JohnyR je napisal/-a:Dejmo prvo razčistiti kaj je čip tuning.
Čip tjuning je preprogramiranje EPROMa ki vsebuje tako imenovane fuel mape.
Fuel mape so tabele, v katerih piše s katerimi parametri (količina goriva, pritisk turbine, čas iskre, ...) bo delal motor pri določenih pogojih (temperatura zraka, temp. mašine., položaj stopalke plina, obrati motorja, podatek lambda sonde, podatek merilca pretoka zraka, ...).
Bistvo čip tuninga je optimizacija teh parametrov na MOČ, ker v tovarni naštimajo na nek kompromis moči, ekologije, varčnosti, mirnega teka, obrabe materijala, ...
Potreben material za delo je Računalnik (laptop), program za download/upload mašininega software-a, vmesnik za priklop na avto, program, ali znanje za iskanje in spremembo fuel map-ov., dyno, ...
Če misliš da si vsega tega sposoben se lahko začneš s tem ukvarjat, drugače pa raje pusti pri miru....
To te pa tud jaz ne zastopim,ce programiras procesor se ga da preko vmesnika programirat,ce mas pa Eprom ga mores ven vzet zbrisati in nato s vloziscem kamor ga vstavis in racunalnikom nato ponovno vpises.Da bi ga direktno brisal kr prek adapterja se nisem videl.Lohka pa prides k men na siht pogledat kako se dela s procesorji in Epromi.
Drugace pa se da napake pobrisati s kompom in dolocenim vmesnikom ker se napake vpisujejo v procesor,kjer jih lahko pobrisemo.Eproma pa ne bos kr tko brisu in vpisoval,Se v RSR se mislim da ne dajejo s tem in ti dalo kr nov Eprom,ne vem glih tocno ampak mislim da je tako.Ce ti pa preprogramirajo starega nej me pa kdo popravi.Pugi ti zih ves.