tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Zračno hlajeni diski bojo malo večji zalogaj, saj so precej širši od klasičnih, saj imajo v sredini režo skozi katero potuje zrak. Če ga pogledaš iz strani deluje kot bi bila dva navadna diska skupaj. Če si imel v mislih takšno zračno hlajenje, bo potrebno zamenjati še zavorne čeljusti za širše.
Druga možnost hlajenja pa so diski, ki so prevrtani, imajo luknje in zareze. Luknje skrbijo za dodatno hlajenje diska, zareze pa čistijo zavorni prah, da zavorne ploščice primejo bolj enakomerno in boljše. Takšni diski so npr. Brembo in ostale dirkaške znamke. Cenejša varianta pa je da vzameš ATE POWER BRAKE, seveda skupaj z oblogami. Glede na to da Felicia ni nek dirkalni stroj bo to povsem dovolj.
LP Tristan01
tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Zračno hlajeni diski bojo malo večji zalogaj, saj so precej širši od klasičnih, saj imajo v sredini režo skozi katero potuje zrak. Če ga pogledaš iz strani deluje kot bi bila dva navadna diska skupaj. Če si imel v mislih takšno zračno hlajenje, bo potrebno zamenjati še zavorne čeljusti za širše.
Druga možnost hlajenja pa so diski, ki so prevrtani, imajo luknje in zareze. Luknje skrbijo za dodatno hlajenje diska, zareze pa čistijo zavorni prah, da zavorne ploščice primejo bolj enakomerno in boljše. Takšni diski so npr. Brembo in ostale dirkaške znamke. Cenejša varianta pa je da vzameš ATE POWER BRAKE, seveda skupaj z oblogami. Glede na to da Felicia ni nek dirkalni stroj bo to povsem dovolj.
LP Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov