Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Radetzky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne maj 02, 2004 1:06 pm
Kraj: Maribor

SDI in TDI

Napisal/-a Radetzky Ne maj 16, 2004 8:59 am

Mene zanima kakšna je razlika med SDi in TDi motorji? Imam pa VW Caddy z SDI motorjem (68km) in me zanima kaj bi vse moral zamenjat/dodat na motorju da bi bil TDI (razen turbine seveda) ?
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne maj 16, 2004 9:00 am

preprosto: preveč... :wink:

niso to legokocke... na koncu bi te prišla cena za 2 tdi motorja skupaj :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne maj 16, 2004 9:08 am

SDI je dizel v svoji najbolj osnovni obliki. Nič turbine nič intercoolerja. In ko pomisliš da stane golf s 2.0 SDI 3,8 milijončka ne veš al mislijo resno al se pa norce delajo!
 
Radetzky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne maj 02, 2004 1:06 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Radetzky Ne maj 16, 2004 9:09 am

ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne maj 16, 2004 9:13 am

jah ni glih tko... so kr velike razlike... če pogledaš tdi 130km al pa 115km tud nista ista motorja veš... :wink: čisto drugačna... skupnega imata bore malo... še najbolj očitno je to da sta oba 1,9 :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
SomebodyX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Sr feb 25, 2004 5:56 pm

Napisal/-a SomebodyX Ne maj 16, 2004 9:21 am

Radetzky je napisal/-a:ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!


to si namomenil da bi zamenjal izpušni kolktor, odmične gredi, glavo,... in kolk misliš da to pride vse skup, poleg tega pa ne verjamem da si tako mojster ko bi to sam znau rastavt pa sestavt.
to ni tko da pač daš en intercooler pa eno turbinom pa mogoče še kakšno odmično gred,...
motor ni narejen za turbino za to ga je treba v veliki meri zamenjat,... drugač pa mislim da bi ti kdo kle lahk kr podrobno povedu kaj vse je treba, tut takšni mojstri se najdejo... :wink:
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Ne maj 16, 2004 9:34 am

SomebodyX je napisal/-a:
Radetzky je napisal/-a:ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!


to si namomenil da bi zamenjal izpušni kolktor, odmične gredi, glavo,... in kolk misliš da to pride vse skup, poleg tega pa ne verjamem da si tako mojster ko bi to sam znau rastavt pa sestavt.
to ni tko da pač daš en intercooler pa eno turbinom pa mogoče še kakšno odmično gred,...
motor ni narejen za turbino za to ga je treba v veliki meri zamenjat,... drugač pa mislim da bi ti kdo kle lahk kr podrobno povedu kaj vse je treba, tut takšni mojstri se najdejo... :wink:


Tuning SDI-ja, zakaj pa ne :wink:
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne maj 16, 2004 12:58 pm

swiftrider je napisal/-a:
SomebodyX je napisal/-a:
Radetzky je napisal/-a:ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!


to si namomenil da bi zamenjal izpušni kolktor, odmične gredi, glavo,... in kolk misliš da to pride vse skup, poleg tega pa ne verjamem da si tako mojster ko bi to sam znau rastavt pa sestavt.
to ni tko da pač daš en intercooler pa eno turbinom pa mogoče še kakšno odmično gred,...
motor ni narejen za turbino za to ga je treba v veliki meri zamenjat,... drugač pa mislim da bi ti kdo kle lahk kr podrobno povedu kaj vse je treba, tut takšni mojstri se najdejo... :wink:


Tuning SDI-ja, zakaj pa ne :wink:


Ne da ne, ampak se obstajajo optimisti.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Ne maj 16, 2004 5:54 pm

Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.
Slika
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Po maj 17, 2004 10:12 am

Če ti je dovolj kakšnih 80 ali 81 KS namesto 68 KS, potem investiraš ca. 110.000 SIT v vmesnik (modul). Če pa hočeš iz SDI narediti raketo....hmmm.... potem bo pa zadeva taka, kot so ti ostali povedali.

Lp
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 17, 2004 1:37 pm

Ce si res tak potreben totih konjickov raj mejnaj motor!
Ce pa bi rad par hrckov poleg mel pa daj cipat in mir :wink:
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po maj 17, 2004 2:47 pm

din je napisal/-a:Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.


ti si pa mojster v nulo. edina stvar ki jo ni treba menjat. baltazarji :)
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po maj 17, 2004 3:16 pm

kr3mn1 je napisal/-a:
din je napisal/-a:Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.


ti si pa mojster v nulo. edina stvar ki jo ni treba menjat. baltazarji :)


kolikor je meni znano ima turbo oljno hlajenje batov, navaden pa ne - baltazar nazaj
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To maj 18, 2004 2:54 pm

din je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:
din je napisal/-a:Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.


ti si pa mojster v nulo. edina stvar ki jo ni treba menjat. baltazarji :)


kolikor je meni znano ima turbo oljno hlajenje batov, navaden pa ne - baltazar nazaj


kakor sem jaz podrl zadnje tdije in sdije so mi bli isti. ce pa ni imel hlajenja je imel pa ugani kaj? z vijaki zaprte luknje - > cevkice za napeljat. Bati pa so drugacni. blok je isti. od tdija majo zanimivo obliko. zgorevanje v batu :) za bols polnjenje in porazdelitev drgac.

2:1 zame. baltazar nazaj.
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To maj 18, 2004 3:11 pm

Po napisanem, očitno sploh videl nisi kako zgleda motor od znotraj :? pa probaj se spustit z oblakov.
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To maj 18, 2004 3:23 pm

din je napisal/-a:Po napisanem, očitno sploh videl nisi kako zgleda motor od znotraj :? pa probaj se spustit z oblakov.


sploh ves kako zgleda oljno hlajenje batov?
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To maj 18, 2004 3:25 pm

Ja jaz vem, a ti veš da sploh obstaja ?
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To maj 18, 2004 3:30 pm

din je napisal/-a:Ja jaz vem, a ti veš da sploh obstaja ?


da. kakor jest delam majo bati samo dno hlajen. in tu pridejo cevkice ki so pritrjene na spodnji strani cilindra in so obrnene navzgor. zdej pa povej kaj tu ne valja?

zgleda da premal ves da bi prevec napisal
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To maj 18, 2004 3:55 pm

to da se hladi samo spodnji del mi je jasno, saj zgoraj ga ne moreš :lol: , ampak me bega ker si še enkrat omenil cevke - sem mislil, da se zezaš. To kar sem jaz videl (šlatal :P ) so bile "dize" vgrajene v blok motorja, kanali pa povrtani v bloku, tako da ni bilo nobenih cevk. Zdaj pa ne vem, so se zgleda spremenili motorji :? . Res je pa tudi da SDI motorja nisem imel narazen in mi tudi jasno ni zakaj bi imel SDI oljno hlajenje batov, saj jih ne rabi. Vrtanje kanalov pa tudi nekaj stane :wink: .

Če pa primerjaš 1,6TD in 1,6D motor pa niti odlitek bloka motorja ni enak v to sem pa prepričan, ker sem imel oba v istem času narazen v delavnici.

Zdaj če si res imel oba narazen in da sta do pike enaka, ti moram pač verjet in sem pač klato v prazno :oops:
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To maj 18, 2004 4:05 pm

din je napisal/-a:to da se hladi samo spodnji del mi je jasno, saj zgoraj ga ne moreš :lol: , ampak me bega ker si še enkrat omenil cevke - sem mislil, da se zezaš. To kar sem jaz videl (šlatal :P ) so bile "dize" vgrajene v blok motorja, kanali pa povrtani v bloku, tako da ni bilo nobenih cevk. Zdaj pa ne vem, so se zgleda spremenili motorji :? . Res je pa tudi da SDI motorja nisem imel narazen in mi tudi jasno ni zakaj bi imel SDI oljno hlajenje batov, saj jih ne rabi. Vrtanje kanalov pa tudi nekaj stane :wink: .

Če pa primerjaš 1,6TD in 1,6D motor pa niti odlitek bloka motorja ni enak v to sem pa prepričan, ker sem imel oba v istem času narazen v delavnici.

Zdaj če si res imel oba narazen in da sta do pike enaka, ti moram pač verjet in sem pač klato v prazno :oops:


drgac reku, moja napaka. zmer se spomnem na makarone ko vidim une ukrivljene medeninaste nastavke. tuki je pomoje cenej ce gre vse z enga traku, ker SDIjev je velik manj kot tdijev sedaj.

lp, kr3mn1
...narodni heroj...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 1 gost