Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

kater filter?

Napisal/-a gape Sr avg 25, 2004 12:27 pm

naredu sm si ta adapter za filter:
Slika

zdej me pa zanima kater filtr bi blo najbolš dat gor???
zunanji premer adapterja je 70 mm zato mora pač met filter 70 mm notranji premer!

kaj priporočate???

Univerzalni konični filtri zunanje izvedbe z dvojnim konusom za povečanje moči. Primerni do 250kW, dolžina 130mm, zunanji premer 160mm, različni notranji premeri.
Slika
ali?

Univerzalni konični filtri zunanje izvedbe. Primerni do 100kW, dolžina 130mm, zunanji premer 90mm, različni notranji premeri.

Slika

cena je enaka (12.800 sit)!!!

avto je pa BMW E30 316i!
 
Uporabniški avatar
Zupo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če feb 26, 2004 4:11 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Zupo Sr avg 25, 2004 12:39 pm

Sej ti piše do kolk KW je kateri. Če maš več kot 100 kW pol vzemi dvojni konus, čene pa enojni. Če maš pa ravno tam nekje okoli 100kW pa raje vzemi dvojni konus (my opinion).


lp
zupo
What we do in life, echoes in eternity....
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Sr avg 25, 2004 12:42 pm

avto ma 75kw!?!
sej lih to me mal muč da nebi recmo vzel dvojni konus pol bi pa zato k je tolk velk kej slabš delal???
 
Uporabniški avatar
Zupo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če feb 26, 2004 4:11 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Zupo Sr avg 25, 2004 1:49 pm

Jah pol raj uzem enojni konus. Ne vem zakaj, ampak tako je :roll: (nekaj sm slišal, da je pol preveč prepustn in da mori motor, sam se mi to ne zdi logično)
What we do in life, echoes in eternity....
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Sr avg 25, 2004 1:54 pm

Ce je vecji filter ti ne bo nic slabse delal, ce je pa premajhen pa ja...Masina si itak vzame tok zraka kot ga rabi
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr avg 25, 2004 2:45 pm

Hm kokr sm meu izkusnje z temi filtri sm opazu da se dvojni konus full vec dere pa zvok je tut ubijalski :)
drgac je pa zadeva taka kt je habbic reku


Lp PiLLLe
 
bocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe avg 13, 2004 8:48 am
Kraj: Lj

Napisal/-a bocky Sr avg 25, 2004 3:14 pm

konicen filter je itak sama bedarija, .... :(
jst sm na 206 2.0 probu konicne omp, sparko, k&n in kaj sem ugotovu.....
:?: najbolj se mi je obnesel tole: :?:
1.v orginalni skatli zamenjas vlozek-filter z K&N vlozkom,
2.odstranis vse orginal cevi k dovajajo zrak v skatlo,
3.skatlo odrezes spodaj (saj 206-tka ima dovod zraka spodaj) za tolk da dobis notr 4.alu gibljivo cev vecjega premera (jst sem dal premer 110 mm namesto original 60),
5.cev speljes nekam pod odbijac ali pa pod spodnjo masko,

tako je men avto do zdej najbolj delu....

Pazi zdej to: :idea:
V skatlo sem namontiral ventilator (12V in ga zvezu na akumulator, pa na stikalo luci za on-off) ki dodatno poriva zrak v sesalno loputo,
Stvar se ni dokoncno preizkusena, ker sem to naredil danes in mogoce sem kupil malo majhen ventilator premer 120mm pa s premal obrati.... ampak avto z mesta uzge k suuuuus, velik bolj k prej.

p.... ze skor sm turbino pogruntu 8)
pol pejt pa se cip narest, ker zraka je ze vec, sam se bencin ti odpre

LP jure BOCKY
born to drive
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Sr avg 25, 2004 3:32 pm

če bi naprimer spelu z alu cevjo nekam pod odbijač,a bi se pol kej manj slišal šp. filtr al isto k če je pritrjen direkt na mašino :roll: :oops:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Sr avg 25, 2004 3:44 pm

Lahko delas kar hoces s tem dokler je odprt, ce ga zapres v skatlo, bo zgubu neki zvoka, zal... Mi je pa ful vsec tale varjanta s tistim ventilatorjem... :)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr avg 25, 2004 4:05 pm

hmm, jst sm kupu od KN 57i kit za svoj avto; imam 143 KM, pa filter ni dvojni konusni temveč navadni zunanji; z cevjo speljano pod avtom za dovod hladnega zraka; ne vem zakaj ampak letos ko sem bil na morju je v štandgas hitrosti (premikanje avta v prvi brzini brez gasa) avto samo brundal, ko sem pa pohodil gas je pa cca 2 sekundi zvenel ko da bi mu dusil dovod zraka in je sele potem leno zacel vleci; kit je še novi in čist. Sm pisal na KN pa jim ni uspelo razvozlati kako in kaj; ko pa dam original škatlo nazaj je vse po starem in avto povleče od najnižjih obratov ko šus; any suggestions??
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Zupo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če feb 26, 2004 4:11 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Zupo Sr avg 25, 2004 5:35 pm

Zanimivo, men pa s športnim filtrom na 55KM puntotu veliko bolj potegne v nizkih obratih kot prej, sam ga pa pr višjih kr zmankuje....
What we do in life, echoes in eternity....
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Sr avg 25, 2004 7:11 pm

ASenna je napisal/-a:če bi naprimer spelu z alu cevjo nekam pod odbijač,a bi se pol kej manj slišal šp. filtr al isto k če je pritrjen direkt na mašino :roll: :oops:


Fantje zakaj uporabljate alu cev, če pa veste da se stvar pregreva? Sej zgleda, ne rečem, sam praktično pa glih ni.

Moj predlog: Sprintfilter KD2 SuperCompetition, poliester rules! :D
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr avg 25, 2004 9:04 pm

Ventilator? Brez zamere, sam si kdaj dal roko pred sesalno luputo na avtu? Potegne kr mal več zrakak kot pa kakeršen koli ventilator (smo na 75 km passatu se zajebaval s orenk ventilatorjem od stare škode pa je blo občutno premalo da bi se kaj poznalo). Pri tistih avtih k slabo vleče v nižjih obratih s športnim filtrom se ne da nič narest, razen dodatne lupute za filtrom, ki se bi šele pri srednjih obratih odprla. Problem je da dobi tam motor preveč zraka in računalnik (oziroma fergazer) ni pripravlen dat toliko bencina (res da motor potegne tolk zraka, kot lahko, sam s original je bil ta nivo nižji). Pri tistih ki vam pa v visokih obratih dela slabš z športnim mate pa ali problem s vbrizgom (elektronka ni zmožna dat bencina dost za tolk zraka, kot lahko dobi), ali pa ste narobe zmontirali in je kaka ovira za pretok zraka kje.

Drugače je pa en zelo pameten človek enkrat reku "iščite, iščite, iščite" :roll:

Pa ja. Alu, inox pa pokromerane cevi so za pozerje, pravi moški (in žeske) pa uporablajo umetne snovi (Epoxi, carbon+PWC ruls).
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr avg 25, 2004 9:47 pm

Uf tenks za potrdilo titan; malo sem raziskoval in edina prava rešitev bi bila čipanje če bi hotel konkretno izrabiti večjo količino zraka s športnim filtrom; drugače pa ima na dovodu v škatlo kupe tako narejene elemente da je "varijabilna indukcija", torej so te lopute vgrajene že tovarniško; ker seveda šp filtr ne vleče zraka skozi tovarniški element, temveč "od zunaj" kokoli sebe, je v nižjih obratih shit vse skupaj. No sej je tut zdej logično zakaj je poraba padla; manj goriva - manj moči
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
tenko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: To dec 23, 2003 12:45 am

Napisal/-a tenko Če avg 26, 2004 9:24 am

gape.....dej povej kako si naredu tustu adapter,k bom ga jaz tudd mogu narest
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Če avg 26, 2004 1:31 pm

kva pa ta varjanta???

Slika
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Če avg 26, 2004 1:33 pm

kr_en je napisal/-a:gape.....dej povej kako si naredu tustu adapter,k bom ga jaz tudd mogu narest


adapter je iz aluminija!spodi je ploščica pol je pa pač cev gor pršvasana!ploščica je pa narjena po meri od dihtnge!!!
 
bocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe avg 13, 2004 8:48 am
Kraj: Lj

Napisal/-a bocky Če avg 26, 2004 3:37 pm

ja men osebno to z ventilatorjem dela, kolikor pa ceprav malo zraka porine v loputo je vec kot pa ce samo motor sesa, ja pa res da je potrebno povecat dotok zraka v skatlo filtra. Zdej sm alu cev zamenjal za gibljivo z umetne mase (guma-plastika) mislim da je bolj obstojna... Glas je isti kot bi se vozil brez filtra zelo glasno....

Drgac pa imate podobno stvar kot sem si jo jest spomnil v letosnjem DTS katalogu in stane cca 200 eur plus postnina.... 10-krat vec<kot je mene kostal :-P :!:
born to drive
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne avg 29, 2004 9:10 pm

kaki motorček pa potem maš da ti ne zavira in ti lahko da večjo količino zraka kot motor sam vleče.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Ne avg 29, 2004 9:16 pm

bocky je napisal/-a:konicen filter je itak sama bedarija, .... :(
jst sm na 206 2.0 probu konicne omp, sparko, k&n in kaj sem ugotovu.....
:?: najbolj se mi je obnesel tole: :?:
1.v orginalni skatli zamenjas vlozek-filter z K&N vlozkom,
2.odstranis vse orginal cevi k dovajajo zrak v skatlo,
3.skatlo odrezes spodaj (saj 206-tka ima dovod zraka spodaj) za tolk da dobis notr 4.alu gibljivo cev vecjega premera (jst sem dal premer 110 mm namesto original 60),
5.cev speljes nekam pod odbijac ali pa pod spodnjo masko,

tako je men avto do zdej najbolj delu....



Tko mam tudi jst in se tisti filtri lahko poscijejo. Vazen je dotok svezega zraka ki pa ga pod haubo manjka ali pa ni svez. Zato eno alu cev pod odbijac da vlece svez zrak in napeljat v original skatlo z fitlrom ali pa pred sportni zunanji filter.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov