Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

blokada diferenciala

Napisal/-a bridgestone To jul 20, 2004 6:47 pm

kako deluje prenos na vsa štiri kolesa, ki optimalno prenaša moč na vsako kolo oziroma na vsako pogonsko os (štirikolesni pogon)? kako sploh deluje blokadoa diferenciala, ki skrbi da se prenese kar največ motorne moči na zadnjo in spredno os in na levo in desno kolo. torej ko pospešuješ na spolzki podlagi je verjetno vklopljena zapora diferenciala in potem če zaviješ se verjetno izklopi.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To jul 20, 2004 7:10 pm

To kar si pa ti nasteu ma pa skor vse cez elektronika :) tko da ona skrbi za vse to :) drgac mehansko je pa sam tko da se dif zapre in oba kolesa se vrtijo enak zdj pr 4wd je pa podobn le da je podvojen :)

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jul 20, 2004 7:39 pm

Ko zdrsne sprednja kola, se pravi se obrne v prazno se prenos moci z prednjega pogona prenese na zadnji, odvisno od vozila po kolko procentih je...
Za avte z nestalnim 4kolesnim pogonom
Pri novih avtomobilih itak za use poskrbi elektronika.
NAjbrz si z blokado mislo zaporo diferenciala.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jul 20, 2004 9:59 pm

Hja, sej SKORAJ noben diferencial ni vedno popolnoma zaklenjen...RAzen kaki dobri terenci in TRAKTOR!!! :lol: Recimo pr M3 je zapora 25% kar seveda ni veliko, je pa ogromen prispevek k boljši trakciji. No, pa tud driftaš velik težje brez špere...
Dirkalni avtomobili imajo lahko mnogo bolj "učinkovito" zaporo, to pa seveda prinese mnogo večje obremenitve tako na gume kot na same pogonske gredi in v končni fazi tudi na sklopko...
Druga stvar ki jo morš vedit je da maš mnogo vrst (zapor) diferenciala, ta je lahko čisto mehanska, kot jo ima recimo Focus RS od podjetja Quaife, potem je lahko tud visko sklopka, Mitshubishi z modelom EVO pa ponuja enega najbolj softiciranih 4- pogonov danes, ta je pa tako učinkovit, da lahko avto v ovinku poganja teoretično samo eno kolo...Samo zunanje zadnje recimo...Kej več o sami mehaniki pa nej kak strojnik pove kako deluje, da ne bom kje kej narobe napisu...pol spet ne bom mel pojma :roll:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 21, 2004 9:59 am

Pojdi na stran
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
Tam je vse napisano. Če misliš 100% zaporo ti vožnje po cesti potem ne priporočam, ker ti bo avto skakal, pa polosi boš polomil.
Diferencial mora delat, ker drugače v ovinkih ne moreš normalno zavijat, razen pri zelo majhnih hitrostih.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov