Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

štimanje max. in min. obratov !?

Napisal/-a Golden eye Ne maj 23, 2004 4:01 pm

Imam golf 2 disel. Sem gledu neki mašino in vidu da lahko štimam idle mode al pa kok daš lahko največ gasa. Mininalne obrate sem naštimal tko, da zdej ko vžgem avto se ne trese več tako močno :D .
Kaj pa glede max. obratov (men se zdi da tist ni dobr premikat). Al pridom še kaj moči :twisted: in s tem prej sfukam motor?! Kaj vi menite :?: ???
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne maj 23, 2004 4:37 pm

Zdej če si naštimal 'štantgas' previsoko bo avto v prostem teku več kuril (morm rečt da se je pri meni kar poznalo cca. 200 rpm.), glede na max gasa pa pusti raje pri miru ker lahko nardiš veliko več slabega kot dobrega ;) - sploh pri dizlu, kateri 'ne mara' visokih obratov.
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Ne maj 23, 2004 5:16 pm

a se da še kaj na hitr naštimat da bi ven dobil kakšen konjiček?! :roll:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne maj 23, 2004 5:53 pm

Pust tko kot je...lohk na bosch pumpi povečaš vbriz nafte,sam pol ti bo avto več kuru.po možnosti še mal kadil,pa malce bolj bo šel...sam kot pravim...pusti tko kot je!
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Ne maj 23, 2004 6:30 pm

ok se rajš ne bom igral ja :cry:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne maj 23, 2004 7:55 pm

Pozdravček!

Nastavljanje bosch črpalke je komplicirana zadeva, in če se ne spoznaš na to, je boljše da pustiš stvar pri miru. Nastavljanje prostega teka ti ne da več moči, samo motor lepše teče, moraš pa paziti, da ne dvigneš vrtljajev preveč, ker boš imel težave s prestavljanjem v vzvratno. Ker se motor preveč vrti zna ropotati v menjalniku ko prestaviš v vzvratno.

Pa še kratka pripomba glede hitrega dviga moči motorja. S preprostim nastavljanjem ne boš mogel dobiti več moči v motorju. Dosežeš lahko le malo lepše delovanje.

Lp Tristan01
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Ne maj 23, 2004 9:23 pm

ok. S filtrom nebi nč prdobu? Odmična gred me tud ne zanima! Premikanje glav?? Kaj pa še sploh ostane?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 23, 2004 9:45 pm

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po maj 24, 2004 11:34 am

lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Sej nisem neumen pa obrate v prostem teku navil do fula :twisted: . Premaknil sem čist mal (prbližen 100 RPM), v rikverc pa čist normalen dela :) :lol: :lol:
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po maj 24, 2004 11:35 am

btw: kok pa pride kok kaj mašina 1.6D 75 KM za golfa
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 24, 2004 11:50 am

Sej nisem reku da si neumen........ sam LOL kere izjave majo nekateri :)
EJ pojma nimam kok bi prišla 1.6 TD mašina..... mal oglasnik poglej al pa u kako italijo al pa avstrijo na odpad zavij :twisted:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz Po maj 24, 2004 11:55 am

Hm, rikverc ni sinhroniziran in kdor bi poznal golga II., bi pac vedu, da hitr skrta ce nimas obcutka za dajat v rikverc...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po maj 24, 2004 12:03 pm

Redki avti majo sinhroniziran rikverc.

