Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

plug wires

Napisal/-a RegY Po avg 30, 2004 12:37 pm

pojavilo se mi je vprašanje zakaj zamenjujejo te vžigalne žice (saj sploh ne vem pravega izraza slovenskega) pri avtih in kaj le te kupljene na novo naredijo pri tunningu mašine?

če komu kaj pomaga link do tega, kar me rahlo mika, da bi naročil:
http://www.sharkracing.com/en/hyundai/plugwires.html

hvala za odgovore že vnaprej
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po avg 30, 2004 12:59 pm

Pri navitem avtu ja, pri seriji pa brezveze.
Sicr pa presodi sam.
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Po avg 30, 2004 12:59 pm

Če mene vprašaš je to bolj nateg... Možno, da je razlika v debelini žice samo, sej je to že itaq serijsko izračunano pri avtu, kakšno debelino žic potrebuje avto, in to je to...!!! Lahko da se motim...

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Po avg 30, 2004 1:01 pm

Fora pri teh kablih je ta, da so bolje prevodni od originalnih in da imajo boljšo zaščito. To pomeni, da se ti ne dogaja, da bi kakšen kabel prebijal na maso in s tem zgubljal na moči iskre. Ponavadi imajo boljši kabli silikonski ovoj, ki je manj občutljiv na temeperaturo okolice. To pomeni, da če se ti kabel kje dotika kakšnega vročega dela (npr. kje pri izpušnem kolektorju...) da ga ne prežge. Pri navadne kablu ti prežge ovoj in ti potem začne prebijati na maso -> izpušni kolektor. In ob tem ti en cilinder ne lavfa več in motor trokira.

Pri slabših kablih se ti tudi dogaja, da če ponoči zalavfaš motor in pogledaš pod havbo, vidiš da se ti kar malo sveti okrog teh kablov (ponavadi taka modra svetloba. To pomeni, da so kabli slabi, da prebijajo in s tem full izgubljaš na moči iskre.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Po avg 30, 2004 1:07 pm

__PAJSAR__ je napisal/-a:Fora pri teh kablih je ta, da so bolje prevodni od originalnih in da imajo boljšo zaščito. To pomeni, da se ti ne dogaja, da bi kakšen kabel prebijal na maso in s tem zgubljal na moči iskre. Ponavadi imajo boljši kabli silikonski ovoj, ki je manj občutljiv na temeperaturo okolice. To pomeni, da če se ti kabel kje dotika kakšnega vročega dela (npr. kje pri izpušnem kolektorju...) da ga ne prežge. Pri navadne kablu ti prežge ovoj in ti potem začne prebijati na maso -> izpušni kolektor. In ob tem ti en cilinder ne lavfa več in motor trokira.

Pri slabših kablih se ti tudi dogaja, da če ponoči zalavfaš motor in pogledaš pod havbo, vidiš da se ti kar malo sveti okrog teh kablov (ponavadi taka modra svetloba. To pomeni, da so kabli slabi, da prebijajo in s tem full izgubljaš na moči iskre.


:bow
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po avg 30, 2004 4:11 pm

Enkrat sem na netu bral neke teste in so ugotovili, da so v večini primerov kabli slabši. Edina prednost je, da so barvni. Na serijskem avtomobilu še nisevm videl, da bi imel kdo kake probleme s kabli, razen če so bili ti že stari.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po avg 30, 2004 9:55 pm

thnx pajs

damn, v grosuplju že vidim, da bo šlo malo več ko 2 pira :D
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov