Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

malo prevoda (hrv-slo) in kako to pol naredit...

Napisal/-a RegY Sr okt 13, 2004 1:09 am

ok, nekaj sem postal na hrvaškem forumu, pa našel zelo zanimivega uporabnika z getzom(nekateri ste ga vidli na mobikrogu-črn getz)... pa mi je napisal tole:

uzmes blok od 1,5 i unutra napravis poliranje i balansiranje na nulu.

glavu ostavis istu (iste su) ali olaksas ventile, prosiris kanale i spustis je .

kompresija oko 12,5.

ispusna grana od nekog accenta 1,5 jer ima katalizator ispod auta ili ga maknes.

usis modificirana vent turbina za dovod svjezeg zraka i BMC F1

treba ti elektronicki modul za programiranje(nabavio ga mehaniko)

svjecice denso iridium, veci leptir usisa i imas oko 135-140 kS

moj jos nije zavrsen (leptir, grana,katalizator i jos neke stvari) tako da smo sad na 110-120 kS

ovo ti je onako na brzinu moj tuning.

jos je sredena getriba , spusten ovjes i poboljsane konice i stavljene 195/50-15 OZ f1 i Yokohama 539

i to te sve kosta oko 2000-2500 Eura i traje cca 3-4 tjedna.

dobra zabava


če bi lahko nekdo to prevedel, ker ne zastopim vsega... pa kako pol naprej? homologacija itd... ker če jaz prav zastopim, tipson meni pravi, da morem blok od 1,5 vzet... to pa so druge cifre mašine, pa bojo mislili, da je vse 1,5 :D
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr okt 13, 2004 6:52 am

uzmes blok od 1,5 i unutra napravis poliranje i balansiranje na nulu.
glavu ostavis istu (iste su) ali olaksas ventile, prosiris kanale i spustis je .
kompresija oko 12,5.
ispusna grana od nekog accenta 1,5 jer ima katalizator ispod auta ili ga maknes.
usis modificirana vent turbina za dovod svjezeg zraka i BMC F1
treba ti elektronicki modul za programiranje(nabavio ga mehaniko)
svjecice denso iridium, veci leptir usisa i imas oko 135-140 kS
moj jos nije zavrsen (leptir, grana,katalizator i jos neke stvari) tako da smo sad na 110-120 kS
ovo ti je onako na brzinu moj tuning.
jos je sredena getriba , spusten ovjes i poboljsane konice i stavljene 195/50-15 OZ f1 i Yokohama 539
i to te sve kosta oko 2000-2500 Eura i traje cca 3-4 tjedna.
dobra zabava

Kratek prevod prosto po Prešernu :)

Vzameš blok od 1.5 motorja, ga daš spolirati v nulo in uravnotežiti (verjetno glavno in odmične gredi), glava ostane ista, saj je enaka kot serijska, samo spoliraš kanale in jo malenkost spustiš, kompresija cca 12,5. Izpušni kolektor je od Accenta, ker ima katalizator pod motorjem in ga lahko odstraniš. Sesalna stran ima modificirano ventilacijsko turbino za dovod svežega zraka in BMC F1. Rabiš še elektronskski modul, ki ga lahko sprogramiraš (verjetno motorna elektronika- programabilna!!??), svečke denso iridium, leptir usisa je verjetno dovod zraka CAI ali kaj podobnega, in dobiš cca 135-140KS.
Dodelati je treba še menjalnik, znižati podvozje in povečati zavorno moč, gume so 195/50R15. Vse skupaj traja 3 do 4 tednein stane 2000-2500EUR.

Sicer pa na pri njih očitno ni treba nobene homologacije delati, sicer ne vem kako bi s takim avtom preživel na LPP

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Sr okt 13, 2004 6:54 am

regy ce ti nakratko prevedem avto je pizdarija!!! :twisted: leti k sneta skira
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr okt 13, 2004 12:10 pm

furious je napisal/-a:regy ce ti nakratko prevedem avto je pizdarija!!! :twisted: leti k sneta skira


to jaz tudi vem, zato pa hočem nekaj takega naredit :P

ampak vidim, da je tristan prevedel isto, kot bi to naredil jaz... lih tisto kar je ostal tristan v dvomih, tud jaz nisem razumel :D glava/blok, izpušni kol. ...
Slika
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Sr okt 13, 2004 12:19 pm

Regy dej napiši točno kaj te zanima. Citiraj stavke, ki niso jasni bom probu še jaz.

Lp!
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr okt 13, 2004 9:08 pm

uzmes blok od 1,5 i unutra napravis poliranje i balansiranje na nulu.
glavu ostavis istu (iste su) ali olaksas ventile, prosiris kanale i spustis je .
kompresija oko 12,5.
ispusna grana od nekog accenta 1,5 jer ima katalizator ispod auta ili ga maknes.
usis modificirana vent turbina za dovod svjezeg zraka i BMC F1
treba ti elektronicki modul za programiranje(nabavio ga mehaniko)
svjecice denso iridium, veci leptir usisa i imas oko 135-140 kS
moj jos nije zavrsen (leptir, grana,katalizator i jos neke stvari) tako da smo sad na 110-120 kS
ovo ti je onako na brzinu moj tuning.
jos je sredena getriba , spusten ovjes i poboljsane konice i stavljene 195/50-15 OZ f1 i Yokohama 539
i to te sve kosta oko 2000-2500 Eura i traje cca 3-4 tjedna.

to kar je bold, to me zanima
Slika
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Sr okt 13, 2004 9:37 pm

blok-blok motorja
ispusna grana-izpušno kolektor
usis modificirana vent turbina za dovod svjezeg zraka i BMC F1-modificirana turbina s športnim filtrom BMC F1 in CAI
nabavio ga mehaniko-nimam pojma po moje je to kakšen uporabnik ali njegov mehanik
leptir usisa-sesalni kolektor (mogoče celo CAI nakoncu pač oblika lijaka)

Mislim, da je to to. Je**ga Hrvati uporabljajo ene čudne besede. :P
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr okt 13, 2004 9:44 pm

sej ste večino pogruntal povem le BMC je znamka za športne filtre - torej gre za šp filter.