Pri golfu II ne sme nč škrtat če je vse tko k treba...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 24, 2004 1:33 pm

Golden eye je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Sej nisem neumen pa obrate v prostem teku navil do fula :twisted: . Premaknil sem čist mal (prbližen 100 RPM), v rikverc pa čist normalen dela :) :lol: :lol:



In kaj si s tem naredo ce smem uprasat? Sam porabo si zvisal, pri denarnici se ti bo poznal to edin!
Eh eni majo res prevec casa :lol: :D
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 24, 2004 1:37 pm

Golden eye je napisal/-a:btw: kok pa pride kok kaj mašina 1.6D 75 KM za golfa


Cene za navadne 1.6d so okol 50k, tote pa se prav mal vec...
Sam kje bos jo dobu tut nevem... je ze kolega iskal pa nic, na italijanskih odpadih pa se manj za dobit, mogoce edin v austriji kaj!
LP
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 24, 2004 1:47 pm

Če ni sinhroniziran rikverc pa če ne gre - pač premakneš avto za 10cm, pa gre - bolje kot da škrtneš...
Slika
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po maj 24, 2004 2:37 pm

monster_d je napisal/-a:
Golden eye je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Sej nisem neumen pa obrate v prostem teku navil do fula :twisted: . Premaknil sem čist mal (prbližen 100 RPM), v rikverc pa čist normalen dela :) :lol: :lol:



In kaj si s tem naredo ce smem uprasat? Sam porabo si zvisal, pri denarnici se ti bo poznal to edin!
Eh eni majo res prevec casa :lol: :D


zdej ko vžgem avto so vsaj cela armaturka (avto) ne trese :)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po maj 24, 2004 5:13 pm

Pugi je napisal/-a:Če ni sinhroniziran rikverc pa če ne gre - pač premakneš avto za 10cm, pa gre - bolje kot da škrtneš...

Mi Peđojevci že vemo kako se to dela. :D Morš že obvladat šaltanje. No vsaj pri meni je tako, da še po pol leta kdaj kaj nagravžno zaškrta :evil: (seveda ravno takrat ko ni treba).
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po maj 24, 2004 9:56 pm

lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Torej Lisko, če bi kdaj vozil kakšnega golfa namesto mamine R5 bi vedel, da so bili golfi prve in druge serije precej občutljivi pri pretikanju v vzratno. Če je sklopka v malo slabšem stanju, ali pa se motor vrti z neka preveč vrtljaji, postane vsa zadeva precej nadležna. Vedno ko pretakneš v vzvratno prestavo zobniki preskočijo med vrtenjem, vsa stvar pa se sliši kot da bo menjalnik razpadel.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 24, 2004 10:18 pm

tristan01 je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Torej Lisko, če bi kdaj vozil kakšnega golfa namesto mamine R5 bi vedel, da so bili golfi prve in druge serije precej občutljivi pri pretikanju v vzratno. Če je sklopka v malo slabšem stanju, ali pa se motor vrti z neka preveč vrtljaji, postane vsa zadeva precej nadležna. Vedno ko pretakneš v vzvratno prestavo zobniki preskočijo med vrtenjem, vsa stvar pa se sliši kot da bo menjalnik razpadel.

Lp Tristan01


Tristan01:
PRVIČ: Mami vozi mojo bivšo petko, ki sem ji jo prodal za pol cene jaz pa kupu dizla ker mi pač tko sede tko da ne ti men tralala kdo kaj vozi....... jasno?!?
DRUGIČ: nemalo golfov dvojk in enk sem prešravfu........ nemal kolegov jih ma....... in še NOBENEMU ni škrtnilo ko je dal u rikverc....... Če pa drugi nimate tok gnara da bi lahk avtke poštimal tko kot bi moral....... se mi po pravic povedan avti smilijo...... :cry:
Poleg tega...... opažam da nimaš pojma o delovanju sklopke....... ker sklopka sprosti motor in menjalnik........ pa NI VAŽN kok obratov ma motor al jih ma 400 al pa 8000 je čist vseen! Če pa škrta....... pol pa očitn neki ni vredu s sklopko in se pač sklopko poštima in je kul.
To kar pa ti trdiš se pa lih tko sliši kot da bi reku:"če ti med prestaljenjem u vzratno prestavoškrtne, pol zmanjšaj prosti tek in stvar se bo magično uredila......"
BUČE
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 1 gost