Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Vesi
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Ne dec 29, 2002 2:26 pm

Re: TUNING

Napisal/-a Vesi Pe jan 10, 2003 4:19 pm

Kolikor imam sam izkušenj s tem, je chip tuning zelo uredu zadeva vsaj kar se tiče užitka pri vožnji. Vem kakšna je razlika pri golfu TDI 115 Km pojačanem na 150 Km. Razlika je ogromna, res se mašini dobesedno trga. Ne vem pa če ji to škoduje. Po mojem mnenju ji najbrž res če človek pretirava.
lp
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: Re: Re: Re: TUNING

Napisal/-a Need_Power Pe jan 10, 2003 8:00 pm

SAFRANE pravi:
in sploh: mam več prijateljev ki so zaradi tega ker so imeli chip not mogli avto prodat ker se jim je mašina enostavno pregrela(a6-passat)
p oba lastnika sta stara med 50-60 let se pravi lih ne vozita da bi jima šli lasje nazaj....:-)
tko da nene NOBEDEN me ne bo prepričal da je chip tuning nekej tolk fajnega in pa da se fuuuul pozna-dej nehejte lepo vas prosim!!



Čuj SAFRANE, nekaj mi razloži prosim. Jaz razumem, da se človek odloči za chip tuning (predvsem mladi), ampak lepo te prosim, kaj pa koristi enemu 50 - 60 let staremu ateku čip tuning na avto??? Zraven pa še pišeš, da ne vozita tako, da bi šli lasje pokonci. Ker mislim da bo meni pri 60 letih 130 km dovolj (passat tdi).

V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.


Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!


P.S. Pa brez zamere


Ajde
Slika
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Re: TUNING

Napisal/-a menjekul Pe jan 10, 2003 9:30 pm

Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.

Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!



hja tole je mal smešno.zavorni sistem brembo je sam brez kakršnihkoli zadev že 300čukov.on je to že kupil.felge 18 col sam veš kok pridejo:D.
ampak polomil si ga pri tej izjavi:"za 2000 eurov pa močno dvomim,..ker 1 turbina ni pod 500 eurov.ok kot prvo 2×500=1000,ostanek je 1000 :D:D.če ne vrjameš pejd na kalkulator računat.za 2000 eurov in malo več se pa že dopi fajn turbina.in tok bo dal in to bo dobil.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Re: TUNING

Napisal/-a menjekul Pe jan 10, 2003 9:44 pm

nisem "sovražnik" ampak enostavno...uh..sj ne vem kaj napisat.neki sm dojel danes in mi je bilo nekaj bolj jasno kot doslej.ok.kdaj drugič.uglavnem je pa tko,da govorim samo tisto kar vem.vem pa da rad delaš za ac-intercar in,da ne maraš da kdo reče kaj proti mečki.priznaj:D:D.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Re: TUNING

Napisal/-a menjekul Pe jan 10, 2003 9:44 pm

nisem "sovražnik" ampak enostavno...uh..sj ne vem kaj napisat.neki sm dojel danes in mi je bilo nekaj bolj jasno kot doslej.ok.kdaj drugič.uglavnem je pa tko,da govorim samo tisto kar vem.vem pa da rad delaš za ac-intercar in,da ne maraš da kdo reče kaj proti mečki.priznaj:D:D.
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: TUNING

Napisal/-a Need_Power So jan 11, 2003 2:54 pm

Evo SAFRANE, sem našel nekaj, da te malo razdražim
citat:________________________________________________________________
tjah ..... če ti po pravici povem nimam pojma kaj mi bodo vse prej morali narediti z motorjem da bo na koncu tak in tak.
vem da mi bodo:
-dali bi-kompressor + optimacija kW
-spustili avto za 30mm dol
-dali 18'' felge dvojne prečke pet krakov 245valarje
-2x po 2 auspuha zadaj
-razširili osi za 10mm
-zadaj spremenili in bolj 'napihnili' odbijač no in spredaj tudi
morda tudi blatnike bomo videli
____________________________________________________________________

chip tuning, oz. optimizacija KW stane: od 500 euro do 1000 euro
Spuščanje avta, ajde za 500 eurov do 1000 eurov
18 col felne so 2000 eurov
2 x 2 auspuha bo vsaj 500 eurov
sprememba odbijačev vsaj 500 eurov

Če to sešteješ, te stane samo to od 4000 do 5000 evrov, samo pa še moraš prištet 2x KOMPRESOR, za katerega sicer nevem kolko stane, ampak za 1000 eurov ga ne boš dobil, pa če je na tržnici kupljen.