Leptir usisa je throttle body - to pa menda veš ka je:
Slika
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr okt 13, 2004 9:52 pm

aaaaaaaa

no, zdaj pa že približno zastopim :idea:

v glavnem, menjat morem blok motorja, to bo kakanje verjetno edino... mogoče pa preštemplamo cifre :D

no, s fantom se dobim naslednjič na mobikrogu, ko bo... komaj čakam :D
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po okt 25, 2004 12:34 pm

no, zdaj sem se dobil z onim tipsonom, pa videl celo zadevo... sicer lepo zgleda, se lepo pelje pa vse, samo... jaz nekak nebi takega mogo met tukaj v slo.

zato sem mu poslal PM, pa sem mu rekel, da naj mi pove kaj se da naredit z 1,3 mašino... pa spet rabim prevod :D bom boldal, kar mi ni jasno

otvaranje motora s kojim bi dobio cca 80-90 KS/litra te kosta barem 700-800 eura ako ne i 1000 E.

To znaci da se radi blok -balansiranje radilice, klipnjaca, klipova, olaksavanje zamasnjaka- glava poliranje i prosirivanje kanala, olaksavanje i balansiranje ventila, spustanje glave.

getriba se napravi kraca -mijenja se diferencijal i treca brzina.

auspuh -ispusna grana - uzmi od accenta - bitno da je katalizator ispod auta -ako se radi onda je u ZG oko 2500 KN( 4-2-1)

filter zraka obavezno uzmi veci jer ono sto su ti prodali ne valja nista.

s tim preinakama tvoj auto bi morao oko 9,5 sec do sto

po zimi je moj auto ne vozim ali i kad bi ga vozio pazim da se prvo ugrije - stavis mjerace topline ulja(za vodu imas)


aja... moj filter je videl :D sem samo čakal, kdaj bo planil v smeh, ker je ful mali, ampak je original delan za getza (K&N), pa sprobano bolje deluje, kot pa kaki A3M varijanta... lih sva z enimm forumčanom sprobavala... ne spomnim se njegovega nicka :oops: na mobikrogu včeraj
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 25, 2004 1:30 pm

No bom jaz probal.......... sicer pa tipično kaj se da nardit z navadnega motorja.
Približno tole:
otvaranje motora s kojim bi dobio cca 80-90 KS/litra te kosta barem 700-800 eura ako ne i 1000 E.

Z odpiranjem motorja, s katerim bi dobu 80-90KS te stane nekje 800-900 evrov.

To znaci da se radi blok -balansiranje radilice, klipnjaca, klipova, olaksavanje zamasnjaka- glava poliranje i prosirivanje kanala, olaksavanje i balansiranje ventila, spustanje glave.
Balansira se vstrajnik, balansiranje odmičnih,ventilov vse skupaj pa je še poteebno zlajšat (obratni vrstni red prvo zlajšat pol pa balansirat) potem sledi poliranje kanalov, spušanje glave lajšanje in balansiranje ventilov.
Izpušni kolkektor je potrebno dat 4-2-1 in pa katalizator dol z avta.
In del kjer umiram od smeha (mal prej si reku kao filter je dober...... ) tle maš kaj si on misli o njem.
filter zraka obavezno uzmi veci jer ono sto su ti prodali ne valja nista.
da morš dat večjega ker tega kaj so ti prodal ne VALJA NIŠTA :D
Pol na konc je še da s tako modifikacijo prideš na nekje na 9.5 sek/100kmh
Aja pa še da morš menjat diferencijal (krajši hodi prestav-večji pospeški...... btw to sem jaz prakticiral pri jugoto)
No in to je to...... sicer pa regy če maš dans cajt me kontaktiraj lahk grema na kako pijačko okol petih bom u mb.

Ker tole kaj je ta hrvat napisal mam točno jaz u mislih kaj se da nardit iz stock motorja za relativno nizko ceno.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY To okt 26, 2004 12:33 am

lisko, če ti bo tvoje veze in znanje ponucat, pa če to nebi blo prvič (seveda pod pogojem, da avto ne bo crkoval...), se zelo priporočam ;) :lol:

glede kata... pri accentu je pod mašino, oz. za mašino (gledano pod podvozju odspredaj-nazaj), pri getzu pa pred mašino, direktno med mašino in hladilnikom... zato more kat bit doli pod avtom, pa še od accenta so ful dobri kolektorji... še za dobit se da ono profi dirkačke varijante...

glede filtra... pri trenutnih modifikacijah (stock pa nastavek na zadnjem loncu :lol: ) ta zračni filter deluje bolje, kot v A3M oboževano prodajan tale zračni filter

Slika

pospešuje (zavrti mašina) nekje 50% bolje (od oke :D )

ko pa bo večja moč, pa definitivno treba nekaj dobit za večje moči, ker ta je točno delan za 82KM getza
Slika
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune To okt 26, 2004 5:10 am

Lisko klip=bat :wink:
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 26, 2004 12:49 pm

zuneking je napisal/-a:Lisko klip=bat :wink:


Ups ja sem se pol spomnu pa nisem več šel poporavljat :oops: ..... sicer pa zlajšaš lahk vse in ventile in bate . :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov