Tukaj si lahko prebereš kako je pri BMW-jih E39 (serija 5, 96+)
za e39 do vključno letnika 2000 gre takole: kratko skleneš pina 7 in 19 v diagnostičnem konektorju:
Postopek:
- kontakt izključen, odpreš pokrov
- s kosom žice kratko skleneš pina 7 in 19
- daš kontakt (ključ v položaj 2)
- počakaš 3 sekunde (za reset oljnega intervala) ali 12 sekund (za reset napisa Inspection)
- odstraniš žico
- namestiš pokrov nazaj
- odvzameš kontakt
- če ne uspe v prvem poskusu, ponoviš, ampk počakaj vsaj 10 sekund pred naslednjim poskusom
Na sliki so pini obkroženi z rdečim. Kot orientacija naj ti služi sredina konektorja (PacMan)
To pa je potrebno orodje
pri modelih 2001 in novejših pa gre vse iz kabine, link je spodaj
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm
Vir: UDM (
www.BMWslo.com )
[Sporočilo uredil/a BiMMER na dan 27.12.2002 ob 11:59 GMT]