Klausz je napisal/-a:Podobn je vanos pr BMW, sam da se tam hitrost odpiranja ventilov prilagaja brezstopenjsko glede na rezim delovanja motorja...
jky je napisal/-a:mislis VTEC?
CupraR je napisal/-a:Tako je VTI je samo oznak opreme: tehnologija se pa imenuje V-TEC. Na kratko: pri nizkih vrtljajih osttane en sesalni ventil zaprt, kar poveča vrtinčenje revne zmesi zraka in goriva-manjša poraba. V praksi pomen da je avto pod 4500 (oz 5500 VTI) dost lenpol se pa začne zabava
CupraR je napisal/-a:Tako je VTI je samo oznak opreme: tehnologija se pa imenuje V-TEC. Na kratko: pri nizkih vrtljajih osttane en sesalni ventil zaprt, kar poveča vrtinčenje revne zmesi zraka in goriva-manjša poraba. V praksi pomen da je avto pod 4500 (oz 5500 VTI) dost lenpol se pa začne zabava
Viper123 je napisal/-a:VTi [DOHC] -> 160KM
ESi [SOHC] -> 125KM
LSi [SOHC] -> 115KM
VTEC pri B16A (beri VTi) deluje tako kot je bilo že 211254124x povedano, da pri približno 5500rpm preklopi na drugačne odmičnjake, ki so ostrejši in imajo dalši odpiralni čas. Namen tega je PRIDOBITI MOČ! V nižjih vrtjajih ima tak motor več navor in nekoliko manjšo porabo kot pa če ne bi imel tega VTEC sistema, mad 5500rpm pa VTEC služi čimvečji moči!
VTEC pri D16Z (beri ESi) pa deluje tako kot pri VTi s to razliko, da se spreminjajo samo profili sesalnih gredi.
VTEC-E pri D15Z pa deluje tako kot je napisal že CupraR.
LP
s.Hio je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Tako je VTI je samo oznak opreme: tehnologija se pa imenuje V-TEC. Na kratko: pri nizkih vrtljajih osttane en sesalni ventil zaprt, kar poveča vrtinčenje revne zmesi zraka in goriva-manjša poraba. V praksi pomen da je avto pod 4500 (oz 5500 VTI) dost lenpol se pa začne zabava
zakaj pa ma potem navaden honda 1.6 125KM, VTi pa 150? a mi znas potem razlozit kje se ta oprema pozna? pa oba sta vtec, in oba 1.6. Tistih 25 konjev ne da nalepka zadaj, na kateri pise VTi, tu je razlika v celem vbrizgalnem in izpusnem sistemu, komplet motor bi moral bit drugi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov