Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

KAKO S TURBINO

Napisal/-a STENTOR Če nov 04, 2004 2:19 pm

odkar imam tdi-ja mi frendi pametujejo, da ne smem takoj ugasnit avta ampak, da naj počakam, da se turbina kao ohladi. ker ne vem, če je treba čakat in predvsem kako dolgo vas prosim za pomoč, da mi malo poveste kako se kaj tej stvari streže. hvala ;)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če nov 04, 2004 2:20 pm

Bencin 2min, td pa 1min približno (če ga orenk goneš prej raj podalši cajt).
Slika
 
Uporabniški avatar
|T|E|O|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: So feb 22, 2003 1:02 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a |T|E|O| Če nov 04, 2004 2:23 pm

Pr novejsih, usaj pri 1.8T, ni potrebno vec nic cakat baje..
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če nov 04, 2004 2:39 pm

Zakaj ne ?

V grobem je tko. Če turbina dost dela (pri bolj dinamični vožnji) se tudi precej segreje. Včasih se lahko tudi vidi, kako sela turbina žari. In če takrat avto ugasneš se pretok olja in vode ustavi. Olje se "zapeče" na stene cevk in na notranji del turbine in sčasoma se vse skup zamaši.

Če avto voziš normalno ti ni treba kej posebej čakat preden ugasneš. Če pa ga teraš, ali pa voziš dalj časa po avtocesti pa obvezno počakaj nekaj časa. Koliko je težko rečt. Jaz večinoma tko nardim, da zadnjih nekaj km zmanjšam hitrost na normalno, da se cel avto lepo mal shladi in pol takoj ugasnem. Če to ni možno pa ga pustim cca. 2, 3 minute na mestu.

Pa hladnega tut ne smeš terat. Počakaj da temp. olja naraste na delovno temp. Če imaš števec za temp. olja boš itak videl, druače pa še najmanj 5km po tistem, ko ti temp. vode pride na delovno območje. Jaz ga vedno zapeljem en krog čez mesto (10, 15km) preden ga grem terat. Če boš to upošteval ti bo dobro služil še dolgo časa, drugače boš pa lahko samo turbine menjaval na vsakih 50kkm.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: KAKO S TURBINO

Napisal/-a INFINITI Če nov 04, 2004 2:41 pm

audi4ever je napisal/-a:odkar imam tdi-ja mi frendi pametujejo, da ne smem takoj ugasnit avta ampak, da naj počakam, da se turbina kao ohladi. ker ne vem, če je treba čakat in predvsem kako dolgo vas prosim za pomoč, da mi malo poveste kako se kaj tej stvari streže. hvala ;)


V principu ti ni potrebno kaj posebej čakati, ampak sigurno bo motor in turbina hvaležna če se boš držal nekaj pravil, ki se jih držim tudi sam.
1. motor nikoli ne priganjaj dokler je hladen, počakaj da se lepo segreje potem pa lahko limaš do nezavesti če ti paše.
2. Vedno po bolj temperamentni vožnji zadnjih nekaj kilometrov vozi avto v nizkih obratih, da se zadeva lepo počasi ohlaja do cilja.
3.Uporabljaj najkakovostnejša motorna olja, ki ustrezajo standardom proizvajalca motorja - ponavadi piše na pakungi olja katere tovarniške pogoje izpolnjuje. Seveda tudi redno menjaj olje in preverjaj stanje, količino.
4. Če te še vedno skrbi in bi rad bil popolnoma siguren da se turbina lepo ohlaja, si nabavi turbotimer (ta zadevica poskrbi da olje laufa in ohlaja turbino tudi potem ko si že zapustil avto) - če ga boš kupoval kontaktiraj uporabnika CICERO na mobisux forumu, on jih rihta večini ljudem po dobri ceni.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
bOnZy
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Sr avg 27, 2003 11:49 pm
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Napisal/-a bOnZy Če nov 04, 2004 3:06 pm

no ja, originalne turbine dvomm da se segrejejo tok, da zarijio ;) je pa res da dosegajo dost visoke turbine ... :)
tko da po dougi voznji vseeno pusti auto se mal laufat na mestu, pa ga pol ugasn ;) ker ce auto koj ugasneš se pretok vode preneha in turbina se se bolj segreje in pol so lahko posledice take kot je prej opisal iKst da se olje zapaca ;) na krajsih voznag lahko takoj ugasneš, pa mal je auto treba merkat kje mrzu ;)
no ja ubistvu se usi ponavlamo, oz. pisemo 1001 odgovor z enim pomenom ;) turbino merkej, ko je hladna in ko je segreta ;)
pUt tHe pEdAl oN tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>

Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če nov 04, 2004 3:08 pm

bOnZy je napisal/-a:no ja, originalne turbine dvomm da se segrejejo tok, da zarijio ;) je pa res da dosegajo dost visoke turbine ... :)
tko da po dougi voznji vseeno pusti auto se mal laufat na mestu, pa ga pol ugasn ;) ker ce auto koj ugasneš se pretok vode preneha in turbina se se bolj segreje in pol so lahko posledice take kot je prej opisal iKst da se olje zapaca ;) na krajsih voznag lahko takoj ugasneš, pa mal je auto treba merkat kje mrzu ;)
no ja ubistvu se usi ponavlamo, oz. pisemo 1001 odgovor z enim pomenom ;) turbino merkej, ko je hladna in ko je segreta ;)


1.8t lepo žarijo po orenk preganjanju ;)
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če nov 04, 2004 3:10 pm

no ja, originalne turbine dvomm da se segrejejo tok, da zarijio


Se se :) Bom enkrat slikal :) Je pa res da men verjetno mal bolj fila kot TDIju :)
 
Uporabniški avatar
bOnZy
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Sr avg 27, 2003 11:49 pm
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Napisal/-a bOnZy Če nov 04, 2004 3:24 pm

:shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:

aha, okj tega pa nism vedu :? sm mislu useen da serijske niso tok mocno, da zarijo bl sportne pto ;)

hvala za pouucitev ;)
pUt tHe pEdAl oN tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>

Slika
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Če nov 04, 2004 3:48 pm

ja to vem, da ga ne smem priganjat, ko je mrzu. hvala za te izčrpne in hitre odgovore :D
 
Uporabniški avatar
pr0df@n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To avg 31, 2004 7:30 am

Napisal/-a pr0df@n Če nov 04, 2004 7:52 pm

bOnZy je napisal/-a::shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:

aha, okj tega pa nism vedu :? sm mislu useen da serijske niso tok mocno, da zarijo bl sportne pto ;)

hvala za pouucitev ;)
Saj ni važno ali serijska ali modificirana in še to samo z ventili. Mislim da se lahko segreje na 2500 stopinj.
 
Uporabniški avatar
bOnZy
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Sr avg 27, 2003 11:49 pm
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Napisal/-a bOnZy Če nov 04, 2004 8:15 pm

a mi lahko pol se en pove iz kerga materiala je narjena turbina, da se pr 2500° ne stopi?!?! :shock:
pUt tHe pEdAl oN tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>

Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če nov 04, 2004 11:11 pm

bOnZy je napisal/-a:a mi lahko pol se en pove iz kerga materiala je narjena turbina, da se pr 2500° ne stopi?!?! :shock:


neka zmes titanova (titan biti odporen na vročino)

mislim vsaj :oops:
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če nov 04, 2004 11:11 pm

audi4ever je napisal/-a:ja to vem, da ga ne smem priganjat, ko je mrzu. hvala za te izčrpne in hitre odgovore :D


turbo ali ne turbo...nobenega avta ni pametno hladnega priganjat ;)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če nov 04, 2004 11:13 pm

FireSTORM je napisal/-a:
bOnZy je napisal/-a:a mi lahko pol se en pove iz kerga materiala je narjena turbina, da se pr 2500° ne stopi?!?! :shock:


neka zmes titanova (titan biti odporen na vročino)

mislim vsaj :oops:


Mene pa ne :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
TURBO16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr nov 26, 2003 4:16 pm

Napisal/-a TURBO16V Če nov 04, 2004 11:23 pm

vsaka turbina zari ce jo spusti da dela 8) , tud pr navadni ne turbo avtih, izpusni kolektor zezari ce ga priganjas.Poglejte enkrat na avtocesti, ko ga na ful teras pol pa ustau pa poglej kolektor.ZARI.

VSI turbo motorji delujejo v osnovi na enakem principu, novejsi ali starejsi, ce hoces svojemu motorju dobro pocakaj preden ugasnes avto.vsaj pol minute.Ce ga fejs gonis pa seveda se vec
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Pe nov 05, 2004 10:56 am

Turbine se segrejejo do 900 stopinj.

/jan
 
-djsly-
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če jul 03, 2003 6:43 am

Napisal/-a -djsly- Pe nov 05, 2004 11:02 am

1.8T je napisal/-a:Turbine se segrejejo do 900 stopinj.

/jan


To je še uredu, glede na to da temp pri batu dosegajo 2200 stopinj. Baje.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov