Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sluganic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne nov 07, 2004 3:05 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

EIBACH vzmeti

Napisal/-a sluganic Po nov 15, 2004 4:05 pm

A ima kdo vgrajene Eibach vzmeti v A4?
So to res najtrše vzmeti za ta avto?

lp
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Po nov 15, 2004 8:13 pm

Sej vzmeti nimajo nič pri trdoti podvozja. Za to so amortizerji ;)
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Po nov 15, 2004 8:17 pm

na, ta je pa bosa. Torej naceloma bi po tvoj elahko dal noter od kulija fedr, da bi le bil toliko dolg...

Torej, Eibachi so trdi, ce so najtrsi pa ne vem. Vem pa iz lastnih izkusenj, da je Eibach feder, ki mu originalen amortizer ni dorasel in v tej kombinaciji ne deluje, zato ga je poterbno utrdit in po moznosti skrajsat.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To nov 16, 2004 9:31 am

Najbrž odvisno od izpeljanke vzmeti. Dvomim da so za -30mm vzmeti potrebni krajši amortizerji.
Slika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To nov 16, 2004 11:49 am

Kombinacija more bit prava se pravi amortizer primerno trd za feder.

Rjuhar: kako pa krajšaš amortizerje? morda pa jaz kej ne vem?
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To nov 16, 2004 1:53 pm

Morda pa res ne poznaš. Sicer se toliko ne spoznam v tehnične detajle, vendar bi rekel, da se recimo odbije bat za toliko, kot se avto spusti s fedri, pa se potem utrdi amortizer z bolj gostim oljem ali kako že...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr nov 17, 2004 2:20 pm

Bata ne moreš kr tako odbit, prvič, ker tam so tako majhne tolerance, da pol ziher nebi zadeva spet prov delovala drugič pa zaradi tega, ker je drog, na katerem je bat (v večini primerov) privit termično obdelan, odrežeš ga že, ne boš pa moral navoja spet gor narest, ker v tovarni tega naredijo pred termično obdelavo (taki strojni elementi so ponavadi cementirani oz. boljš so nitrokarbidno obdelani in so zlatkaste barve).

Amortizer pa lahko utrdiš tako, d zamenjaš noter olje, kot si omenil, daš gostejše, oz tako, da pretočne luknje zmanjšaš, lahko je to samo drugi vložek, bat ali ventil. ta zadnja varjanta ti omogoča tudi to, da imaš različno dvojno delovanje, oz ga lahko po želji nastaviš, kar samo pri menjavi olja tega ne moreš došežt, ker ti viskoznost olja določa kolicino pretoka tako v kompresiji kot v ekstenziji. Sicer pa ponavadi tršanje amortizerja pomeni kombinacija obojega.

Kar si ti mislil, je verjetno tampone skrajšat oz tiste gumice pri amortizerju, ki ti določajo hod oz. max. mejo kompresije tega. Če je vozilo extremno znižano, pol je to potrebno, pri nižanju pa do kakih 3-4 cm pa to ni nujno oz. ne bo imelo nobenega efekta, ker itak že nižja vzmet naredi to, da se pri določeni kompresiji sila toliko poveča, da praktično deluje kot omejevalec, amortizer pa ima še toliko lufta, da mu niti do polovice njegove zmoglivosti ne pridemo. Še posebno z eibach vzmetmi, ki imajo modul elastičnosti nelinearen.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr nov 17, 2004 2:43 pm

Ne vem za druge avte, ampak za Merivo je to, čemur praviš modul elastičnosti za prednje vzmeti linearen, le za zadnje progresiven, za razliko od Apexa, kjer so ponavadi vse stiri progresivne.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: EIBACH vzmeti

Napisal/-a iKst Sr nov 17, 2004 2:43 pm

sluganic je napisal/-a:A ima kdo vgrajene Eibach vzmeti v A4?
So to res najtrše vzmeti za ta avto?

lp


Nevem kako je z Audiji, ampak Eibach niti niso tako trde vzmeti. So pa čist dost trde za naše ceste. Imaš kak pameten razlog da bi gor trše dajal ?
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr nov 17, 2004 3:19 pm

Trdoto pol narediš z amortizerji, vzmeti pa moreš imet gor kolikor tolikor dobre,, kar eibach sigurno so. Kaj pa voghtladn (mislim, da se tako napiše) baje so tudi dokaj trde vzmeti.

V glavnem tako ti bom povedal. Naprej od teh ti ostane samo, da vržeš gor kako rally podvozje, ker tukaj vmes niimaš ničesar. priporočam ti, če imaš denar za metat proč, da si vzameš npr. eibach vzmeti in bilstein nastavlive amortizerje, pol si zagu, ker si boš lahko nastavil avto v nulo.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr nov 17, 2004 3:34 pm

lucky je napisal/-a:Trdoto pol narediš z amortizerji, vzmeti pa moreš imet gor kolikor tolikor dobre,, kar eibach sigurno so. Kaj pa voghtladn (mislim, da se tako napiše) baje so tudi dokaj trde vzmeti.

V glavnem tako ti bom povedal. Naprej od teh ti ostane samo, da vržeš gor kako rally podvozje, ker tukaj vmes niimaš ničesar. priporočam ti, če imaš denar za metat proč, da si vzameš npr. eibach vzmeti in bilstein nastavlive amortizerje, pol si zagu, ker si boš lahko nastavil avto v nulo.


Kako misliš, da trdoto narediš z amortizerji :?: Vzmeti imajo neko določeno trdoto, ki se meri v kg/mm (kilogrami na milimeter). Večja kot je vrednost, bolj je vzmet trda. To je to, tukaj zraven amortizerji nimajo nič.

Potem pa imaš še trdoto amortizerjev. Ta določa koliko hitro se lahko amortizer skrči in potem spet raztegne. Boljši nastavljivi amortizerji imajo posebej za nastavit obe vrednosti.

Trdote ne nardiš z amortizerji. Lahko imaš na avtu ful trde vzmeti pa bo avto trd tolk da ti bo zobe ven zbil, amortizerji bodo pa še vedno serijski. Najti pravo razmerje za pravo cesto je pa itak umetnost za sebe in zaradi dobrih nastavitev se pol dirke zmagujejo.

Pa tudi ni res, da morš kupit reli podvozje. Za audija se dobijo KW športna podvozja (verjetno tudi druge firme, za japonce je med boljšimi TEIN), ki imajo v kompletu nastavljiv amortizer, vzmet in ohišje, ki omogoča nastavitev višine. Cene za take komplete so od 200k sit naprej.

Drugače pa je pogosta napaka to, da folk hoče čim trše podvozje. Takšne ful trde kombinacije so primerne za driftat ali pa za na stezo, na navadnih cestah je pa treba met dost hoda in dost mehke vmzeti in amortizerje, da lahko požirajo neravnine. Če je podvozje pretrdo avto skače čez grbine in izgubi oprijem s cesto.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr nov 17, 2004 3:37 pm

Vzmeti s katerimi nižaš (klasično) avto, niso enake vzmetem na nastavljivih podvozjih -(gewindefahrwerke).

Kolikor mi je poznana zadeva, Eibach pri kompletnih podvozjih in gewindah uporablja Bilstein amortizerje. Lahko se pa motim.

Nasty
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr nov 17, 2004 3:40 pm

Kakšna pa je razlika, razen tega do so ponavadi trše in malo manjše ? Funkcija je ista, če se ne motim.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr nov 17, 2004 3:48 pm

iKst
To je "letelo" na lucky-jev odgovor - "... si vzameš npr. eibach vzmeti in bilstein nastavlive ....".

Samo to sem hotel povedati, da so po obliki različne.

Lahko kupiš tudi amortizerje, ki jim lahko nastavljaš višino "šalce", po stopnjah.
Spredaj in zadaj.Potem pa samo spreminjaš višino šalce, avto imaš lahko
znižan za 25 ali 40mm. Cene med 80-100.000 SIT.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr nov 17, 2004 4:31 pm

Itak, da so različni, jaz sem imel v mislih amortizerje nastavljive samo po troti, ne pa vzmet po višini. Tukaj je višina konstantna, taka pač kolikor ti jo dovoli vzmet, nastavljaš pa trdoto amortizerja.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost