Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Suzuki Swift Cabrio 1.3 GTI (154 PS)

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 10:20 am

Se jaz bi nekaj vprasal, ce ima kdo izkusnje z starejsimi motorji. Pred kratkim sem za majhen denar kupil Swifta cabrio z slabim menjalnikom. Zdaj pa me zanima naslednje. Od kolega sem dobil vse potrebne dele za zamenjavo celega motorja, menjalnika racunalnika v za GTI. Motor ima ze precej kilometrov in sem mislil delati generalno. Tovarnisko ima 101 KS in me zanima kaj se da ve cenovni meri normalnega dodelat za vecjo moc. Moznost pa imam dobiti motor, ki je bil delan za hrvasko brez katalizatorja in ima tovarnisko 118 PS :?: Sam ko sem ga gledal je popolnoma enak, le da nima katalizatorja...
Najboljse pa je, da imam kratki menjalnik za njega, tako, da se kmalu vidimo na kakem dragu.
Aja, pa se to. Ti motorji nimajo IE motorja ampak predhodnik tega, ki je ze brez platin. Problemcek pa je, da se dobi zelo malo tuning delov v stacunah!
Help me, pa vas povabim poleti na piknik :D
se popravek...teh 154 PS naj bi imel avto od enega tipa, ki je nekaj dirkal (merjeno na valjih)
Zadnjič spremenil NoSpeedNoFun, dne Ne jun 06, 2004 8:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So jun 05, 2004 10:32 am

Pozdravček!

Zanimivo razmišljanje o zamenjavi motorja. Če vgradiš tisti motor brez katalizatorja, je verjetno drugi tip motorja kot tvoj, zato bo problem zaradi tehničnega pregleda pri merjenju izpuha, oz bo potrebna homologacija. Razlika ni velika pa nebi smelo biti težav. Če pa imaš namen vgraditi močnejši motor (dirkalni), pa boš imel več težav. Motor je cca 50KM močnejši, pa je vprašanje če bo karoserija vzvojno dovolj čvrsta, ker je avto kariolet, poterbno bo malo povečati moč zavor in prilagoditi podvozje. Kako pa potem menjalnik prenese toliko večjo moč motorja? Dirkači verjetno uporaljajo malo močnejši menjalnik in polosi.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 10:43 am

tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!

Zanimivo razmišljanje o zamenjavi motorja. Če vgradiš tisti motor brez katalizatorja, je verjetno drugi tip motorja kot tvoj, zato bo problem zaradi tehničnega pregleda pri merjenju izpuha, oz bo potrebna homologacija. Razlika ni velika pa nebi smelo biti težav. Če pa imaš namen vgraditi močnejši motor (dirkalni), pa boš imel več težav. Motor je cca 50KM močnejši, pa je vprašanje če bo karoserija vzvojno dovolj čvrsta, ker je avto kariolet, poterbno bo malo povečati moč zavor in prilagoditi podvozje. Kako pa potem menjalnik prenese toliko večjo moč motorja? Dirkači verjetno uporaljajo malo močnejši menjalnik in polosi.

Lp Tristan01

katerikoli motor vgradim je drug tip. Za tehnicni me ne skrbi, ker se ga da naredit brez problema (17k, pa ga mas) Polosi bodo od gtija, ki so mocnejse pa tudi poln oglasnik jih je, ce jih postruži. To me ne skrbi. Zavore ze imam 4x disk, menjalnik pa tudi ze imam sportni, sicer kratkega ampak se bolje za kaksen drag. :D Karoserija pa mislim, da bo tudi zdrzala, ker je mocnejsa od GTIjeve pa itaq ne mislim ralija vozit. Le zato bi imel, ce se kaksen frajercek najde, ki misli pred semaforjem, da je njegovih 110 KS svetih. Zanima me le, kako "cimceneje" priti do vsaj 130 KS. Ker avto ma klub temu da je cabrio le 900 kg in bi blo pol 10(-)kg/KW
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 11:19 am

Anybody :?: Kaksna ideja?
Ker do zdaj vem edino, da se da zamenjat filter, izpuh, glavo se da znizat za "samo" 0,2??? mm
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby So jun 05, 2004 12:23 pm

Od gtija motor je ze tko dost navit, nimas kj tle ustvarjat, poglej ce se dobijo kaksne druge odmicne poleg tistih stvari k si jih nastel. Se vedno pa imas varianto da namontiras polza, na naj turbina zvizga :D
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 12:34 pm

Haby je napisal/-a:Od gtija motor je ze tko dost navit, nimas kj tle ustvarjat, poglej ce se dobijo kaksne druge odmicne poleg tistih stvari k si jih nastel. Se vedno pa imas varianto da namontiras polza, na naj turbina zvizga :D

Nekaj sem ze gledal... kriza je karkoli dobit. Mi lahko svetujes kam naj se obrnem za odmicne?? Turbina je pa tudi opcija, ce se seveda to sploh da. Tudi tu te prosim, ce mi poves kam naj se obrnem za material(turbino, ...) in kaksen nacrt, da to zmontiram. Do zdaj sem kaksen olje sam zamenjal, to je pa tu vse :)
Pomagaj mi pls!
:idea: Ravno zdaj sem gledal za swifta je tudi 1.6 16 V, sam ne vem, ce se ga da sploh spravt notri brez, da bi vse nosilce svasal! Ta ni tako navit(90ks), morda ima kaj rezerv se kje. Pa npr. turbina bi bolje laufala, oziroma motor, ker ma vecjo prostornino :?: :?:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jun 05, 2004 1:13 pm

NoSpeedNoFun je napisal/-a:Anybody :?: Kaksna ideja?
Ker do zdaj vem edino, da se da zamenjat filter, izpuh, glavo se da znizat za "samo" 0,2??? mm


Za nizanje glave je zlo razlicno...
Jaz sem nizal za 0.75mm, na tipotih vem da so brusili okol 0.4 mm odvisno od vozila...
BTW zamenjaj izpusni kolektor, Devito v lj dela. Pa se komplet izpuh pol itak.
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 1:46 pm

:idea: Zdaj grem v Sk. Loko pogledat en motor 1.6 16V (87KS), ce ima enake nosilce, pa da vidimo, ce se da kaj v to smer naredit. Morda ima kdo za to kako idejo? Ce bom se tega vzel imam potem 4 motorje! Ni hudic, da ne bom iz teh 350 ks sestavil enga z 130 :) morda kdo ve, se z tem motorjem da kaj poigrat z elektroniko??? Se vedno help wanted!
monster_d hvala za namig za DeVito pa se svinjsko drag ni!
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 4:40 pm

Spet se oglasam :oops: :oops:
Z onim 1.6 16V bi morda slo...
MI lahko kdo svetuje kam se lahko se obrnem za odmične gredi, ventile in morda res za turbino???
se vedno sta obe opciji ali 1.3 GTI, ki ma tovarnisko 101Pps ali pa 1.6 16V z 87ps. Kaj mislite, kje bi na koncu dobil vec moči??? :?:
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo So jun 05, 2004 6:03 pm

Ojla!
Jaz bi na tvojem mestu dal not eno hudo odmicno gred, kolektor,chip,blabla
torej ne bi menjal motorja!
Odmicno pa lahko kupis novo, rabljeno al si pa das reprofilirat!
Glede spuscanja glave pa toliko, da onih 0,2mm je kar dovolj, ker bo drugace,mogoce ventil v batu ostal :roll: :D :shock:
 
Sunshine
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Pe jan 17, 2003 11:38 am

Napisal/-a Sunshine So jun 05, 2004 6:18 pm

Pejd na www.ssgti.com, pa si poglej swap motorja ... se mi ne da razlagat k sm čist konc pa grem počas že spat ... v glavnem s tem swapom bi se dal dobit kar nekaj konjev :twisted:
"There's nothing more addictive than speed. Nothing in the world."
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 6:35 pm

Neo je napisal/-a:Ojla!
Jaz bi na tvojem mestu dal not eno hudo odmicno gred, kolektor,chip,blabla
torej ne bi menjal motorja!
Odmicno pa lahko kupis novo, rabljeno al si pa das reprofilirat!
Glede spuscanja glave pa toliko, da onih 0,2mm je kar dovolj, ker bo drugace,mogoce ventil v batu ostal :roll: :D :shock:

Nekaj takega sem premisljeval na oni strani sem tudi nekaj bral o 1.6 pa je bol kriza
vse lepo in prav kar se tice odmicnih gredi. samo kje naj npr dobim rabljeno, ko sem pa celo novo najblizje nasel v ameriki???
kaj pomeni, da dam staro reprofilirat? Je to samo obnoviti???
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo So jun 05, 2004 11:02 pm

Kje pa amerika,lahko dobis v avstriji!
Reprofiliranje pomeni, da se original gred prebrusi na vecje odpiranje!
Po reprofiliranju je obvezno gred termicno obdelat!
Ti pa bi se potreboval lajsanje schwungrada!
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 11:27 pm

OK recimo, da vem, kaj pomeni lajsanje schwungrada :?: ceprav nimam pojma!
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jun 05, 2004 11:54 pm

Hja pomoje je najbolš, da narediš engine swap. (poglej na http://www.ssgti.com, če še nisi.Daš 1.6 motor, GTi glava, pa še kakšne predelavi na gredi ki jo ostali opisujejo, pa si zmagal. :wink: Pomoje bi kar dost pridobil.
Aja pa na primorskem baje obstaja štric ki je naredil ne-vem-kaj vse na motorju (turbino...) in ima čez 200 km. Tako sem slišal ne me pa za besedo držat. :oops:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Ne jun 06, 2004 12:07 am

Symon je napisal/-a:Hja pomoje je najbolš, da narediš engine swap. (poglej na http://www.ssgti.com, če še nisi.Daš 1.6 motor, GTi glava, pa še kakšne predelavi na gredi ki jo ostali opisujejo, pa si zmagal. :wink: Pomoje bi kar dost pridobil.
Aja pa na primorskem baje obstaja štric ki je naredil ne-vem-kaj vse na motorju (turbino...) in ima čez 200 km. Tako sem slišal ne me pa za besedo držat. :oops:

Symon hvala! Bral sem tisto na www.ssgti.com samo mi ni bilo vse cist jasno! Torej je fora, da dam na 1.6 motor glavo od 1.3 gti. Ker tam nekaj pise, da dam od sidecick vitare sam nobena vitara nima vec ko 94 ps :?: pa pol mi ni logicno.
Zdaj se bo treba odločit. Kar se tega iz primorske tice je morda isti z katerim sem danes stopil v stik. Tip je iz okolice sezane ma suzuki servis in vozi raly.
On mi je predlagal zamenjavo vztrajnika, čip večje šobe in to je to v glavnem. Ne ve povedati kolko to predstavlja konj povedal pa je, da je pospesek boljsi za ca 2 sekundi do 100 km/h, kar se slisi odlično! Torej nekaj stotink nad 6 sek.
Pa precej poceni je ta zadeva. On mi da čip za 20.000 kar je malo! vztrajnik je pa se cenejsi!
Ce bom to ratal bom pa se letos lotil tudi stylinga!
Še vedno pa prosim za vsakršno pomoč in predloge!
Hvala!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jun 06, 2004 1:53 am

Neo je napisal/-a:Ojla!
Glede spuscanja glave pa toliko, da onih 0,2mm je kar dovolj, ker bo drugace,mogoce ventil v batu ostal :roll: :D :shock:


0.2mm ni nix, te boljse da nic ne delas :wink: :D
Placa je zihr vec, to ni panike da bi se srecali ventili in bati, motor ma kr fore...
Npr... jugotovo glavo lahk tudi nizas do 1.5mm!!!
Ficekovo do 3mm itd... Fiat tipo 0.5 brez blema
Sicr pa treba zadevo narazn vzet pa pogledat kolk ma placa se.
Sem gledo neki casa nazaj en hrvaski forum, sam tam pa niso normalni od 1mm naprej brusijo skor usi keri se spuscajo v to.

Neki tudi nardis s sportno tesnilo za glavo, je nizje torej je malenkost vecja kompresija :wink:
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Ne jun 06, 2004 8:57 am

Pa se nekaj me zanima...
Hipotetično vprasanje, ce sta motorja eden 1.3 16V drugi 1.6 16V
Oba z 130 PS ..Prvi vrti do 8700 rpm drugi do 6500 rpm
Kateri je boljsi za pospesevanje, kateri za koncno hitrost?
Bolj za pospesevanje, ker bi sel izredno rad na kaksen drag! :D

Samo kolikor se vse vleče še drugo leto ne vem, ce bom videl kaki race...
Vse kar bi rad imel je treba cakat par mesecev :(
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Ne jun 06, 2004 9:03 am

Ewo nasel sem kako bo zgledal moj front look mislim od avtomobila...
Edin za luči mi ni čist jasno od kerga vtomobila so. vzratna ogledala pa ze imam M3 look z zmigavci
http://people.freenet.de/swiftgti/haupt.htm
http://www.people.freenet.de/swift2/Bil ... MANN13.jpg
aja, pa moj nima strehe 8) :lol:
morda kdo pozna koga, ki bi to naredil, ker jaz tega sam najbrz nebi zmogel??
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne jun 06, 2004 9:34 am

NoSpeedNoFun je napisal/-a:Zdaj se bo treba odločit. Kar se tega iz primorske tice je morda isti z katerim sem danes stopil v stik. Tip je iz okolice sezane ma suzuki servis in vozi raly.

Ta bo ta! Mi je tut bratranc rekel, da ima servis in vozi Rally. Ti se kar z njim zmeni on bo že vedel kaj lahko storiš. :wink:
Glede konjev na Vitari... Pomoje je potem še fora, da boš dal GTi glavo gor in bo malo več. Pa na navoru boš pridobil, saj GTi nima ne vem kolikšnega. Kar je pa tut dobro za štarte. :D
Glede obratov: Za starte je boljš, da se zavrti ful veliko, da v vsaki prestavi ful pridobiš. Za končno je pa dobro, da ima največjo moč že pri malo obratih pomoje, saj se ne rabi tako zelo zavrtet. Vsaj jaz tako mislim. Lahko se motim in naj me kdo popravi, če se.
Drugače pa ne vem glede tele slike. A niso to original luči. Podobne so. Aja v neki nemški reviji sem videl na Ibizi sprednje luči od Punta 2. Morda bi lahko tut pri tebi kaj sčarali (podobna oblika in velikost).
Kaj sam ne bi zmogel? Menjava motorja? Pozanimaj se pri mehaniku ki ima onega Swifta. Drugače pa je moj bratranc nekaj časa delal pri Suzukiju Vesel tukaj v Moravčah in se nekaj spozna. Samo časa nima. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 1 gost