lucky je napisal/-a:Trdoto pol narediš z amortizerji, vzmeti pa moreš imet gor kolikor tolikor dobre,, kar eibach sigurno so. Kaj pa voghtladn (mislim, da se tako napiše) baje so tudi dokaj trde vzmeti.
V glavnem tako ti bom povedal. Naprej od teh ti ostane samo, da vržeš gor kako rally podvozje, ker tukaj vmes niimaš ničesar. priporočam ti, če imaš denar za metat proč, da si vzameš npr. eibach vzmeti in bilstein nastavlive amortizerje, pol si zagu, ker si boš lahko nastavil avto v nulo.
Kako misliš, da trdoto narediš z amortizerji

Vzmeti imajo neko določeno trdoto, ki se meri v kg/mm (kilogrami na milimeter). Večja kot je vrednost, bolj je vzmet trda. To je to, tukaj zraven amortizerji nimajo nič.
Potem pa imaš še trdoto amortizerjev. Ta določa koliko hitro se lahko amortizer skrči in potem spet raztegne. Boljši nastavljivi amortizerji imajo posebej za nastavit obe vrednosti.
Trdote ne nardiš z amortizerji. Lahko imaš na avtu ful trde vzmeti pa bo avto trd tolk da ti bo zobe ven zbil, amortizerji bodo pa še vedno serijski. Najti pravo razmerje za pravo cesto je pa itak umetnost za sebe in zaradi dobrih nastavitev se pol dirke zmagujejo.
Pa tudi ni res, da morš kupit reli podvozje. Za audija se dobijo KW športna podvozja (verjetno tudi druge firme, za japonce je med boljšimi TEIN), ki imajo v kompletu nastavljiv amortizer, vzmet in ohišje, ki omogoča nastavitev višine. Cene za take komplete so od 200k sit naprej.
Drugače pa je pogosta napaka to, da folk hoče čim trše podvozje. Takšne ful trde kombinacije so primerne za driftat ali pa za na stezo, na navadnih cestah je pa treba met dost hoda in dost mehke vmzeti in amortizerje, da lahko požirajo neravnine. Če je podvozje pretrdo avto skače čez grbine in izgubi oprijem s cesto.