
...je kdo od vas kaj takega že poskusil naredit ali pa je mogoče vsaj zadevo preizkusil v praksi?
Namreč konkretno pri yugotu je problem, ker je prestavna ročica zelo odročno daleč (ko prestaviš v 5. se moraš dvignit iz sedeža, če pa si privezan s 4 točkovnim pasom, pa je zadeva še toliko težja).
Druga varianta je tudi (tako ima zadevo narejeno večina dirkačev v yugo pokalu), da se obstoječi uniball v avtu dvigne za 5 do 10cm, ročka pod uniballom pa podaljša. S tem dosežemo krajše hode prestavne ročice. Problem pa nastane, ker skrajšamo hode tudi levo-desno. Pomeni, da z nenatančnim menjalnikom (kot npr. v yugotu) brez problema prestaviš v 1. namesto v 3. (to pa ni dobro). Pa še ročica ostane na istem mestu (predaleč od mojih rok)
No s tem sistemom, ki ga prikazuje slika pa skrajšam samo hode naprej in nazaj, pa še ročico prestavim bliže k sebi.
Tu je še link do omenjenega projekta...
http://engr.smu.edu/rcam/cpm3v/shifter/shifter.htm
Prosim za komentarje