GUFY je napisal/-a:Mislim, da je 260 KM mogoče s tem da bi imel gor glavo od 16V motorja. Original narajen G60 motor z 16V glavo pri WV je imel že brez kakšnih posegov cca 218 KM, ne vem zakaj misliš da je potem 260 KM nemogoče doseči.
super98 je napisal/-a:GUFY je napisal/-a:Mislim, da je 260 KM mogoče s tem da bi imel gor glavo od 16V motorja. Original narajen G60 motor z 16V glavo pri WV je imel že brez kakšnih posegov cca 218 KM, ne vem zakaj misliš da je potem 260 KM nemogoče doseči.
To je že res, samo to ni tko da natakneš 16V glavo in voila. Najbrž so tut razlike v sami glavi za G60 motor in navadni 16V glavi.
Kako je pa izvedena zadeva z mercedesovim kompresorjem in kako se obnese v odnosu na G lader. Že to se mi zdi čudn da si peljhana prepriču da ti je izvedu to predelavo...
Pugi je napisal/-a:ZEeMF je napisal/-a:260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.
Zakaj bo pa sklopka trpela, če normaln voziš??
ZEeMF je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:ZEeMF je napisal/-a:260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.
Zakaj bo pa sklopka trpela, če normaln voziš??
emm iz 160 na 260km!!!!
to ni predelava ala šp filter. to ma motor že tok več moči da to trpi že k pospešuješ, kaj šele če ga kuplaš. če pa neveš kako dela sklopka se pa pozanimej uglavnem tlo bl trpi.
kar se pa tiče tega ne boš dubu tok iz 16v glave.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov