Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
PiNkZ PoWeR
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: So jul 10, 2004 5:53 pm
Kraj: maribor

need help-idea

Napisal/-a PiNkZ PoWeR Sr okt 20, 2004 10:37 pm

Posted: Wed Oct 20, 2004 11:26 pm Post subject: trebam pomoc

--------------------------------------------------------------------------------

in sicer sem dans na odpadu nasel enga cliota willamsa (razbitega od zadaj) in me zanima nekaj stvari avto ni fejst razbit sam je tip reku da ga nebo popravljal ker ni denarja in ga mi ponuja za dele tko sedaj pa se zacne bistvo kaj me zanima????
-pasejo bremz sistem na cliota 1.4 rt???
-zanima me kako priklopit one tri stevce pa ce sploh gredo prikopit na obično mašino 1.4rt (v mislih mam one števce ko so v amaturki ko not kažejo pritisk olja temp vode...)???
-mam pa tud teromerter od cliota baccare ko kaže zunanjo temp. in me zanima kam ga priklopit???
-in zanima me tud če moraš predelat kaj motorni prostor pri avto če hočeš not dat motor od willamsa?? mislim ojačat šasijo pa to???

tko to bi bilo vse


lp Roman
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne okt 24, 2004 9:05 pm

in sicer sem dans na odpadu nasel enga cliota willamsa (razbitega od zadaj) in me zanima nekaj stvari avto ni fejst razbit sam je tip reku da ga nebo popravljal ker ni denarja in ga mi ponuja za dele tko sedaj pa se zacne bistvo kaj me zanima????
-pasejo bremz sistem na cliota 1.4 rt???
-zanima me kako priklopit one tri stevce pa ce sploh gredo prikopit na obično mašino 1.4rt (v mislih mam one števce ko so v amaturki ko not kažejo pritisk olja temp vode...)???
-mam pa tud teromerter od cliota baccare ko kaže zunanjo temp. in me zanima kam ga priklopit???
-in zanima me tud če moraš predelat kaj motorni prostor pri avto če hočeš not dat motor od willamsa?? mislim ojačat šasijo pa to???

Pa greva lepo po vrsti.
Zavore ni problem predelati, saj samo prestaviš diske in pa zavorne čeljusti, ter vse skupaj priklopiš na zavorni sistem, imaš pa težavo, da zaradi večjih kolutov ne boš mogel imeti platišč manjših od 15". Si prepričan da je 1.4 motor dovolj močan za takšen kotalni upor? Za tiste tri števce boš rabil še tipala, ki so na motorju in dajejo signal števce. Torej merilec oljnega tlaka, voltmeter se lahko veže direktno, temperaturo vode, pa lahko prevežeš s kazalca v armaturki. Termmometer bo malo bolj komplicirana zadeva, saj rabiš še zunanje tipalo, ki je običajno v ogledalu, ali pa skrito nekje pod vozilom.

Pri menjavi motorja, pa je potrebno dodelati podvozje, zavore, menjalnik je ponavadi močnejši, polosi so debelejše, verjetno je tu še kakšen stabilizator... Potem pa je še tu homologacija...

Zakaj bi vse to počel, če praviš da je avto samo malo razbit od zadaj!!!!????
Precej enostavneje in hitreje bo popraviti tisti avto. Če je res samo malo poškodovan. Če pa je to še ena žrtev "nekoliko prehitre" vožnje in je uporaben samo še za dele, pa pošteno razmisli kaj boš storil.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: need help-idea

Napisal/-a _VeNoM_ Ne okt 24, 2004 9:07 pm

PinkY je napisal/-a:Posted: Wed Oct 20, 2004 11:26 pm Post subject: trebam pomoc

--------------------------------------------------------------------------------

in sicer sem dans na odpadu nasel enga cliota willamsa (razbitega od zadaj) in me zanima nekaj stvari avto ni fejst razbit sam je tip reku da ga nebo popravljal ker ni denarja in ga mi ponuja za dele tko sedaj pa se zacne bistvo kaj me zanima????
-pasejo bremz sistem na cliota 1.4 rt???
-zanima me kako priklopit one tri stevce pa ce sploh gredo prikopit na obično mašino 1.4rt (v mislih mam one števce ko so v amaturki ko not kažejo pritisk olja temp vode...)???
-mam pa tud teromerter od cliota baccare ko kaže zunanjo temp. in me zanima kam ga priklopit???
-in zanima me tud če moraš predelat kaj motorni prostor pri avto če hočeš not dat motor od willamsa?? mislim ojačat šasijo pa to???

tko to bi bilo vse


lp Roman



zdej odvisno kok je razbit!če se ga da popraviti,ga raje vzam oz ubav!če ni veliko razbit sevede!da pa delaš premontažo je pa že jeba!
 
PiNkZ PoWeR
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: So jul 10, 2004 5:53 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a PiNkZ PoWeR To okt 26, 2004 6:51 am

tristan hvala za podrobnejše odgovore!!! sam se odloču da mašino obnovim!! ker je mal u kurco???
venom:
popravlanje mašine odpade pa veš zakaj ker avto nima od zadaj prtlažnjega prostora :P pa oskubljen je že :P
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To okt 26, 2004 10:20 am

Pozdravček!

Samo še ena opomba. Če misliš predelovati zavore, si poišći mehaika, ki se na to spozna, saj je prava umetnost odzračiti zavorni sistem če tega ne zanš. Če boš menjal diske poišči še malo po forumu. Pred časom sem našel eno temo, kjer ne nekdo želel podobno operacijo narediti na Twingotu. V tisti temi bi moralo biti pojasnjeno bolj natančno kako in kaj.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če okt 28, 2004 9:25 pm

tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!

Samo še ena opomba. Če misliš predelovati zavore, si poišći mehaika, ki se na to spozna, saj je prava umetnost odzračiti zavorni sistem če tega ne zanš. Če boš menjal diske poišči še malo po forumu. Pred časom sem našel eno temo, kjer ne nekdo želel podobno operacijo narediti na Twingotu. V tisti temi bi moralo biti pojasnjeno bolj natančno kako in kaj.

Lp Tristan01


Od kdaj pa je odzracit zavore tezava? Jaz sem zamenjal ze po moje enih 10 zavornih sistemov in nikoli ni bilo tezav pri odzracevanju, celo ko sem pri mojemu menjal vse olje za DOT 5 na ABS sistemu, na navadnem je pa se toliko lazje.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če okt 28, 2004 9:30 pm

odzračevanje je pa res težavno, rabš eno ceuko, podoso, ključ mislm da 8 pa enga k ti pomaga
un pumpa, ti odviješ šrauf na kerem je ceuka k pele u posodico in k ni več mehurčkou zategneš nazaj
to ponoviš na vseh kolesih
podpis
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po nov 01, 2004 10:09 pm

lublancan je napisal/-a:odzračevanje je pa res težavno, rabš eno ceuko, podoso, ključ mislm da 8 pa enga k ti pomaga
un pumpa, ti odviješ šrauf na kerem je ceuka k pele u posodico in k ni več mehurčkou zategneš nazaj
to ponoviš na vseh kolesih


poleg tega da morata to dva delat ni nic kaj tako kunstnega, imeti pa je res potrebno eno posodo s cevko ki jo pritrdis na ventilcek in odsraufas, un pritisne malo spustis in spet nasraufas, un napumpa, sustis, zasraufas ....... in tako dalje dokler ne odstranis zrak- zna trajat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost