Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
tilenm1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr jun 02, 2004 4:44 pm
Kraj: šk.loka

več moči za mondeo

Napisal/-a tilenm1 Sr jun 02, 2004 4:57 pm

Ola! Mogoče kdo ve,če se da nadgradit dizelsko turbino forda mondeo 1.8TD(66kW) na 100kw al je treba vse skupi zamenjat; al pa kupt čip? Kolk to stane(cca)?

Hvala za pomoč, uživajte!
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Re: več moči za mondeo

Napisal/-a mondy Sr jun 02, 2004 6:52 pm

tilenm1 je napisal/-a:Ola! Mogoče kdo ve,če se da nadgradit dizelsko turbino forda mondeo 1.8TD(66kW) na 100kw al je treba vse skupi zamenjat; al pa kupt čip? Kolk to stane(cca)?

Hvala za pomoč, uživajte!


Prvo kar bi ti predlagal je večji intercooler, ki gre za odbijač (baje ogromna razlika). Pol pa zvišat tlak in temu primerno naštimat mehansko diesel pumpo (čip ti ne bo pomagal). Baje dobiš kar konkretno moč v primerjavi s standard 90KM.
 
alfa6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jun 13, 2004 9:18 am

Napisal/-a alfa6 Po jun 14, 2004 1:50 pm

100 kW so otročje sanje, večji intercool pa...
nakladanje nekoga, ki o avtih res ne ve veliko, fordovega motorja tipa RFN pa še videl ni. Mondi, če nimaš kaj povedati, je molk pol zdravja... Intercooler se nahaja na vrhu motorja, zrah vanj je pa speljan iz pokrova motorja. Postavitev hladilnika za interc. pod odbijač je že v sami teoriji nesmiselna. Torej po tvoje bi avto imel veliko moč le pri veliki hitrosti zaradi večje količine vstopnega zraka. Se pravi, da bi avto letel le v 4. in 5 prestavi... :)
Sam imam isti avto in se zdaj odločam za predelovalca za chip tuning. Navora avtu očitno primankuje, posebej pa še karavnski različici, ki je še precej težja. Verjetno bom šel v tujino. Modeli od 98-00 letnika imajo lucas diesel črpalko, ki je sicer mehanska, vendar električno krmiljena. Možen je le poseg v programje eproma in ne le interface alla rapid. Realno je računati na 110 KM in nekaj čez 200 Nm navora.
Ko bom uredil, sporočim...
Posredujem pa link od nega ponudnika -
http://www.speedtuning.at/products/products.asp?type_id=401
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po jun 14, 2004 5:36 pm

kot sem obljubil, sem se osebno podrobno pozanimal za ta model motorja pri osebju iz Dimensione Sporta. Ima res mehansko črpalko in po besedah strokovnjakov Dimensione Sporta, modifikacija ECUja tu ni mogoča (sem tudi njim posredoval zgornji link iz Avstrije, vendar temu ne verjamejo, glede na njihove izkušnje pa se pred odhodom v Linz na "čip tuning" tega avta res dobro prepričaj o strokovnosti). ECU sicer je prisoten v tem avtu, ampak ne za krmiljenje črpalke, temveč za druge naprave v vozilu, torej modifikacija eproma za povečanje moči ni mogoča.

no, da pa se vseeno z mehanskim posegom na dieselski črpaki pridobiti 20 konjev in ustrezno tudi navor. S tem pa se ukvarjajo nekje v Italiji, če te zanima sem izvedel tudi ceno (350 EUR), pridobi pa se realnih dvajset konjev, morda celo nekaj več.

za več info na PM

PS: tudi večji intercooler res pomaga, vprašljiva pa je smiselnost tega posega pri tem avtu.
avtoelektronika pika si
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po jun 14, 2004 8:43 pm

alfa6 je napisal/-a:100 kW so otročje sanje, večji intercool pa...
nakladanje nekoga, ki o avtih res ne ve veliko, fordovega motorja tipa RFN pa še videl ni. Mondi, če nimaš kaj povedati, je molk pol zdravja... Intercooler se nahaja na vrhu motorja, zrah vanj je pa speljan iz pokrova motorja. Postavitev hladilnika za interc. pod odbijač je že v sami teoriji nesmiselna. Torej po tvoje bi avto imel veliko moč le pri veliki hitrosti zaradi večje količine vstopnega zraka. Se pravi, da bi avto letel le v 4. in 5 prestavi... :)
Sam imam isti avto in se zdaj odločam za predelovalca za chip tuning. Navora avtu očitno primankuje, posebej pa še karavnski različici, ki je še precej težja. Verjetno bom šel v tujino. Modeli od 98-00 letnika imajo lucas diesel črpalko, ki je sicer mehanska, vendar električno krmiljena. Možen je le poseg v programje eproma in ne le interface alla rapid. Realno je računati na 110 KM in nekaj čez 200 Nm navora.
Ko bom uredil, sporočim...
Posredujem pa link od nega ponudnika -
http://www.speedtuning.at/products/products.asp?type_id=401


Matr kok smo pametni!!!! Očitno ti ne razumeš delovanja intercoolerja!!! Večji intercooler boljše odvajanje toplote in boljši pretok zraka.....a ti misliš, da intercooler opravlja svoje delo samo v 4. in 5. prestavi........Kar si napisal v prvem odstavku je čisti nesmisel in bi blo bolš, da tega sploh nebi napisal ker si delaš sramoto že s prvim postom tuki!!!!!

Vem, da ima intercooler na vrhu motorja. Ta zadeva je majhna in ima ZELO slabo rešen dovod hladnega zraka. Če greš višat tlak je večji cooler must če hočeš met pošten učinek! Res, da nisem zasledil, da bi kdo to naredil na mondeotu ampak je en tip to naredu v fiesti mk3 z zgodnjim endura TD motorjem s pozitvnim feedbackom.
To kar sem napisal v prvem postu velja za mk1 endura TD motor, ki ima mehansko pumpo in se količino goriva nastavlja z izvijačem za razliko od mk2, ki je kanček bolj napreden.
Kar si ti napisal o tuningu velja samo za mk2.

Se opravičejem ker sem tako reagiral samo taki, pametnjakoviči, ki uletijo gor in se silijo delat pametne, da bi naredil dobr vtis me razkurijo. :evil:
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po jun 14, 2004 11:28 pm

kaj takega da bi dizlu zvišal nadtlak pa še ne. vsak dan nekaj novega zveš.
sam kokr sem jaz slišal se dizlon ne splača "tunat" nevem kaj, ker pač dizel je dizel.
nevem kaj vam je tak užitek metanje denarja stran za čipe pa bog ve kaj še vse. zakaj si raje v osnovi ne kupite močnejši motor. učinek je isti le ceneje je. :wink:
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po jun 14, 2004 11:35 pm

ZEeMF je napisal/-a:kaj takega da bi dizlu zvišal nadtlak pa še ne. vsak dan nekaj novega zveš.
sam kokr sem jaz slišal se dizlon ne splača "tunat" nevem kaj, ker pač dizel je dizel.
nevem kaj vam je tak užitek metanje denarja stran za čipe pa bog ve kaj še vse. zakaj si raje v osnovi ne kupite močnejši motor. učinek je isti le ceneje je. :wink:


Zato pa je ta forum, da izveš kar še ne veš :wink:
Če se katere avte izplača tunat so to turbodizli. Torej denar, ki ga daš za čiptuning al tuningbox je glede na rezultat kar dobra investicija.
 
krentip
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Pe maj 21, 2004 7:39 pm

Napisal/-a krentip Po jun 14, 2004 11:55 pm

mondy je napisal/-a:Zato pa je ta forum, da izveš kar še ne veš :wink:
Če se katere avte izplača tunat so to turbodizli. Torej denar, ki ga daš za čiptuning al tuningbox je glede na rezultat kar dobra investicija.


Investicija ali strošek? :P

Se pa strinjam da se splača tunat turbodizle in motorje s turbinam na splošno.

LP
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: več moči za mondeo

Napisal/-a _VeNoM_ To jun 15, 2004 11:57 am

mondy je napisal/-a:
tilenm1 je napisal/-a:Ola! Mogoče kdo ve,če se da nadgradit dizelsko turbino forda mondeo 1.8TD(66kW) na 100kw al je treba vse skupi zamenjat; al pa kupt čip? Kolk to stane(cca)?

Hvala za pomoč, uživajte!


Prvo kar bi ti predlagal je večji intercooler, ki gre za odbijač (baje ogromna razlika). Pol pa zvišat tlak in temu primerno naštimat mehansko diesel pumpo (čip ti ne bo pomagal). Baje dobiš kar konkretno moč v primerjavi s standard 90KM.




hehe sm glih tebe hotu priporočit!!


zdele bosta dav FORDOVCA not padla v debato! :-P :P
 
alfa6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jun 13, 2004 9:18 am

FORD RFN chip tuning

Napisal/-a alfa6 Sr jun 16, 2004 9:20 pm

Da je tuning mogoč, so mi povedali tudi angleški kolegi... Torej bomo videli čez 10 dni.
Kar se večjega intercoolerja tiče, bi se pa vprašal, zakaj nimajo močni turbo motorji večjih intercoolerjev? Npr.: impreza turbo, alfin motor V6 TB z overboost turbino, VW 1.8T....
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če jun 17, 2004 2:07 pm

Zdej boš še reku, da majo iste velikosti kot mondeo TD :lol:
 
alfa6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jun 13, 2004 9:18 am

Napisal/-a alfa6 Ne jun 20, 2004 9:19 pm

Slika

Slika

O velikosti presodite sami. Jasno pa je, da so razlike majhne.
 
alfa6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jun 13, 2004 9:18 am

Napisal/-a alfa6 Ne jun 20, 2004 9:25 pm

Se oproščam, če niste prepoznali...
Prvi motor pripada subaru imprezi turbo, drugi pa monde-ju td, ki bi gadi pripeljali do 110 konjev. Če bo šlo, sporočim v kratkem, če pa ne, ga bom pa prodajal.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov