencijal"
Skratka veliko odgovorov:

Test Čipkov za Bencinarje:
http://www.autobild.de/drucken_alles.ph ... el_id=5183

Test Čipkov za Dizlne
http://www.autobild.de/drucken_alles.ph ... el_id=1689



Prijetno branje in bodite pozorni na to kar piše v textu preden komentirate kar koli

LP
Zadnjič spremenil INFINITI, dne Po maj 10, 2004 11:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
_spirit_
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: So avg 23, 2003 4:02 am
Kraj: Koper

Napisal/-a _spirit_ Po maj 10, 2004 5:24 pm

Žal ne razumem nemško :sadd
 
Uporabniški avatar
Jasmy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: To sep 16, 2003 5:01 pm
Kraj: Veleje

Napisal/-a Jasmy Po maj 10, 2004 6:00 pm

Neki razumem neki ne, ampak vseen bi prosla za slovenski prevod.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 10, 2004 6:13 pm

Nič nisn bral, čakam na slo verzijo, ampak nekako imam občutek, da bomo spet slišali isto zgodbo v 5025ti verziji... Eh :roll:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 10, 2004 6:39 pm

Ble ble... nimam kam dat cipa :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po maj 10, 2004 6:41 pm

Zlo na kratko: ugotovili so da chipanje zelo dobro dvigne "moč", posledice pa so vedno uničevanje motorja, turbine in pogonskih sklopov kot so menjalnik, sklopka, pogonske gredi. Komentar je tudi bil da je edina skupna stvar ki jo imata tako 1.8T motor z 150KM ali 225 KM; blok motorja, vse drugo kar pa je je iz drugih materijalov in ima drugačne lastnosti. Največji problem so omenili pa je pregrevanje, ker intercooler ne uspeva hladiti zraka pod povečanimi pritiski, in se potem dobesedno topijo batni obročki in podobno.
Suma sumarum - drag špas za kratek čas - to je bila ugotovitev AutoBilda

LP
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 10, 2004 6:53 pm

Se pravi nič novega....
 
Uporabniški avatar
SomebodyX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Sr feb 25, 2004 5:56 pm

Napisal/-a SomebodyX Po maj 10, 2004 9:46 pm

se pravi na TT 1.8 180km se splača ali ne?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po maj 10, 2004 9:50 pm

SomebodyX je napisal/-a:se pravi na TT 1.8 180km se splača ali ne?


Hmm, preberi članek v celoti in ugotovi sam če se glede na svoj stil vožnje in denarnico
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 10, 2004 11:05 pm

Naj ze nekdo poprav naslov teme (moderator ali pa infiniti) -> Test Chip Tuning rešitev za trubo motorje
LP
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po maj 10, 2004 11:22 pm

infiniti je napisal/-a:
SomebodyX je napisal/-a:se pravi na TT 1.8 180km se splača ali ne?


Hmm, preberi članek v celoti in ugotovi sam če se glede na svoj stil vožnje in denarnico


Ce das se vecji intercooler gor imas se kaksno moznost da motor prezivi vec casa, ce ne pa ne, pa tud injektorje moras zamenjat, no chip tuning je koncno zelo drag sport, tako kot sportni fedri, ki ne pripomorejo nic, ce nimas se amortizerjev predelanih.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To maj 11, 2004 4:52 pm

tako kot sportni fedri, ki ne pripomorejo nic, ce nimas se amortizerjev predelanih.


Vidim, da govoris iz lastnih izkusenj..verjtno se se nisi peljal z avtom, ki ima pomenjane samo fedre.. :x
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To maj 11, 2004 5:07 pm

Ok jst zdej nism šou tega brt...sam...a mislte da bi recimo povečanje iz 90 na 110 (govorim PSA 2.0 HDI motor) res tok škodl motorju?
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To maj 11, 2004 10:38 pm

Shatzy je napisal/-a:Ok jst zdej nism šou tega brt...sam...a mislte da bi recimo povečanje iz 90 na 110 (govorim PSA 2.0 HDI motor) res tok škodl motorju?


Ze prevec pogosta vprasanja, ki nima nobeden konkretnega odgovora kako pa kaj.

Skoduje ali ne skoduje. Seveda skoduje, sploh ce lastnik ne uposteva nekaj pravil turbo motorjev, potem to sploh velja. Clanka nisem bral, sploh ce je v nemscini :roll:, ampak so avtomobili z ze vec kot 200.000km ki so bili chipi menjani ze od samega zacetka pa do sedaj nobenega problema. Ehhh...tako bom rekel, kakrsen lastnik taksen avto.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To maj 11, 2004 10:40 pm

Sprašujem zato, ker so gor nekateri govoril o povečanju moči za več kot 50 žrebcev, jst pa ciljam "samo" na + 20...pa glede na to, da citroen ma dva HDIja enga 90 pa enga 110 konjskega, se mi zdi da povečanje moči 90 konjskemu ne bi smel tok drastično vplivat na menjalnik, sklopko in ostale dele...al pa tut ne...a obstaja kkšna stran kjer lahko v detajle primerjaš motorje?
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 To maj 11, 2004 10:42 pm

:roll: :roll: se strinjam :bow
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To maj 11, 2004 11:28 pm

greddy je napisal/-a:
tako kot sportni fedri, ki ne pripomorejo nic, ce nimas se amortizerjev predelanih.


Vidim, da govoris iz lastnih izkusenj..verjtno se se nisi peljal z avtom, ki ima pomenjane samo fedre.. :x


Ja, shio, kle si pa u skalo... :roll:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov