SAFRANE pravi:
in sploh: mam več prijateljev ki so zaradi tega ker so imeli chip not mogli avto prodat ker se jim je mašina enostavno pregrela(a6-passat)
p oba lastnika sta stara med 50-60 let se pravi lih ne vozita da bi jima šli lasje nazaj....
tko da nene NOBEDEN me ne bo prepričal da je chip tuning nekej tolk fajnega in pa da se fuuuul pozna-dej nehejte lepo vas prosim!!
Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.
Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!
menjekul pravi:Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.
Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!
hja tole je mal smešno.zavorni sistem brembo je sam brez kakršnihkoli zadev že 300čukov.on je to že kupil.felge 18 col sam veš kok pridejo:D.
ampak polomil si ga pri tej izjavi:"za 2000 eurov pa močno dvomim,..ker 1 turbina ni pod 500 eurov.ok kot prvo 2×500=1000,ostanek je 1000 :D.če ne vrjameš pejd na kalkulator računat.za 2000 eurov in malo več se pa že dopi fajn turbina.in tok bo dal in to bo dobil.
SAFRANE pravi:HaBBkE pravi:menjekul pravi:Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.
Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!
hja tole je mal smešno.zavorni sistem brembo je sam brez kakršnihkoli zadev že 300čukov.on je to že kupil.felge 18 col sam veš kok pridejo:D.
ampak polomil si ga pri tej izjavi:"za 2000 eurov pa močno dvomim,..ker 1 turbina ni pod 500 eurov.ok kot prvo 2×500=1000,ostanek je 1000 :D.če ne vrjameš pejd na kalkulator računat.za 2000 eurov in malo več se pa že dopi fajn turbina.in tok bo dal in to bo dobil.
Ja turbino se že dobi, ampak moreš vedt da turbina ni vse, ti moreš predelat komplet izpušni sistem,namestiti turbino seveda tudi intercooler, zamenjat odmično gred, elektroniko, chip tuning tukaj pride u poštev... Vse to pa ne dobiš za 4000EUR. Tko da smo si na jasnem... Imel sem kolega ki je v svojga corradota vrgu 30000DEM za pičkarije da je mel na koncu 260konjev iz 1.8 mašine, pa feltne, spojlerje, in kwa je mel na koncu: enga razbitga corradota.
Chip tuning za bencinarje ne pride v poštev ker so razlike minimalne oz. jih sploh ni razen če imate bencinarja s turbino, najbolj opazne razlike so pri turbodizelaših.
Pa kar se tiče Safrane-ja, Poznam te...
Mal preveč se hvališ in nič ne bo od tega kar praviš, pa ne lagat Bedina! Dobr me ti poznaš, sva skup na srednjo hodila..
Turbino v tvoj avto dajat se mi zdi brezveze,stran metanje denarja...
Če pa bi imel avto z serijsko vgrajeno turbino, poj pa že mogoče, ker bi potem moral samo močnejšo turbino kupit in nekaj stvari še predelat in bi te prišlo veliko manj denarja ko pa montaža v avto brez turbine. Raj si za ta dnar spedeni muzko v avtu, pa še kšen LCD ubod za avto pa boš taglavn, k safran je limuzina in boš s stylingom zagnoju!
[Sporočilo uredil/a HaBBkE na dan 15.01.2003 ob 10:11 GMT]
to je res stari--poslovno limuzino tunat-vprašanje če se splača-ampak jest sm mislu v bistvu samo felge pa dol spustit pa auspuhe sej niti enga spoilerja neb dal not.
pa itak da ne bi dal turbine(to sploh nkol nism mislu)ampak če že bi dal kompressor-
habič zele mam sicer neki nogo zlomljeno ampak k se pozdravm se pa nujno dobva ker mam že vse kataloge+cenike za Safrane-a od ELIE pa tud cenik za tuning za megana so not--boš še ti mal zase kej pogledal.
lp
SAFRANE pravi:HaBBkE pravi:SAFRANE pravi:HaBBkE pravi:menjekul pravi:Need_Power pravi:
V enem drugem postu pa praviš, da boš naredil BI TURBO s tvojega safrana, pa to za 5000 eurov. Pol pa še napišeš, da boš dobil zravn 18 colske felne, pa nove fedre/amortizerje, pa nevem kaj še vse. Samo felne z gumami stanejo 2000 eurov najmanj....pa amotizerji tut skor 1000 eurov (taki malo boljši, nastavljivi)...torej samo felne + fedre te stanejo 3000 eurov. Za 2000 eurov pa močno dvomim, da boš potem dobil dobro predelavo motorja, ker ena turbina sigurno ni pod 500 eurov.
Zdaj pa se še ti malo zamisli kaj pišeš!
hja tole je mal smešno.zavorni sistem brembo je sam brez kakršnihkoli zadev že 300čukov.on je to že kupil.felge 18 col sam veš kok pridejo:D.
ampak polomil si ga pri tej izjavi:"za 2000 eurov pa močno dvomim,..ker 1 turbina ni pod 500 eurov.ok kot prvo 2×500=1000,ostanek je 1000 :D.če ne vrjameš pejd na kalkulator računat.za 2000 eurov in malo več se pa že dopi fajn turbina.in tok bo dal in to bo dobil.
Ja turbino se že dobi, ampak moreš vedt da turbina ni vse, ti moreš predelat komplet izpušni sistem,namestiti turbino seveda tudi intercooler, zamenjat odmično gred, elektroniko, chip tuning tukaj pride u poštev... Vse to pa ne dobiš za 4000EUR. Tko da smo si na jasnem... Imel sem kolega ki je v svojga corradota vrgu 30000DEM za pičkarije da je mel na koncu 260konjev iz 1.8 mašine, pa feltne, spojlerje, in kwa je mel na koncu: enga razbitga corradota.
Chip tuning za bencinarje ne pride v poštev ker so razlike minimalne oz. jih sploh ni razen če imate bencinarja s turbino, najbolj opazne razlike so pri turbodizelaših.
Pa kar se tiče Safrane-ja, Poznam te...
Mal preveč se hvališ in nič ne bo od tega kar praviš, pa ne lagat Bedina! Dobr me ti poznaš, sva skup na srednjo hodila..
Turbino v tvoj avto dajat se mi zdi brezveze,stran metanje denarja...
Če pa bi imel avto z serijsko vgrajeno turbino, poj pa že mogoče, ker bi potem moral samo močnejšo turbino kupit in nekaj stvari še predelat in bi te prišlo veliko manj denarja ko pa montaža v avto brez turbine. Raj si za ta dnar spedeni muzko v avtu, pa še kšen LCD ubod za avto pa boš taglavn, k safran je limuzina in boš s stylingom zagnoju!
[Sporočilo uredil/a HaBBkE na dan 15.01.2003 ob 10:11 GMT]
to je res stari--poslovno limuzino tunat-vprašanje če se splača-ampak jest sm mislu v bistvu samo felge pa dol spustit pa auspuhe sej niti enga spoilerja neb dal not.
pa itak da ne bi dal turbine(to sploh nkol nism mislu)ampak če že bi dal kompressor-
habič zele mam sicer neki nogo zlomljeno ampak k se pozdravm se pa nujno dobva ker mam že vse kataloge+cenike za Safrane-a od ELIE pa tud cenik za tuning za megana so not--boš še ti mal zase kej pogledal.
lp
Ja moj katalog od elie je že mal star, lahk se kej povohava. Dej povej kdaj kej spizdiš dol u Avstrijo da greva ukup, da si felgne od elie počekiram k so res konc, al pa če sva že dol u avstriji kromirane bi sedle na megana
ja valda ni frke---aja bytheway sam tok: elia je v njemački ne austriji-ampak ni frke-jest vozm ti plačaš benz )hehe( sej mi sam 11-12 kur noja če boš ti plačal recva 20l/100km hehe-zezam-)
ok se slišva kej ni blema.
kva pa kej tvoja muza v megane-u včasih vem da si mel ful enih zvočnikov pa teh zajebancij?
lp
ferrarist pravi:
iz 150 na 180 sam s chipom???NO WAY!!!
-vecji intercooler
-mogoce se kake injektorje vecje
-pol pa pumpo odpret
-mal vecja turbina
tukej je komej nekako 180 hp(se to bol ne kot ja)
sam s chipom iz 150 na max.165(bol sanje se mi zdi)
to gre skupej sam na 2.5TDI(150==>180)
to pa zato,k je 1.9TDI-150hp ze sam po sebi kar uredu navit(btw-je dizl)
SAFRANE pravi:
žal nimaš čisto prav:
ti moraš namreč vedt da pri turbo-tu dobiš vedno t.i. TURBO LUKNJO
kar pomeni da tja do ca. 3.000 u/min od avta ni nič-sej pol se mu strga samo še vseen.....
PoLOdivjan pravi:
mim grede, z čipom se spremenijo nastavitve turbine itd. če ostanemo pri turbini, mim grede 30+ hp...maš čipe k zvečajo za 15 za 30 in 40 hp, in to za motor 1.9 tdi 150 hp(vse rdeče).
Sej pravi:
Jaz sem bolj skepticen glede teh chip tuningov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov