Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
bkozni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To feb 17, 2004 1:28 pm
Kraj: MS

1.8t

Napisal/-a bkozni So maj 29, 2004 8:47 am

a mogoče kdo ve ker sem slišu da če na turbini ventil naštimaš da pozneje odpre da bolj gre?jst sm sicer včeraj preizkušal pa se mi zdi da je še šlabš
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So maj 29, 2004 8:51 am

HEHe, jah lahko turbino odpres...
SAm je fora ce jo bos prevec lahko da ti bo sla v k...
Tak da je fajn ce mas stevec za tlak.

Neki km zihr pridobis.
Kolk pa lahko odpres pa ti bo ker drug povedal
 
bkozni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To feb 17, 2004 1:28 pm
Kraj: MS

Napisal/-a bkozni So maj 29, 2004 8:59 am

Ok jst sm za 4 obrate privil mislite da preveč
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T So maj 29, 2004 10:44 pm

bkozni je napisal/-a:Ok jst sm za 4 obrate privil mislite da preveč


Ne bi se s tem igral... raje si omisli nov (agresivnejsi) N75 ventil (jaz imam ECS N75 racing valve, ki pa je baje kopija originalnega N75H (Blue_GTI, popravi me, ce se motim.). N75 ventil krmili odpiranje wastegatea...

Druga varianta pa ti je boost controller, katerega namontiras na cev, po kateri wastegate dobi pritisk od N75 ventila, kateri odpre loputo.

Vsekakor, v vseh primerih je merilec tlaka *OBVEZEN*

my .2 cents worth :)

/jan
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost