Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

frgazar + turbina ??

Napisal/-a modriDIRKAC Po okt 04, 2004 2:45 pm

torej stvar je sledeča...včeri sem mu priložnost vidt fičota s turbino na dragu v portorožu...zdej me pa zanima na kakšno foro lahk dela frgazar v nadtlaku...kokr poznam delovanje uplinjača se mi zdi to zelo nenavadno...pri atmosferskih motorjih naj bi zaradi nastanka vakuma v difuzorju zunanji zračni tlak potisnil bencin skozi dize itd....kako pa to funkcionira pri turbo zadevah, saj je zunanji tlak nižji od tlaka v sesalnem vodu.... :( :( :( :(
IMA SE...MOŽE SE...
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po okt 04, 2004 8:21 pm

emmm r5gtt je na forgazer in ima turbino. pač notr mora tok močn šopat bencin da ga ne rine nazaj v dizo. zakaj imaš pa pumpo za benz
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po okt 04, 2004 8:59 pm

Pred kakim 75 letom so bili vsi turbo avti na fergazer. Porsche nekje najbolj znan med njimi. Ampak pri turbini je zelo težko nastaviti pravi vbrizg v fergazer, da ni preredka mešanica v visokih obratih, ali pa preveč bencina pri nizkih obratih. Nekje zadni turbo avti na fergazer so bili Fiati (se mi zdi da prvi uno turboti).
Slika
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Po okt 04, 2004 9:01 pm

Uno turbo letnik 86 je imel vbrizg, moja petka ma frgazar in turbino :twisted:
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po okt 04, 2004 9:07 pm

Mah iz kej men ideja da so bli tele fiati na fergazer?

Šola preveč vpliva na moje možgane že :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 05, 2004 7:57 am

Mislim da so od evropskih avtomobilov s frgazerejem in turbino najdalj vstrajali pri Renaultu. R5, R9, R11 turbo modeli so imeli vsi frgazerje delali so jih pa celo do 92 leta.
Mislim da do takrat renault sploh ni delal turbo mašin brez frgazerja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC To okt 05, 2004 8:03 am

ZEeMF je napisal/-a:emmm r5gtt je na forgazer in ima turbino. pač notr mora tok močn šopat bencin da ga ne rine nazaj v dizo. zakaj imaš pa pumpo za benz


pri frgazarju pumpa za benz samo dovaja bencin v posodico s plovcem kateri uravnava nivo bencina v tej komori....zato tudi dela vsak frgazar brez pumpe če mu dovajaš bencin iz kantice ki je visja od frgazarja....ko pa enkrat govorimo o pumpi za benz pa to ni več frgazar varianta ampak je to že vbrizg....
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 05, 2004 8:13 am

Jst imam tank na podnu, pa avto nima pumpe, pa vleče bencin do mašine sam z vakumom, tko da ni to ravno res, da mora bit kantica višje od frgazerja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
TURBO16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr nov 26, 2003 4:16 pm

Napisal/-a TURBO16V To okt 05, 2004 8:26 am

Petka turbo IMA elektricno benz pumpo in to zelo mocno.Med pumpo in fergazerjem je pa se regulator tlaka bencina.
 
Uporabniški avatar
TURBO16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr nov 26, 2003 4:16 pm

Napisal/-a TURBO16V To okt 05, 2004 8:29 am

MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC To okt 05, 2004 10:21 am

TURBO16V je napisal/-a:MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.


no zdej smo pa že bl blizu končne razlage....torej imajo turbo motorji čist zatesnjen frgazar ločen od zunanjega tlaka....pol pa to lahk dela ja....sej tud pr unmu fičotu sem opazu da je mel elektro pumpo....

drugač pa tko, bencin iz kestla do frgazarja pod nobenim pogojem ne more pridt v frgazar če vmes ni pumpe....tak sistem funkcionira samo pri motornih žagah k majo membranski uplinjač pa se tam je kestel samo 10 - 15 cm nižje od frgazarja....
IMA SE...MOŽE SE...
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT To okt 05, 2004 10:51 am

Sicer svojega uplinjača se nism razstavu sam v reparaturnem kitu sta dve membranci ki sta v uplinjaču :?: :!:
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 05, 2004 11:01 am

OK ok zdej pa gre molepo počasi....Skozi frgazer je res vakum kateri naj bi vleku poleg še bencin.Ampak se spomnite fizike s srednje šole? cev katera se z oži in potem ko se spet odebelji ravno na tistem mestu ko se začne odebeljevat dovajamo poleg tekočino (v našem primeru bencin) in tle ni pomebno al je skozi to cev vakum al pa pritisk. Važna je hitrost zraka (plina) ki potuje skozi to cev. Potem se cev z oži (hitrost zraka(plina) se poviša) in nato se spet odebelji (hitrost zraka(plina) se upočasni) in na tem mestu nastane zarad različnih hitrosti zraka (plina) vakum, pa ni važn al je u cevi prej vakum al pritisk.
Upam da najdem u teh mojih priročnikih kako shemo pa jo poskeniram pa dam gor.
In na tako foro dela turbina+frgazer. Ali po domače za frgazer ni pomebno al ma za osnovo vakum al pritisk.
Če mi ne verjamete se spomnite pištole za barvanje avta. Poleg dovajamo komprimiran zrak.... pa ta zrak vseen vleče poleg barvo.... po vaši logiki bi mogla tud barva bit pod pritiskom pa vsi vemo da ni.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC To okt 05, 2004 12:08 pm

stari svaka čast...dobra primerjava.....očitno pascalov zakon v nekaterih primerih zariba :D :D :D :D
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Ne okt 10, 2004 6:23 pm

jz sm resu problem nekako s regulatorjem pritiska goriva sam sm dal gor dva dvojna 45 weberja pa je ze tko premal goriva udbilo je avto zamorilo.zdej sm pa povratek goriva odstranu pa je ql avto dela tece leti siba je pa pogosto tankanje loll turbina rulez
0-100km/h-2dni vw 1200
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne okt 10, 2004 6:55 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:pri frgazarju pumpa za benz samo dovaja bencin v posodico s plovcem kateri uravnava nivo bencina v tej komori....zato tudi dela vsak frgazar brez pumpe če mu dovajaš bencin iz kantice ki je visja od frgazarja....ko pa enkrat govorimo o pumpi za benz pa to ni več frgazar varianta ampak je to že vbrizg....


Temu, kar si opisal zgoraj, se rece "padotocni sistem", to so imeli avtomobili pred 2. svetovno vojno, kasneje pa so dodali pumpe, ker je drugace motor v hudem klancu navzgor vcasih ugasnil...

Glede klasifikacije vbrizga se pa ne morem strinjati, ker imajo zadnjih nekaj desetletij vsi avtomobili bencinske crpalke, razlika je le v tem, da imajo "ajnspricerji" ponavadi elektricne, "frgazerci" pa mehanske crpalke. Seveda so tudi izjeme, recimo nekateri stari, mehanski "ajnspricerji", pa tudi obratno -R5 ima recimo uplinjac, ampak v kombinaciji z elektricno crpalko. Za neposredno vbrizgavanje goriva je znacilno, da sobe (za vsak valj po ena) vbrizgavajo gorivo v kolektor, pri uplinjacu pa skozi kolektor ze potuje mesanica zraka in bencina, ki se prej zmesa v uplinjacu... :wink:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne okt 10, 2004 7:02 pm

nebivedu je napisal/-a:Jst imam tank na podnu, pa avto nima pumpe, pa vleče bencin do mašine sam z vakumom, tko da ni to ravno res, da mora bit kantica višje od frgazerja.


Ti imas japonski avto, ti pa se ponavadi nikoli ne pokvarijo, zato najbrz niti ne ves, da imas bencinsko crpalko... :mrgreen:

Tvojega tipa avtomobila sicer ne poznam, ampak zaenkrat se nisem videl (povojnega) avtomobila, ki je ne bi imel. Vakuum, ki ga ustvari motor, ni dovolj mocan, da bi potegnil bencin iz rezervarja -ce bi bil, bi bile crpalke povsem odvec in jih tudi drugi avtomobili ne bi imeli :wink:
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po okt 11, 2004 12:38 pm

za turbo na forgazarju more bit pumpa za benz, ker če že filter daš dol, dobi preveč zraka in ni moči. bencina lahko pa na štelaš do neke meje, pol se pa ne da, če pa zrak zapreš, pa brezveze met turbo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 11, 2004 1:30 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:
TURBO16V je napisal/-a:MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.


no zdej smo pa že bl blizu končne razlage....torej imajo turbo motorji čist zatesnjen frgazar ločen od zunanjega tlaka....pol pa to lahk dela ja....sej tud pr unmu fičotu sem opazu da je mel elektro pumpo....

drugač pa tko, bencin iz kestla do frgazarja pod nobenim pogojem ne more pridt v frgazar če vmes ni pumpe....tak sistem funkcionira samo pri motornih žagah k majo membranski uplinjač pa se tam je kestel samo 10 - 15 cm nižje od frgazarja....


Subaru leone letnik 85 ima samo pumpo, ki dela vakum in ta vakum je potem za vse - za frgazer, za gretje hlajenje in za bencin.

_Jerry_ je napisal/-a:Ti imas japonski avto, ti pa se ponavadi nikoli ne pokvarijo, zato najbrz niti ne ves, da imas bencinsko crpalko...

Tvojega tipa avtomobila sicer ne poznam, ampak zaenkrat se nisem videl (povojnega) avtomobila, ki je ne bi imel. Vakuum, ki ga ustvari motor, ni dovolj mocan, da bi potegnil bencin iz rezervarja -ce bi bil, bi bile crpalke povsem odvec in jih tudi drugi avtomobili ne bi imeli


Jerry samo zate - cel avto sem imel že nevemkolikokrat prešraufan in razstavljen, pa še sedaj nisem našel pumpe za bencin - tam kjer bi morala bit je samo filter za bencin in nobene pumpe.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost