__PAJSAR__ je napisal/-a:Fora pri teh kablih je ta, da so bolje prevodni od originalnih in da imajo boljšo zaščito. To pomeni, da se ti ne dogaja, da bi kakšen kabel prebijal na maso in s tem zgubljal na moči iskre. Ponavadi imajo boljši kabli silikonski ovoj, ki je manj občutljiv na temeperaturo okolice. To pomeni, da če se ti kabel kje dotika kakšnega vročega dela (npr. kje pri izpušnem kolektorju...) da ga ne prežge. Pri navadne kablu ti prežge ovoj in ti potem začne prebijati na maso -> izpušni kolektor. In ob tem ti en cilinder ne lavfa več in motor trokira.
Pri slabših kablih se ti tudi dogaja, da če ponoči zalavfaš motor in pogledaš pod havbo, vidiš da se ti kar malo sveti okrog teh kablov (ponavadi taka modra svetloba. To pomeni, da so kabli slabi, da prebijajo in s tem full izgubljaš na moči iskre.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov