Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Direkten dovod goriva

Napisal/-a dj_em Če jan 30, 2003 9:19 pm

No sm gledu glih Fast and..... film pa je un ne ki govoru naštevu uglavnm stvari pol pa reku direkten dovod goriva.
Če sem ga prov šteku je to pol namest tega nestunanga električnega vbrizga.
KAJ NAJ BI TO POL DELAL?
Se prav da tuki ni računalnika ki bi ti glede na to kok ti prtisnš pedalo za gas "počasi" odperu dovod ampak gre tuki skos na full.
Če sem pa zgrešu me pa popravte :D


[Sporočilo uredil/a 4Sale na dan 02.02.2003 ob 18:12 GMT]
 
---
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Če dec 19, 2002 6:28 pm

Re: DIREKTEN DOVOD GORIVA

Napisal/-a --- Pe jan 31, 2003 5:43 pm

nevem zdaj o cem se je slo :) kolicino goriva mores kontrolirat ker ce bi slo skozi na ful nebi popolnoma izgorel in si dal dreku focn ker bi slo pol bencina ven z ispusnimi plini. jaz bi prej rekel da je mislil direkten VBRIZG goriva kar pa pomeni da se gorivo vbrizga direktno v valj. ta nacin se je iskazal za slabsega(razn dizli majo to) zato vecina delajo tako da se bencin in zrak ze prej pomesata (poglej kje mas dize v avtu pa ti bo jasno).

no tko si jaz to razlagam, upam pa da bo kdo vec vedeo.

LP
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Re: DIREKTEN DOVOD GORIVA

Napisal/-a ferrarist So feb 01, 2003 9:36 pm

opa,fantje...ce bi skoz teklo na full,bi masina crknila in ce nebi crknila,bi pa kasljala.zakaj?k npr.na minimumu ni isto razmerje bencin-zrak kot na maximumu.je po tvoji logiki ista kolicina bencina na minimalni odprtosti lopute za zrak kot na max.odprtosti lopute...fantje,to ne stima...verjetn je to to,kar je reku Permanent.direktn ubrizg-podobn princip k pr dizlih
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov