ali imajo vbrizg goriva prek injektorjev v sesalni kolektor kjer se mešata bencin in zrak ter tvorita mešanico ki potem prek sesalnega kolektorja vstopa v cilinder mimo navadnih mehanskih ventilih.
Bencinarji imajo lahko oboje, torej vbrizg direktno v valj (kot dizel) ali pa nekje pred sesalnim ventilom.
Prvi princip (direktni vbrizg) se pojavlja šele v zadnjem času (OK, carisma GDI je že kar nekaj časa na trgu), in sicer je prednost tega, da lahko motor dela z revnejšo zmesjo ("preveč" zraka).
Pri delni obremenitvi se bencin vbrizgne v kompresijksem taktu, pri polni obremenitvi pa v sesalnem (da še nekoliko ohladi zrak)
Ti motorji nosijo oznake: GDI - Mitsubishi, JTS - Alfa, HPI - PSA, FSI - VAG ...
"Klasični" bencinci z oznako "i" (injection) pa nimajo direktnega vbrizga v valj.
Pri enotočkovnem vbrizgu (SPI) je ena šoba za vse cilindre, nameščena je za dušilno loputo.
Pri večtočkovnem vbrizgu (MPI) pa je več šob (ponavadi ima vsak cilinder svojo), nameščene pa so tik ob sesalnem ventilu (če nimam prav, naj me kdo popravi).
[/quote]