Hja, sej SKORAJ noben diferencial ni vedno popolnoma zaklenjen...RAzen kaki dobri terenci in TRAKTOR!!!

Recimo pr M3 je zapora 25% kar seveda ni veliko, je pa ogromen prispevek k boljši trakciji. No, pa tud driftaš velik težje brez špere...
Dirkalni avtomobili imajo lahko mnogo bolj "učinkovito" zaporo, to pa seveda prinese mnogo večje obremenitve tako na gume kot na same pogonske gredi in v končni fazi tudi na sklopko...
Druga stvar ki jo morš vedit je da maš mnogo vrst (zapor) diferenciala, ta je lahko čisto mehanska, kot jo ima recimo Focus RS od podjetja Quaife, potem je lahko tud visko sklopka, Mitshubishi z modelom EVO pa ponuja enega najbolj softiciranih 4- pogonov danes, ta je pa tako učinkovit, da lahko avto v ovinku poganja teoretično samo eno kolo...Samo zunanje zadnje recimo...Kej več o sami mehaniki pa nej kak strojnik pove kako deluje, da ne bom kje kej narobe napisu...pol spet ne bom mel pojma
LP