P.S. Nočem te žalit in podobno, ampak bi ti rad dopovedal, da tut ti včasih malo mimo sekaš s komentarji (ki se nanašajo na chip tuning za 500 eurov).


Pa lep dan.
Slika
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Re: Re: TUNING

Napisal/-a habbich To jan 14, 2003 10:34 pm

menjekul pravi:
Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.

Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!



hja tole je mal smešno.zavorni sistem brembo je sam brez kakršnihkoli zadev že 300čukov.on je to že kupil.felge 18 col sam veš kok pridejo:D.
ampak polomil si ga pri tej izjavi:"za 2000 eurov pa močno dvomim,..ker 1 turbina ni pod 500 eurov.ok kot prvo 2×500=1000,ostanek je 1000 :D:D.če ne vrjameš pejd na kalkulator računat.za 2000 eurov in malo več se pa že dopi fajn turbina.in tok bo dal in to bo dobil.


Ja turbino se že dobi, ampak moreš vedt da turbina ni vse, ti moreš predelat komplet izpušni sistem,namestiti turbino seveda tudi intercooler, zamenjat odmično gred, elektroniko, chip tuning tukaj pride u poštev... Vse to pa ne dobiš za 4000EUR. Tko da smo si na jasnem... Imel sem kolega ki je v svojga corradota vrgu 30000DEM za pičkarije da je mel na koncu 260konjev iz 1.8 mašine, pa feltne, spojlerje, in kwa je mel na koncu: enga razbitga corradota.

Chip tuning za bencinarje ne pride v poštev ker so razlike minimalne oz. jih sploh ni razen če imate bencinarja s turbino, najbolj opazne razlike so pri turbodizelaših.

Pa kar se tiče Safrane-ja, Poznam te...
Mal preveč se hvališ in nič ne bo od tega kar praviš, pa ne lagat Bedina! Dobr me ti poznaš, sva skup na srednjo hodila..

Turbino v tvoj avto dajat se mi zdi brezveze,stran metanje denarja...
Če pa bi imel avto z serijsko vgrajeno turbino, poj pa že mogoče, ker bi potem moral samo močnejšo turbino kupit in nekaj stvari še predelat in bi te prišlo veliko manj denarja ko pa montaža v avto brez turbine. Raj si za ta dnar spedeni muzko v avtu, pa še kšen LCD ubod za avto pa boš taglavn, k safran je limuzina in boš s stylingom zagnoju!

[Sporočilo uredil/a HaBBkE na dan 15.01.2003 ob 10:11 GMT]
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: TUNING

Napisal/-a X-Hair To jan 14, 2003 11:19 pm

No zdej pa ze nehajte NABIJAT kej pa kolko bo dal pa tist racun pa un koren pa levi logaritem pa desni odvod, ma se je brezveze.....

No, ko bodo KW optimirani se priporocam za en krog ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: TUNING

Napisal/-a Need_Power Če jan 16, 2003 9:14 pm

SAFRANE: kake ti kvasiš ej....
Glej zdaj: obstajata 3 vrsti turbo polnilnika. Eden se imenuje TURBO-LADER, drugi pa TURBO-KOMPRESOR. Razlika med prvim in drugim je v tem, da turbo-lader poganjajo izpušni plini, turbo-kompresor pa se poganja preko jermena iz pogonske gredi (glede pogona kompresorja nisem čist 100%, vglavnem preko nekega jermena se poganja). Drugače pa oba opravljata isto funkcijo, torej prisilno filanje zraka.

P.S. To razliko pa bi te menda že lahko vedel, saj menda prodajaš mercedeze, in bencinski mercedezi imajo nekateri turbo-kompresor, CDI pa ima turbo-lader.
Slika
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: TUNING

Napisal/-a Need_Power Pe jan 17, 2003 3:03 pm

Saj to je ravno finta....oba opravljata enako nalogo, vendar sta na različne načine gnana. Turbo lader je gnan iz izpušnih plinov, torej je pri nizkih obratih tudi malo izpušnih plinov, posledično je delovanje polnilnika slabše. Šele pri 3.000 obratih nekje je moč izpušnih plinov dovolj velika, da poženejo turbino tako, da dobiš željen rezultat.

Turbo kompresor pa ima to prednost, da je gnan od motorne gredi in zato takoj ko avto vžgeš, že dela in vleče že pri 1.000 obratih, oz. dela neglede na motorne obrate.

Ajde
Slika
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Re: Re: Re: Re: TUNING

Napisal/-a habbich Pe jan 17, 2003 3:58 pm

SAFRANE pravi:
HaBBkE pravi:
menjekul pravi:
Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.

Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!



hja tole je mal smešno.zavorni sistem brembo je sam brez kakršnihkoli zadev že 300čukov.on je to že kupil.felge 18 col sam veš kok pridejo:D.
ampak polomil si ga pri tej izjavi:"za 2000 eurov pa močno dvomim,..ker 1 turbina ni pod 500 eurov.ok kot prvo 2×500=1000,ostanek je 1000 :D:D.če ne vrjameš pejd na kalkulator računat.za 2000 eurov in malo več se pa že dopi fajn turbina.in tok bo dal in to bo dobil.


Ja turbino se že dobi, ampak moreš vedt da turbina ni vse, ti moreš predelat komplet izpušni sistem,namestiti turbino seveda tudi intercooler, zamenjat odmično gred, elektroniko, chip tuning tukaj pride u poštev... Vse to pa ne dobiš za 4000EUR. Tko da smo si na jasnem... Imel sem kolega ki je v svojga corradota vrgu 30000DEM za pičkarije da je mel na koncu 260konjev iz 1.8 mašine, pa feltne, spojlerje, in kwa je mel na koncu: enga razbitga corradota.

Chip tuning za bencinarje ne pride v poštev ker so razlike minimalne oz. jih sploh ni razen če imate bencinarja s turbino, najbolj opazne razlike so pri turbodizelaših.

Pa kar se tiče Safrane-ja, Poznam te...
Mal preveč se hvališ in nič ne bo od tega kar praviš, pa ne lagat Bedina! Dobr me ti poznaš, sva skup na srednjo hodila..

Turbino v tvoj avto dajat se mi zdi brezveze,stran metanje denarja...
Če pa bi imel avto z serijsko vgrajeno turbino, poj pa že mogoče, ker bi potem moral samo močnejšo turbino kupit in nekaj stvari še predelat in bi te prišlo veliko manj denarja ko pa montaža v avto brez turbine. Raj si za ta dnar spedeni muzko v avtu, pa še kšen LCD ubod za avto pa boš taglavn, k safran je limuzina in boš s stylingom zagnoju!

[Sporočilo uredil/a HaBBkE na dan 15.01.2003 ob 10:11 GMT]


to je res stari--poslovno limuzino tunat-vprašanje če se splača-ampak jest sm mislu v bistvu samo felge pa dol spustit pa auspuhe sej niti enga spoilerja neb dal not.
pa itak da ne bi dal turbine(to sploh nkol nism mislu)ampak če že bi dal kompressor-
habič zele mam sicer neki nogo zlomljeno ampak k se pozdravm se pa nujno dobva ker mam že vse kataloge+cenike za Safrane-a od ELIE pa tud cenik za tuning za megana so not--boš še ti mal zase kej pogledal.
lp


Ja moj katalog od elie je že mal star, lahk se kej povohava. Dej povej kdaj kej spizdiš dol u Avstrijo da greva ukup, da si felgne od elie počekiram k so res konc, al pa če sva že dol u avstriji kromirane bi sedle na megana :)
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: TUNING

Napisal/-a habbich Po jan 20, 2003 11:28 am

SAFRANE pravi:
HaBBkE pravi:
SAFRANE pravi:
HaBBkE pravi:
menjekul pravi:
Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.

Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!



hja tole je mal smešno.zavorni sistem brembo je sam brez kakršnihkoli zadev že 300čukov.on je to že kupil.felge 18 col sam veš kok pridejo:D.
ampak polomil si ga pri tej izjavi:"za 2000 eurov pa močno dvomim,..ker 1 turbina ni pod 500 eurov.ok kot prvo 2×500=1000,ostanek je 1000 :D:D.če ne vrjameš pejd na kalkulator računat.za 2000 eurov in malo več se pa že dopi fajn turbina.in tok bo dal in to bo dobil.


Ja turbino se že dobi, ampak moreš vedt da turbina ni vse, ti moreš predelat komplet izpušni sistem,namestiti turbino seveda tudi intercooler, zamenjat odmično gred, elektroniko, chip tuning tukaj pride u poštev... Vse to pa ne dobiš za 4000EUR. Tko da smo si na jasnem... Imel sem kolega ki je v svojga corradota vrgu 30000DEM za pičkarije da je mel na koncu 260konjev iz 1.8 mašine, pa feltne, spojlerje, in kwa je mel na koncu: enga razbitga corradota.

Chip tuning za bencinarje ne pride v poštev ker so razlike minimalne oz. jih sploh ni razen če imate bencinarja s turbino, najbolj opazne razlike so pri turbodizelaših.

Pa kar se tiče Safrane-ja, Poznam te...
Mal preveč se hvališ in nič ne bo od tega kar praviš, pa ne lagat Bedina! Dobr me ti poznaš, sva skup na srednjo hodila..

Turbino v tvoj avto dajat se mi zdi brezveze,stran metanje denarja...
Če pa bi imel avto z serijsko vgrajeno turbino, poj pa že mogoče, ker bi potem moral samo močnejšo turbino kupit in nekaj stvari še predelat in bi te prišlo veliko manj denarja ko pa montaža v avto brez turbine. Raj si za ta dnar spedeni muzko v avtu, pa še kšen LCD ubod za avto pa boš taglavn, k safran je limuzina in boš s stylingom zagnoju!

[Sporočilo uredil/a HaBBkE na dan 15.01.2003 ob 10:11 GMT]


to je res stari--poslovno limuzino tunat-vprašanje če se splača-ampak jest sm mislu v bistvu samo felge pa dol spustit pa auspuhe sej niti enga spoilerja neb dal not.
pa itak da ne bi dal turbine(to sploh nkol nism mislu)ampak če že bi dal kompressor-
habič zele mam sicer neki nogo zlomljeno ampak k se pozdravm se pa nujno dobva ker mam že vse kataloge+cenike za Safrane-a od ELIE pa tud cenik za tuning za megana so not--boš še ti mal zase kej pogledal.
lp


Ja moj katalog od elie je že mal star, lahk se kej povohava. Dej povej kdaj kej spizdiš dol u Avstrijo da greva ukup, da si felgne od elie počekiram k so res konc, al pa če sva že dol u avstriji kromirane bi sedle na megana :)


ja valda ni frke---aja bytheway sam tok: elia je v njemački ne austriji-ampak ni frke-jest vozm ti plačaš benz :-))hehe( sej mi sam 11-12 kur noja če boš ti plačal recva 20l/100km hehe-zezam-)
ok se slišva kej ni blema.
kva pa kej tvoja muza v megane-u včasih vem da si mel ful enih zvočnikov pa teh zajebancij?
lp

Ja zvočniki so še na svojem mestu, drgač pa so v prodaji, bom prešaltu na močnejši sistem, če te zanima... K maš na razpolago keša k banka, ti to zih ne bo problem...:D hehe
 
Skot_Racing
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe dec 06, 2002 9:36 pm

Re: TUNING

Napisal/-a Skot_Racing Po jan 20, 2003 7:38 pm

Hehe,ste mi pa mački.Vsak pove eno štorijo ki jo je slišal od tega pa tega ki jo je on slišal od unga ....

Pri 110 konjskih dizlih,ki jih s čipom spraviš na 142-ne boste verjeli-poraba se zmanjša.Preverjeno na testih. Iz 150 na 180 konjev -pri turbo traktorjih seveda (Dizlih)-kje je problem? Jst ga ne vidim. Mašina še nikoli nisem slišal da bi komu zaribala. Res pa je da se čipa ne splača menjat bencinarju ker pridobiš samo par konjev.Za par konjev se ne splača dajat 100 ali več jurjev.Pri dizlih pa je že drugo. Samo s čipom malo turbinci tlak dvigne,turbinca malo več zrakak šopne in evo-konji kr sami bežijo ven. Jst tuki ne vidim problema ne okvare,tko da jst vam sam priporočam Čip tunning če mate traktor (Dizla)
S&M Tunning.
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Re: Re: TUNING

Napisal/-a PoLOdivjan To jan 28, 2003 10:30 pm

ferrarist pravi:
iz 150 na 180 sam s chipom???NO WAY!!!
-vecji intercooler
-mogoce se kake injektorje vecje
-pol pa pumpo odpret
-mal vecja turbina
tukej je komej nekako 180 hp(se to bol ne kot ja)
sam s chipom iz 150 na max.165(bol sanje se mi zdi)
to gre skupej sam na 2.5TDI(150==>180)
to pa zato,k je 1.9TDI-150hp ze sam po sebi kar uredu navit(btw-je dizl)


mim grede, z čipom se spremenijo nastavitve turbine itd. če ostanemo pri turbini, mim grede 30+ hp...maš čipe k zvečajo za 15 za 30 in 40 hp, in to za motor 1.9 tdi 150 hp(vse rdeče).
Slika
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Re: TUNING

Napisal/-a pro2c Sr jan 29, 2003 12:27 am

...pa se splaca chip menjat na recimo 60hp masini?
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Re: Re: TUNING

Napisal/-a X-Hair Sr jan 29, 2003 6:51 am

SAFRANE pravi:
žal nimaš čisto prav:
ti moraš namreč vedt da pri turbo-tu dobiš vedno t.i. TURBO LUKNJO
kar pomeni da tja do ca. 3.000 u/min od avta ni nič-sej pol se mu strga samo še vseen.....



No ja ravno strze se mu ne, pa tudi do 3 obratov ravno ni nic od njega. Avto ze od 2000 obratov lepo vlece. OK ravno s temi obrati ne bi prehiteval samo lepo vlece, tako da si lahko zelo len s prestavno rocico. Nekako najvecji sus je pri 4200 obratih pa vse do 6000 je zadeva prav konstantna. Najvecji navor doseze ze pri 1750 obratih Slika in ima ravno crto do 4700 kar se lepo tudi cuti pri pospesevanju. Slika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Re: Re: TUNING

Napisal/-a X-Hair Sr jan 29, 2003 6:55 am

PoLOdivjan pravi:


mim grede, z čipom se spremenijo nastavitve turbine itd. če ostanemo pri turbini, mim grede 30+ hp...maš čipe k zvečajo za 15 za 30 in 40 hp, in to za motor 1.9 tdi 150 hp(vse rdeče).


Jaz sem bolj skepticen glede teh chip tuningov. Ze tako je ( kot je omenil ferraris ) dizl 150 konjev dokaj navit pol pa se vec s chipom. Slika
Za 2,5tdi pa chip 180 bi pa pomoje slo. Vsaj kolega je pravil da je masina potem dobesedno cist strgana, samo vprasanje spet koliko casa je strgana. :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Re: TUNING

Napisal/-a NoName Če jan 30, 2003 6:48 pm

Sej pravi:
Jaz sem bolj skepticen glede teh chip tuningov.

Ce te je strah da se masina nebi vec pravilno mazala pol uporabi MotorUp™ :>

lp, rok.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Re: TUNING

Napisal/-a Duke Pe jan 31, 2003 10:32 am

Tale debata me spominja na "prosti" trg z vodko v Rusiji. Tam lahko kupis vodko z imenom, tako, da zadane kot se šika, pa da ne (takoj) pobebaviš. Lahko pa se greš gorenca pa šparovca, pa vodko na "prostem" trgu kupiš. Imaš VELIKE šanse, da dobiš metanol namesto etanola. Potem pa dejansko pobebaviš, pa oslepiš itd. Hja...je pa poceni, ni kaj rečt, pa zadane tudi :)

Ampak sem hotel nekaj drugega rečt. Chip tuning ni enostavna zadeva, to je izkusilo kar nekaj Slovencev, ki so turbodiesel na ta način hudizirali, da so programe spremenili pri "ugodnih" ponudnikih. Turbina je imela previsok tlak, dotok goriva ni bil pri vseh obratih pravi itd. In potem so se motorčki ustavili. Ta tuning ni bil vec čip ampak zelo expensive. Nočem reči, da v Sloveniji ni nikogar, ki bi znal delat programe, ampak ne poznam nobenega, ki bi imel TUV žegen za te svoje chipe. Zato pač po izkušnjah verjamem enemu dobavitelju, s katerim delam svojih 6 let in do danes še z nobenim motorjem ni bilo problemov. Avtomobili, ki jih gledam vsak dan in so uščipnjeni, so do zdaj prevozili vsaj 250.000 km. Brez problemov. Dobro olje, trezna glava in zadeva deluje.

Če slučajno koga firbec matra, lahko tudi kaj več na info@lindempa.si

Pozdrav
počas dobr pride
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov